Το ραφινάρισμα δεν σταματά σε κινητήρα, εμφάνιση και ηλεκτρονικά, καθώς και το υποπλαίσιο έχει δεχθεί αλλαγές που στοχεύουν στην βελτίωση της σταθερότητας και της άνεσης.
Το ραφινάρισμα δεν σταματά σε κινητήρα, εμφάνιση και ηλεκτρονικά, καθώς και το υποπλαίσιο έχει δεχθεί αλλαγές που στοχεύουν στην βελτίωση της σταθερότητας και της άνεσης. Είναι όπως είπαμε 50χλστ μακρύτερο και 150γρ πιο ελαφρύ, ενώ το αλουμινένιο πλαίσιο Deltabox δεν δέχεται αλλαγές. Οι ημι-ενεργητικές αναρτήσεις (KADS) της Kayaba αποτελούνται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι 41χλστ εμπρός με 130χλστ διαδρομής ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση και την απόσβεση επαναφοράς και ένα αμορτισέρ που εδράζεται σε μοχλικό με τις ίδιες δυνατότητες ρύθμισης και 131χλστ διαδρομής. Στο σύστημα πέδησης θα βρεις τους ίδιους δίσκους 298χλστ εμπρός με τετραπίστονες, ακτινικές δαγκάνες της Nissin, έναν δίσκο 267χλστ πίσω με δαγκάνα μονού εμβόλου και δικάναλο ABS (οι επιδόσεις του στην επόμενη παράγραφο). Νέοι όμως είναι οι τροχοί στο σύνολο, αφού οι αλουμινένιες ζάντες SpinForged είναι ελαφρύτεροι, ενώ τα ελαστικά με τα οποία ντύνονται, τα Bridgestone Battlax T32 Sport Touring έχουν σχεδιαστεί ειδικά για το μοντέλο και σώζουν 500 γραμμάρια στο σύνολο (200 εμπρός, 300 πίσω). Η έκδοση GT είναι σαφώς πιο βαριά από το απλό Tracer 9, φτάνοντας τα 227 κιλά και αντιστοίχως με την προσθήκη του Y-AMT που δοκιμάσαμε αγγίζει τα 231 πλήρης υγρών.
Οι ημι-ενεργητικές αναρτήσεις (KADS) της Kayaba αποτελούνται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι 41χλστ εμπρός με 130χλστ διαδρομής ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση και την απόσβεση επαναφοράς .