Ανεστραμμένο πιρούνι από την Showa με 240χιλ διαδρομής και φρένα επιπέδου superbike από την Brembo.

Ανεστραμμένο πιρούνι από την Showa με 240χιλ διαδρομής και φρένα επιπέδου superbike από την Brembo.

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

    Το Tiger 900 είναι μια ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα. Φυσικό ήταν ο αέρας της αλλαγής να περάσει και από το πλαίσιο, το οποίο κατασκευάζεται από ατσάλινο χωροδικτύωμα και πλέον είναι ελαφρύτερο, συμβάλλοντας μαζί με τον επίσης ελαφρύτερο κινητήρα ώστε το συνολικό βάρος να μειωθεί μέχρι και 5 κιλά (ανάλογα την έκδοση) σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Το υποπλαίσιο είναι πλέον αφαιρούμενο όπως και οι βάσεις για τα μαρσπιέ συνεπιβάτη, ενώ το κέντρο βάρους (λόγω της νέας θέσης του κινητήρα) έχει μεταφερθεί 40χιλ προς τα εμπρός και 20 χιλ προς τα κάτω με σκοπό την καλύτερη κατανομή του.


    Kοινοποίησε το »
    Σχολιάσε το στο facebook »

    Παραδοσιακά τα μοντέλα της Triumph διαθέτουν υψηλής ποιότητας περιφερειακά και το νέο Tiger δεν εξαιρείται. Για την έκδοση Rally, η Βρετανική εταιρία συνεργάστηκε με την Showa από την οποία προέρχεται το πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι 45 χιλ και το επίσης ρυθμιζόμενο αμορτισέρ αερίου RSU, το οποίο εδράζεται στο αλουμινένιο ψαλίδι με μοχλικό. Όπως περιμένεις από μια γνήσια adventure μοτοσυκλέτα οι αναρτήσεις διαθέτουν μεγάλες διαδρομές με 240χιλ εμπρός και 230χιλ πίσω αντίστοιχα.

    Τα φρένα ολοκληρώνουν το σύνολο και είναι επιπέδου superbike, αφού η μοτοσυκλέτα εξοπλίζεται με τις νέες μονομπλόκ τετραπίστονες δαγκάνες Stylema της Brembo, ακτινική τρόμπα και δίσκους 320χιλ στο εμπρός μέρος. Πίσω συναντάμε μια δαγκάνα μονού εμβόλου από την ίδια εταιρία, ενώ όπως προαναφέραμε το cornering ABS επεμβαίνει σύμφωνα με την κλίση της μοτοσυκλέτας και προσφέρει τη δυνατότητα απενεργοποίησης.
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Kοινοποίησε το »
    Σχολιάσε το στο facebook »