Το ραφινάρισμα δεν σταματά σε κινητήρα, εμφάνιση και ηλεκτρονικά, καθώς και το υποπλαίσιο έχει δεχθεί αλλαγές που στοχεύουν στην βελτίωση της σταθερότητας και της άνεσης.
Οι ημι-ενεργητικές αναρτήσεις (KADS) της Kayaba αποτελούνται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι 41χλστ εμπρός με 130χλστ διαδρομής ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση και την απόσβεση επαναφοράς .
Στο σύστημα πέδησης θα βρεις τους ίδιους δίσκους 298χλστ εμπρός με τετραπίστονες, ακτινικές δαγκάνες της Nissin, έναν δίσκο 267χλστ πίσω με δαγκάνα μονού εμβόλου και δικάναλο ABS.