Στο δρόμο

Τα προτερήματα του CP3 τα γνωρίζαμε, ειδικότερα από την 3η γενιά που ο κυβισμός του ανέβηκε στα 890cc (από τα 853). Η γλυκιά λειτουργία και η πλούσια ροπή του από το ρελαντί, σε συνδυασμό με τα ατελεί
2 Φωτογραφίες »

Τα προτερήματα του CP3 τα γνωρίζαμε, ειδικότερα από την 3η γενιά που ο κυβισμός του ανέβηκε στα 890cc (από τα 853). Η γλυκιά λειτουργία και η πλούσια ροπή του από το ρελαντί, σε συνδυασμό με τα ατελείωτα αποθέματα ισχύος στα "ψηλά" θα προσφέρουν οδηγική απόλαυση σε κάθε σενάριο.

Όταν μιλάμε για το Best Seller μοντέλο στις μοτοσυκλέτες μεγάλου κυβισμού, το μόνο σίγουρο είναι ότι η οδηγική του συμπεριφορά είναι συνυπεύθυνη για αυτή την έκβαση. Το Y-AMT κιβώτιο μάλιστα κάνει το Yamaha Tracer 9 GT πιο φιλικό από ποτέ ακόμα και σε συνθήκες πυκνής κίνησης, χωρίς όμως να χάνεται ο fun to ride παράγοντας. Με ένα ελαφρύ αλουμινένιο πλαίσιο και ψαλίδι, γρήγορη γεωμετρία που σου επιτρέπει να βουτάς στις στροφές χωρίς δεύτερη σκέψη και έναν ισχυρό μα συνάμα ήπιο όταν το θες κινητήρα, έχει δημιουργήσει στην 4η πλέον γενιά του ένα φανατικό κοινό. Συνδυάζοντας σε όλα αυτά την πέραν κάθε αμφιβολίας αξιοπιστία του, τα πράγματα γίνονται ξεκάθαρα.


Οι επιδόσεις του είναι εξαιρετικές, με τα πρώτα 100χλμ/ω να έρχονται σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα και τα 160 σε 8,5.

Οι επιδόσεις του είναι εξαιρετικές, με τα πρώτα 100χλμ/ω να έρχονται σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα και τα 160 σε 8,5.

Τα προτερήματα του CP3 τα γνωρίζαμε, ειδικότερα από την 3η γενιά που ο κυβισμός του ανέβηκε στα 890cc (από τα 853). Η γλυκιά λειτουργία και η πλούσια ροπή του από το ρελαντί, σε συνδυασμό με τα ατελείωτα αποθέματα ισχύος στα "ψηλά" θα προσφέρουν οδηγική απόλαυση σε κάθε σενάριο. Παρά την χρήση Ride by Wire μάλιστα, η αίσθηση που σου δίνει το γκάζι είναι άμεση, σαν να είναι ο καρπός σου συνδεδεμένος απευθείας με τις πεταλούδες. Οι επιδόσεις του είναι εξαιρετικές, με τα πρώτα 100χλμ/ω να έρχονται σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα και τα 160 σε 8,5. Λογικό είναι να υστερεί σε σχέση με την έκδοση με συμπλέκτη, καθώς δίνει πλεονέκτημα στην εκκίνηση από στάση, επιτρέποντάς σου να ανεβάσεις στροφές και να εκμεταλλευτείς την πλήρη ισχύ. Στις ρεπρίζ όμως τα καταφέρνει εξίσου καλά με το 60-120 με 4η να έρχεται σε 4,3δλ (νούμερο ίδιο με αυτό του σημαντικά ελαφρύτερου απλού Tracer 9) και το 60-160 σε 6,1δλ. Είτε βρίσκεσαι στον αυτοκινητόδρομο, είτε σε δρόμο με στροφές, μπορείς να πιέζεις συνεχώς τον κινητήρα χωρίς ίχνος άγχους σχετικά με την αξιοπιστία του. Αφήνοντας πίσω τα φανάρια και πιάνοντας ρέουσες επαρχιακές διαδρομές, θα απολαύσεις το Tracer στο μέγιστο. Παρά τα 231 κιλά του, είναι ανέλπιστα "εύκολο" στην αλλαγή κατεύθυνσης εν μέρει χάρη στο φαρδύ τιμόνι και την εξαιρετική κατανομή βάρους, ενώ κρατά την γραμμή του στο εσωτερικό της στροφής με απόλυτη σταθερότητα χωρίς «ψαρέματα» ή ασάφειες από το ψαλίδι. Στις εξόδους των στροφών ο CP3 δίνει ρέστα, ενώ ακόμα και με υψηλή σχέση στο κιβώτιο και κάτω από 5.000σαλ, η ώθηση που σου προσφέρει θα σε βγάλει ασπροπρόσωπο/η. Συνεργάτες σου στις μεγάλες κλίσεις, τα εξαιρετικά ελαστικά της Bridgestone, που θα σου επιτρέψουν να «φας» την μπίλια και μέρος από το στέλεχος πριν φτάσεις στα μαρσπιέ. TCS και Slide Control βρίσκονται πάντα στο πλευρό σου λειτουργώντας άψογα αδιαλείπτως χάρη στην IMU, σε σημείο που ακόμα και σε δρόμο «γυαλί» με τέρμα γκάζι το Tracer 9 επιταχύνει ομαλά χωρίς απότομα κοψίματα και κομπιάσματα. Η αίσθηση των φρένων είναι ικανοποιητική και παρά τους σχετικά μικρότερους δίσκους για τα δεδομένα της κατηγορίας, προσφέρουν σε συνδυασμό με τα ελαστικά και τις αναρτήσεις, σταθερά δυνατές επιβραδύνσεις, αφού για την ακινητοποίηση από τα 100χλμ/ω χρειάστηκε 44 μέτρα.
Με τις βελτιώσεις που δέχεται στην 4η γενιά του να στοχεύουν στην βελτίωση της άνεσης, το εργονομικό τρίγωνο φέρνει τον αναβάτη λίγο πιο κοντά στο τιμόνι με τον κορμό του να βρίσκεται σε μία φυσική όρθια στάση, στοιχεία που μοχλεύουν το μυαλό να βρίσκει δικαιολογίες για μακρινά ταξίδια και μονοήμερους καφέδες στην Αράχωβα. Στο καθημερινό commute ανακαλύψαμε ότι παραδόξως ο χαρακτήρας του Y-AMT, ίσως να ταιριάζει περισσότερο σε καθαρά σπορ εφαρμογές (MT-09) όταν το χρησιμοποιείς στα D/D+ mode. Αλλάζοντας σχέσεις με τα δάχτυλα κινηθήκαμε με περισσή άνεση, ενώ το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού αποδείχθηκε σωτήριο στους ελιγμούς ανάμεσα από τα αυτοκίνητα και στο παρκάρισμα. Εξαιρετικά βοηθητικό στον αυτοκινητόδρομο ήταν το Cruise Control, όπως επίσης και το Keyless κλείδωμα στην καθημερινότητα. Αν και οι διαφορές στην εναλλαγή των Mode των αναρτήσεων δεν είναι δραστική, όταν επιλέξεις τις Comfort ρυθμίσεις, η βελτίωση της απόσβεσης κραδασμών είναι αισθητή. Το νέο Tracer 9 GT Y-AMT λοιπόν, διατηρεί την κορυφαία ποιότητα κύλισής του για την οποία έχει λατρευτεί και την πηγαίνει ένα βήμα παραπέρα.
 

Σελίδα 1Yamaha Tracer 9GT Y-AMT - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
Yamaha
PROION