Η σχεδιαστική ταυτότητα που έκανε άμεσα αναγνωρίσιμο το Tracer 9 σε μοτοσυκλετιστές και μη, έχει παραμείνει λίγο-πολύ ίδια, με τις αλλαγές για το 2025 να αφορούν κυρίως το μούτρο.
Η σχεδιαστική ταυτότητα που έκανε άμεσα αναγνωρίσιμο το Tracer 9 σε μοτοσυκλετιστές και μη, έχει παραμείνει λίγο-πολύ ίδια, με τις αλλαγές για το 2025 να αφορούν κυρίως το μούτρο. Η νέα κάθετη διάταξη πολλαπλών προβολέων εμπρός, έκανε τους πάντες να παραμιλούν και να προσομοιάζουν μάλιστα το μοντέλο με νταλίκες της Scania. Στην πραγματικότητα όμως, η φράση που επαναλαμβανόμενα ακούγεται στην πιάτσα και (αναγράφεται) στα κοινωνικά δίκτυα είναι: "Ρε φίλε τελικά είναι πολύ πιο όμορφο από κοντά το άτιμο". Πραγματικά, η σύνθεση αυτή αν και πρωτόγνωρη, "κάθεται" καλά στο μάτι και δίνει στην μοτοσυκλέτα έναν πιο έντονο δυναμισμό με τον όγκο που προσθέτει. Προσφέρει όμως και σημαντικά βελτιωμένη ορατότητα με την Matrix LED τεχνολογία, ενώ η λειτουργία Cornering με την δέσμη που φωτίζει στο εσωτερικό των στροφών σε κλίσεις 7° και άνω, κάνει πιο ασφαλή την νυχτερινή οδήγηση, ιδιαίτερα στο επαρχιακό οδικό δίκτυο, τονώνοντας αυτοπεποίθηση του αναβάτη. Συνεχίζοντας προς τα πίσω τα πράγματα είναι γνώριμα με την ουρά και το πίσω φωτιστικό σώμα να μην δέχονται αλλαγές και τα πλαστικά φέρινγκ να έχουν μελετημένη αεροδυναμική ώστε να μην δημιουργούν στροβιλισμούς. Η συνολική αίσθηση που αποπνέει το Tracer 9 GT, είναι αυτή μίας Premium και πληθωρικής, τουριστικής μοτοσυκλέτας, με ποιότητα κατασκευής που δεν απογοητεύει σε κανέναν τομέα.
Η νέα κάθετη διάταξη πολλαπλών προβολέων εμπρός, έκανε τους πάντες να παραμιλούν και να προσομοιάζουν μάλιστα το μοντέλο με νταλίκες της Scania.