• 1.459 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Το υποτιθέμενο, νέο Voge 525DSX.

Το υποτιθέμενο, νέο Voge 525DSX.

Voge: Ετοιμάζει σειρά 525 κυβικών - Θα αντικαταστήσουν τα 500άρια;

Η γκάμα των μοντέλων της Voge, που φέρουν κινητήρα 500 κυβικών, είναι μια από τις πιο επιτυχημένες της εταιρείας και απευθύνονται σε πολύ μεγάλη μερίδα αναβατών.

VOGE: 300DS με 4.145ευρώ ,μάθε περισσότερα.

Τα 500DS, DSX, R και AC μοντέλα δεσμεύουν θέσεις και σε ισάριθμες κατηγορίες και ανοίγουν την πόρτα του μοτοσυκλετισμού, ακόμα και σε κατόχους διπλώματος A2. Ωστόσο, η τάση αύξησης των κυβικών σε όλες τις κατηγορίες της μοτοσυκλέτας είναι δεδομένη και ενδείξεις από το εξωτερικό, φανερώνουν παρόμοια σενάρια και για τα Voge.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 

Νέα ονομασία μοντέλων, «525».

Όπως αποκάλυψαν έγγραφα που κυκλοφόρησαν και αλιεύθηκαν από διεθνείς πηγές, η Voge έχει ετοιμάσει έναν νέο κινητήρα, που θα τοποθετήσει στην σειρά των μοντέλων «500», φέρνοντας και μια αλλαγή στην ονομασία τους. Το 525 είναι πιθανόν το νέο όνομα για τις μοτοσυκλέτες, δηλαδή π.χ. 525DS, 525DSX, 525AC και τα λοιπά. Το ένα εξ αυτών, μπορείτε να το δείτε και στην εικόνα: Πρόκειται για το 525DSX, το οποίο μάλιστα εμφανίζεται με προστατευτικά κάγκελα και βαλίτσες αλουμινίου.
 

Μεγαλύτερος κινητήρας – Πάνω από 50 άλογα

Ο κινητήρας θα κερδίσει λίγα κυβικά και, από τα 471, θα φτάσει στα 494. Η αύξηση της ισχύος που επισημαίνεται είναι σημαντική, καθώς από τους 47 ίππους, ο κινητήρας θα φτάσει τους 53 ίππους. Στο εσωτερικό του, ο κινητήρας εξοπλίζεται με μεγαλύτερη διάμετρο κυλίνδρων και μεγαλύτερη διαδρομή, φτάνοντας τα 68x68 χιλιοστά.
 

Θα έρθουν στην Ευρώπη και, αν ναι, πως;

Μιλώντας για την Ευρώπη, ένα σημαντικό ζήτημα για τα νέα μοντέλα είναι η πάνω από 47 ίππους ισχύς τους, που θα τα κάνει ακατάλληλα για το δίπλωμα A2. Προς το παρόν, δεν γνωρίζουμε επίσημα τι θα γίνει και πως, όμως εάν τα μοντέλα πάρουν το πράσινο φως για την Γηραιά Ήπειρο, δεν αποκλείεται να τα δούμε να περιορίζονται στους 47 ίππους, αλλά με γενναία αύξηση της ροπής, χάρη στα 23 κ..εκ. περισσότερα. Πως θα σας φαινόταν κάτι τέτοιο;
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »