Triumph Tiger Sport 800: Premium εξοπλισμός , 113 άλογα και αναρτήσεις Showa
Triumph Tiger Sport 800
Premium εξοπλισμός με Cornering ABS , TCS και quickshifter
Τρικύλινδρος κινητήρας 798cc με 113 ίππους
Ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο με αναρτήσεις Showa και φρένα Nissin
Sport DNA και άνεση στο ταξίδι με 17άρηδες τροχούς
mototriti Team
Premium εξοπλισμός με Cornering ABS , TCS και quickshifter
Ο εξοπλισμός του Tiger Sport 800 είναι πλήρης και περιλαμβάνει riding modes, cornering ABS και Traction Control με IMU 6 αξόνων, quickshifter, TFT οθόνη, cruise control και ρυθμιζόμενη ζελατίνα. Το οπτικό προφίλ της μοτοσυκλέτας διατηρεί τη σχεδιαστική ταυτότητα του Tiger Sport 660, αλλά προσθέτει ισχυρότερη σιλουέτα, μεγαλύτερο ρεζερβουάρ 18,6 λίτρων, επανασχεδιασμένο ψυγείο και εξάτμιση τιτανίου που καταλήγει ψηλά στη δεξιά πλευρά. Η ποιότητα κατασκευής είναι υψηλή, με πολύ καλή συναρμογή, κορυφαία υλικά και αντιολισθητική επιφάνεια σέλας. Η θέση οδήγησης είναι απόλυτα όρθια, το τιμόνι έχει ιδανικό πλάτος για έλεγχο και διήθηση, και το κάθισμα, αν και στα 835 χιλιοστά, επιτρέπει άνετο χειρισμό χάρη στο στενό σημείο επαφής με το ρεζερβουάρ και το χαμηλό κέντρο βάρους. Η εργονομία εξυπηρετεί τόσο την καθημερινή οδήγηση όσο και το ταξίδι, με τον συνεπιβάτη να απολαμβάνει άνεση και στήριξη από μεγάλες χειρολαβές. Το πάνελ οργάνων συνδυάζει LCD και TFT οθόνη, με πλήρεις πληροφορίες και δυνατότητα συνδεσιμότητας μέσω app για κλήσεις και μηνύματα.
Τρικύλινδρος κινητήρας 798cc με 113 ίππους
Η καρδιά της μοτοσυκλέτας είναι ένας τρικύλινδρος κινητήρας 798 κ.εκ., με απόδοση 113 ίππων στις 10.750 σ.α.λ. και ροπή 8,5 kgm στις 8.500 σ.α.λ., που διατηρεί τη χαρακτηριστική γραμμικότητα και ελαστικότητα των κινητήρων της Triumph. Με απόκριση άμεση χάρη στο ride by wire, η ισχύς εμφανίζεται σταδιακά, χωρίς ξεσπάσματα, ενώ η λειτουργία του quickshifter είναι ομαλή και ακριβής. Τα riding modes διαφοροποιούν την απόκριση του γκαζιού και το επίπεδο υποβοήθησης του traction control, προσφέροντας προσαρμογή σε όλες τις συνθήκες. Η κατανάλωση κυμαίνεται στα 5,8 λίτρα/100 χλμ., ενώ σε ταξίδι φτάνει τα 4,8 λίτρα, επιτρέποντας αυτονομία έως και 380 χιλιόμετρα. Η μετάδοση λειτουργεί άψογα, και η αίσθηση του γκαζιού ενισχύει την εμπιστοσύνη του αναβάτη. Ο κινητήρας είναι ζωντανός, με ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές και έντονη παρουσία ήχου χωρίς να γίνεται κουραστικός.
Ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο με αναρτήσεις Showa και φρένα Nissin
Το πλαίσιο είναι σωληνωτό ατσάλινο με υποπλαίσιο αποσπώμενο και ψαλίδι πρεσαριστό τύπου μπούμερανγκ. Οι αναρτήσεις είναι της Showa: Μπροστά ανεστραμμένο πιρούνι SFF-BP 41 χιλιοστών με ρυθμίσεις επαναφοράς και συμπίεσης και πίσω αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και επαναφορά, με διαδρομές 150 χιλιοστών και στους δύο τροχούς. Το σύστημα φρένων αποτελείται από δύο ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες Nissin εμπρός με δίσκους 310 χλστ και έναν δίσκο 255 χλστ πίσω, με cornering ABS. Τα ελαστικά Michelin Road 5 παρέχουν καλή πρόσφυση, αν και η επιλογή τους αντί των Road 6 φαντάζει συντηρητική για νέο μοντέλο. Η σταθερότητα του Tiger Sport 800 είναι υψηλή, ενώ το κοντό μεταξόνιο (1.422 χλστ.) προσδίδει σβελτάδα και κοφτερό χειρισμό. Στην καθημερινή χρήση η μοτοσυκλέτα είναι ευέλικτη, με μεγάλη ευκολία σε μανούβρες και διήθηση, ενώ στον αυτοκινητόδρομο το cruise control και η καλή ανεμοκάλυψη προσφέρουν ξεκούραστη οδήγηση. Στις μετρήσεις, η επιτάχυνση 0–100 χλμ/ώρα ήρθε σε 3,6 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ξεπερνά τα 240 χλμ/ώρα.
Sport DNA και άνεση στο ταξίδι με 17άρηδες τροχούς
Η Triumph ανεβάζει επίπεδο στην κατηγορία των crossover sport touring μοντέλων, τοποθετώντας το νέο Tiger Sport 800 απέναντι στον ανταγωνισμό με αναβαθμισμένο κινητήρα, εξελιγμένα ηλεκτρονικά και εντυπωσιακή εργονομία. Με 113 ίππους από τον τρικύλινδρο των 798 κυβικών και πλατφόρμα βασισμένη στο ήδη επιτυχημένο Tiger Sport 660, η νέα πρόταση της βρετανικής φίρμας στοχεύει όσους αναζητούν σπορ αίσθηση αλλά και άνεση σε καθημερινή χρήση και ταξίδια. Το μοντέλο αποπνέει ποιότητα σε κάθε λεπτομέρεια με premium περιφερειακά και φέρνει νέα δυναμική στην κατηγορία των on-road touring μοτοσυκλετών με 17άρηδες τροχούς.