Προσφέρει καθαρόαιμη απόλαυση στο χώμα...

Προσφέρει καθαρόαιμη απόλαυση στο χώμα...

...αλλά και υψηλότατες επιδόσεις στην άσφαλτο!

...αλλά και υψηλότατες επιδόσεις στην άσφαλτο!

  • Προσφέρει καθαρόαιμη απόλαυση στο χώμα...
  • ...αλλά και υψηλότατες επιδόσεις στην άσφαλτο!

Οδηγώντας

Η διαφορά σε σχέση με το Tiger 800 γίνεται αντιληπτή με το που θέσεις σε λειτουργία τον κινητήρα. Ο streetάδικος ήχος δεν υφίσταται πια και το σχεδόν δικύλινδρο άκουσμα ταιριάζει πολύ περισσότερο στο περιπετειώδες ύφος της μοτοσυκλέτας. Τα πρώτα καλά σημάδια από τον νέο χρονισμό ανάφλεξης έρχονται επίσης γρήγορα, αφού είναι ορατά ακόμη και στις μικρές ταχύτητες της πόλης. Τo Tiger 900 είναι πιο γεμάτο στο χαμηλό φάσμα στροφών, κάτι που κάνει την κίνηση στο αστικό περιβάλλον πολύ ευχάριστη, σε συνδυασμό βέβαια με τις αναρτήσεις που σε κρατούν ξεκούραστο καταπίνοντας κάθε κακοτεχνία του δρόμου. Ο όγκος της μοτοσυκλέτας δεν προβληματίζει στo μποτιλιάρισμα, ενώ το τιμόνι κόβει αρκετά περνώντας πάνω από τους καθρέπτες των περισσότερων αυτοκινήτων. Κάθεσαι ψηλά, έχοντας πλήρη εποπτεία του δρόμου και κατεβαίνεις ατσαλάκωτος, κάτι που θα εκτιμήσεις αν χρησιμοποιείς το Tiger σε καθημερινή βάση, αφού ακόμη και η έκδοση Rally Pro είναι κατάλληλη για αυτό.



...αλλά και υψηλότατες επιδόσεις στην άσφαλτο!

...αλλά και υψηλότατες επιδόσεις στην άσφαλτο!

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

Μπορεί ο ήχος και η ροπάτη λειτουργία του κινητήρα να θυμίζουν δικύλινδρο, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι τα καλά χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου έχουν χαθεί. Έτσι, όπως συνηθίζεται στα τρικύλινδρα μοντέλα της triumph, το δυνατό σημείο του Tiger 900 είναι οι μεσαίες, με την αίσθηση της επιτάχυνσης όμως να διαρκεί, όπως φάνηκε και στο δυναμόμετρο. Οι αριθμοί των μετρήσεων επαληθεύουν τα παραπάνω, καθώς τα πρώτα 100χλμ/ώρα έρχονται σε 3,9δλ. ενώ για τη μετάβαση από τα 60-120 με 4η σχέση χρειάζεται 4,5δλ. . Βέβαια δεν υπάρχει κανένας λόγος να στροφάρεις στα κόκκινα για να κινηθείς γρήγορα με το νέο Tiger, οπότε καταλαβαίνεις γιατί η Triumph επιδίωξε να επικεντρωθεί περισσότερο στον χαρακτήρα του κινητήρα, παρότι αυτός φέρνει μαζί του και κάποιους κραδασμούς. Αρχίζουν να γίνονται αισθητοί από τις 6.500 σ.α.λ και πάνω, όμως στην πράξη δεν ενοχλούν, εκτός αν θες να ταξιδεύεις συνεχώς με ταχύτητες που ξεπερνούν τα 150χλμ/ώρα, κάτι που αρμόζει περισσότερο σε sport touring και όχι σε μια μεσαία Adventure μοτοσυκλέτα.

Στον αυτοκινητόδρομο η σταθερότητα είναι παραδειγματική σε όλες τις ταχύτητες, ακόμα και όταν το κοντέρ δείχνει τα 205 χλμ/ώρα της ηλεκτρονικά περιορισμένης τελικής, ενώ η συμπεριφορά σε δρόμο με στροφές εκπλήσσει θετικά παρά τον μπροστινό τροχό των 21 ιντσών. Οι αλλαγές κατεύθυνσης στην έκδοση GT μπορεί να πραγματοποιούνται πιο εύκολα λόγω του 19αρη μπροστινού, όμως και το Rally Pro δεν έχει κανέναν ενδοιασμό να βουτήξει στην είσοδο της στροφής και να σε ανταμείψει με την σταθερότητα του. Έχει τον τρόπο να σε κάνει να ξεχνάς ότι οδηγείς μοτοσυκλέτα με ακτινωτούς τροχούς, μέχρι να ακούσεις τα μαρσπιέ να ξύνουν την άσφαλτο... Ο κινητήρας έχει πάντα δύναμη στις εξόδους ανεξάρτητα της επιλεγμένης σχέσης και ο ψεκασμός είναι ομαλός σε όλες τις χαρτογραφήσεις ( θα θέλαμε να ήταν λίγο πιο άμεσος) με αποτέλεσμα να κινείσαι ξεκούραστα σε γρήγορους ρυθμούς και να απολαμβάνεις τη διαδρομή χωρίς κανένα άγχος. Σε αυτό φυσικά συμβάλλουν το πολύ καλό traction control, αλλά και τα φρένα της Brembo τα οποία είναι πάντα στο πλευρό σου, έχοντας δύναμη αλλά και σωστή αίσθηση.

Για να βρεις όμως τον άσσο που κρύβει στο μανίκι της η έκδοση Rally Pro, θα πρέπει να αφήσεις την άσφαλτο πίσω σου και να πατήσεις στο χώμα. Παρότι η μοτοσυκλέτα δεν εφοδιάζεται με αμιγώς χωμάτινα ελαστικά και οι αναρτήσεις είναι ρυθμισμένες για μεικτή χρήση, η Tiger είναι μια καθαρόαιμη Adventure μοτοσυκλέτα ικανή να σε πάει παντού. Όχι μόνο σε βατούς χωματόδρομους αλλά και σε κάθε εκτός δρόμου διαδρομή, αφού η ελαφριά αίσθηση και ο ροπάτος κινητήρας κάνουν τα πράγματα εύκολα σε κάθε περίπτωση. Στέκεσαι όρθιος στα μαρσπιέ και το Tiger αναλαμβάνει τα υπόλοιπα, ενώ εσύ διασκεδάζεις ντριφτάροντας με το traction control και το ABS απενεργοποιημένο στo mode Off Road Pro. Και αν οι απαιτήσεις σου περιλαμβάνουν άλματα και σκληροπυρηνικές διαδρομές, αρκεί μια ρύθμιση στις αναρτήσεις και ελαστικά με τακούνια, ώστε το Tiger να αντεπεξέλθει στις ορέξεις σου χωρίς καμία δυσκολία και χωρίς ποτέ να χάνει τη φιλική του πλευρά που το καθιστά ικανό ακόμα και για commuter.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »