|
Με ABS στο σύστημα πέδησης και αυτονομία που αγγίζουν τα 300 χιλιόμετρα
Με ABS στο σύστημα πέδησης και αυτονομία που αγγίζουν τα 300 χιλιόμετρα
Ταχύτητες 90-130 χλμ./ώρα και οδήγηση με δίπλωμα αυτοκινήτου
Κατανάλωση κάτω από 1 ευρώ/100 χλμ. και μηδενικά service
Επιδοτούμενα μέσω «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3» – και με αποσπώμενες μπαταρίες
mototriti Team
ESF: E-FUN DEER Νέα top πρόταση
Η παρουσία των ηλεκτρικών scooter στην καθημερινότητά μας γίνεται όλο και πιο έντονη, καθώς η τεχνολογία τους εξελίσσεται διαρκώς. Οι μπαταρίες γίνονται πιο αποδοτικές, οι αυτονομίες διευρύνονται και νέα βοηθητικά συστήματα προστίθενται στον εξοπλισμό τους. Ανάμεσα σε αυτά, το σύστημα ABS ξεχωρίζει ως σημαντικός παράγοντας ασφαλείας – ειδικά στους γλιστερούς και επιβαρυμένους ελληνικούς δρόμους. Τα ηλεκτρικά μοντέλα που διατίθενται στην αγορά με ABS δεν είναι πολλά. Έτσι, για αυτή τη λίστα επιλέξαμε όσα διαθέτουν αυτή την πρόσθετη υποβοήθηση, ενώ το δεύτερο κριτήριο ήταν η αυτονομία τους, η οποία ξεκινά από τα 100 χλμ. και φτάνει έως τα 300. Πρωταγωνιστής της λίστας είναι το Wheel&Water Lion, που υπόσχεται έως και 300 χλμ. με μία φόρτιση, σύμφωνα με την εταιρεία. Ακολουθούν το ESF EFun Tiger Pro με 250 χλμ., το Yadea Fierider με 148 χλμ., το Zeeho AE8+ και το Vmoto CPX Explorer με 100 χλμ. έκαστο.
Μάρκα | Τιμή | Αυτονομία | Φρένα | Μέγιστη Ταχύτητα |
---|---|---|---|---|
WHEEL&WATER LION | 7890 | 300 | ABS | 130 |
ESF EFUN TIGER PRO 7000W | 5790 | 250 | ABS | 105 |
YADEA FIERIDER | 5995 | 148 | ABS | 100 |
VMOTO CPX EXPLORER | 4960 | 100 | ABS | 105 |
ZEEHO AE 8+ | 4990 | 100 | ABS | 100 |
Οι τελικές ταχύτητες των ηλεκτρικών scooter της λίστας καλύπτουν επαρκώς τις ανάγκες μετακίνησης μέσα και έξω από την πόλη. Το ταχύτερο μοντέλο, το Lion, αγγίζει τα 130 χλμ./ώρα, ενώ τα Tiger Pro και CPX Explorer φτάνουν τα 105 χλμ./ώρα. Ελαφρώς πιο πίσω βρίσκονται τα Zeeho, Yadea με τελική γύρω στα 100 χλμ./ώρα. Tα 100 χιλιόμετρα τελική είναι παραπάνω από επαρκής για να κάνεις τα πάντα στη πόλη, ακόμη και αν κινείσαι σε αυτοκινητόδρομους και λεωφόρους, ενώ δεν πρέπει να παραλειφθεί και το γεγονός πως τα ηλεκτρικά scooter δεν έχουν φρένο κινητήρα, συνεπώς η επιτάχυνση τους είναι άμεση και λίγο πολύ, «πετάς» από φανάρι σε φανάρι. Αξιοσημείωτο επίσης είναι ότι όλα τα μοντέλα μπορούν να οδηγηθούν με δίπλωμα αυτοκινήτου, καθιστώντας τα εξαιρετική λύση για όσους θέλουν να αποφύγουν τις καθυστερήσεις στην κίνηση και να μετακινούνται πιο αποτελεσματικά στο αστικό περιβάλλον.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Η οικονομία είναι ένας από τους βασικούς λόγους που οδηγούν στην επιλογή ηλεκτρικού scooter. Η εξάρτηση από τη βενζίνη εξαλείφεται, όπως και η ανάγκη για τακτικά service, αφού η μόνη φροντίδα που απαιτείται αφορά το σύστημα φρένων. Σε ότι αφορά την ενεργειακή κατανάλωση, όλα τα μοντέλα κινούνται κάτω από το 1 ευρώ ανά 100 χλμ., καθιστώντας τα σαφώς πιο οικονομικά ακόμη και από μικρά βενζινοκίνητα scooter, τα οποία κατά μέσο όρο καίνε περίπου 2,5 λίτρα στα 100 χλμ. Πολλά από αυτά τα μοντέλα προσφέρουν επιλογή οδηγικών χαρτογραφήσεων (modes), με το Eco να είναι διαθέσιμο σε όλα – προσφέροντας αυξημένη αυτονομία με μικρό συμβιβασμό στην τελική ταχύτητα. Η δυνατότητα εναλλαγής mode εν κινήσει διευκολύνει ιδιαίτερα στην κίνηση, όπου προτεραιότητα είναι η αποδοτικότητα και όχι η ταχύτητα.
Ένα ακόμη πλεονέκτημα των ηλεκτρικών scooter είναι ότι εντάσσονται στο πρόγραμμα επιδότησης «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3», το οποίο μειώνει σημαντικά την τελική τιμή αγοράς. Η επιδότηση υπολογίζεται στο 30% επί της καθαρής αξίας του οχήματος (χωρίς Φ.Π.Α. και με όριο τα 1.300 ευρώ), ενώ για μοντέλα με δεύτερη μπαταρία προστίθενται επιπλέον 300 ευρώ. Τα scooter που διαθέτουν αποσπώμενες μπαταρίες προσφέρουν ακόμη περισσότερη ευελιξία, αφού η φόρτιση τους μπορεί να γίνει από οποιαδήποτε οικιακή πρίζα, είτε στο σπίτι είτε στη δουλειά. Έτσι, εξασφαλίζεται καθημερινή αυτονομία χωρίς την ανάγκη ειδικής εγκατάστασης.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025