Κινητήρας, μπαταρία και επιδόσεις
Κινητήρας, μπαταρία και επιδόσεις
  • Κινητήρας, μπαταρία και επιδόσεις
  • Κινητήρας, μπαταρία και επιδόσεις

Κινητήρας, μπαταρία και επιδόσεις

Ο κεντρικά τοποθετημένος ηλεκτροκινητήρας 12,5 Κw του AE8+ είναι υγρόψυκτος (κάτι που στην ηλεκτροκίνηση συναντάμε μόνο στο BMW CE-04), ενώ η τελική μετάδοση γίνεται με ιμάντα της Continental. Αποδίδει 218 Nm ροπής, με την τελική του ταχύτητα να είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 98 χλμ./ώρα. Το AE8+ έχει τρία Riding Modes (Eco, Street και Sport + όπισθεν), στις οποίες υπάρχει διαφοροποίηση στην απόκριση του «γκαζιού» και στην τελική. Στην Eco η τελική περιορίζεται στα 60 χλμ./ώρα, στην Street φτάνει τα 80, ενώ στην Sport αγγίζει τα 98 χλμ., ενώ υπάρχει και... «νίτρο», που ανεβάζει την τελική στα 110 χλμ./ώρα για 30 δευτερόλεπτα, ώστε να βοηθήσει στην προσπέραση. Η πολύ καλή δουλειά που έχει γίνει στην χαρτογράφηση των συγκεκριμένων modes ήταν μια ευχάριστη έκπληξη, όπως θα δούμε και παρακάτω. Πάντως ενδεικτικά, στην λειτουργία Sport το Zeeho AE8+ χρειάστηκε 3,33” για να φτάσει τα 50 χλμ./ώρα και 7,35” για να φτάσει τα 80, επιδόσεις που το τοποθετούν πολύ ψηλότερα από την κατηγορία του (Α1).

 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Επιδόσεις  
0 - 50 (δευτερόλεπτα) 3,33
0 - 80 (δευτερόλεπτα) 7,35
40 - 80 (δευτερόλεπτα) 4,76
80 - 0 (μέτρα) 31,14
 

Το Zeeho AE8+εξοπλίζεται με δύο μπαταρίες λιθίου 67V 27Ah, οι οποίες απαιτούν περίπου 5,5 ώρεςγια να γεμίσουν πλήρως σε οικιακή πρίζα, με τον φορτιστή των 10 αμπέρ πουπεριλαμβάνεται στον εξοπλισμό του σκούτερ. Οι μπαταρίες μπορούν να φορτιστούνκαι χωρίς να βγουν από το σκούτερ, με την αντίστοιχη υποδοχή να βρίσκεταιανάμεσα στα πόδια του αναβάτη. Μια τρίτη μπαταρία 12V 5Ah που βρίσκεται κάτω από το πάτωμα και ηοποία δίνει ρεύμα για ενέργειες όπως το άνοιγμα της σέλας, όταν οι κεντρικέςμπαταρίες δεν είναι συνδεδεμένες.

Η αυτονομία του Zeeho AE8+, όπως σε όλα τα ηλεκτρικά σκούτερ – επηρεάζεται πάρα πολύαπό τον τρόπο οδήγησης του αναβάτη. Στην Sport λειτουργία και με τέρμα «γκάζι» ηαυτονομία θα πέσει στα περίπου 60 χιλιόμετρα, ενώ πηγαίνοντας στην Eco (που όπως θα δούμεπαρακάτω δεν είναι η συνηθισμένη «ψόφια» Eco πολλών ηλεκτρικών) θα δεις τηναυτονομία να αγγίζει (και να ξεπερνά) τα 100 χιλιόμετρα.


Σελίδα 1Zeeho AE8+ - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας, μπαταρία και επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά