Μικρές, αλλά ουσιαστικές αλλαγές θα βρεις και στον τομέα της εργονομίας, με την Yamaha να στοχεύει στην περαιτέρω βελτίωση της άνεσης στα πολύωρα ταξίδια αλλά και στην καθημερινή μετακίνηση. Η επιμήκυνση του υποπλαισίου κατά 50χλστ έχει δημιουργήσει περισσότερο χώρο για αναβάτη και συνεπιβάτη, ενώ οι σέλες αποκτούν στην έκδοση GT μία πιο ποιοτική σε στυλ Alcantara επένδυση με όμορφες ραφές. Το αφρώδες υλικό τους δεν θα προσφέρει άνεση αντίστοιχη των τουριστικών δυνατοτήτων της μοτοσυκλέτας, αλλά θα βρεις στα γνήσια αξεσουάρ και την επιλογή comfort που δεν αφήνει περιθώρια για παράπονα. Το ύψος σέλας του αναβάτη είναι αυξημένο σε σχέση με αυτό της 3ης γενιάς, στα 845χλστ (έως 860) από το έδαφος, αλλά έχει ένα πιο λεπτό σχήμα κοντά στο ρεζερβουάρ ώστε να προσφέρει εξίσου καλό πάτημα. Ο τεράστιος ανεμοθώρακας, ρυθμίζεται ηλεκτρονικά κατά 100 χιλιοστά στην έκδοση GT και προσφέρει κορυφαία ανεμοπροστασία για τα δεδομένα της κατηγορίας, όπου τα στάνταρ είναι υψηλά. Νέοι είναι οι διακόπτες οι οποίοι είναι μάλιστα φωτιζόμενοι όταν επιλέγεις το κιβώτιο Y-AMT, με το Joystick στην αριστερή πλευρά να κάνει την πλοήγηση στην χορταστική, έγχρωμη TFT οθόνη 7 ιντσών ευχάριστη σαν βιντεοπαιχνίδι. Σε αυτή ενσωματώνεται δωρεάν πλοήγηση της Garmin, ενώ προσφέρει 3 διαφορετικές προβολές. Αν και ελαφρώς δύσχρηστα εργονομικά, τα αλάρμ διαθέτουν λειτουργία προειδοποίησης σε απότομα φρεναρίσματα, ενώ τα φλας έχουν δύο επίπεδα πίεσης με το πρώτο να τα απενεργοποιεί αυτόματα μετά από 3 αναλαμπές. Τέλος το Cruise Control μπορεί πλέον να ρυθμιστεί και σε βήματα των 10χλμ/ω, ενώ υπάρχει και Variable Speed Limiter, για να ορίσεις εσύ την μέγιστη ταχύτητα που κινείσαι ακόμα και το γκριπ στο στοπ. Ένα ακόμα από τα "καλούδια" που θα βρεις στις εκδόσεις GT και GT+ είναι και το Keyless σύστημα, που λειτουργεί αβίαστα και σου επιτρέπει απλώς να στρίψεις τον διακόπτη και να φύγεις.
Σε αυτή ενσωματώνεται δωρεάν πλοήγηση της Garmin, ενώ προσφέρει 3 διαφορετικές προβολές.