Η μονοκόμματη δερμάτινη σέλα κέρδισε 10 χιλιοστά γεμίσματος σε σχέση με το Thruxton, όμως το ύψος της παραμένει χαμηλό (807 χιλιοστά). Ο συνεπιβάτης θα κάτσει άνετα, αλλά έχει να αντιμετωπίσει την έλλειψη χειρολαβών.

    Aνεση – Εργονομία

    Οι προσπάθειες της Triumph επικεντρώθηκαν στο να δημιουργήσουν μια κλασική σπορ μοτοσικλέτα η οποία δεν  θέτει περιορισμούς και ευνοεί την πολυχρηστικότητα. Αυτό γίνεται άμεσα αντιληπτό από την εργονομία της θέσης οδήγησης. Τα μαρσπιέ έχουν μεταφερθεί 38 χιλιοστά πιο μπροστά και 4 χιλιοστά πιο χαμηλά  σε σχέση με το Thruxton.  Ο κορμός βρίσκεται σε σωστή απόσταση από το τιμόνι, σε μια πιο όρθια και συνάμα ξεκούραστη θέση σε σχέση με την κλασική café race-άδικη,  που θα φόρτιζε περισσότερο καρπούς και μέση. Η μονοκόμματη δερμάτινη σέλα κέρδισε 10 χιλιοστά γεμίσματος σε σχέση με το Thruxton, όμως το ύψος παραμένει χαμηλό (807 χιλιοστά), προσφέροντας εύκολη πρόσβαση στο έδαφος  ανεξαρτήτως σωματότυπου του αναβάτη. Είναι ξεκούραστη στη πολύωρη χρήση ενώ το αντιολισθητικό υλικό σε κρατάει γαντζωμένο στα φρεναρίσματα. Μεγάλο και άνετο το τμήμα του συνεπιβάτη, ο οποίος πάραυτα έχει να αντιμετωπίσει την έλλειψη χειρολαβών και θα πρέπει να επιστρατεύσει εναλλακτικούς τρόπους στήριξης. Στη θέση του πίνακα οργάνων δεν θα συναντήσουμε κάποια σύγχρονη TFT οθόνη, αλλά δύο στρογγυλά αναλογικά όργανα που ταιριάζουν απόλυτα στη ρετρό εικόνα του Speed Twin.  Αυτό δεν στερεί από τον οδηγό πληροφορίες, αφού δύο μικρές ψηφιακές οθόνες στο εσωτερικό των οργάνων, απεικονίζουν όλα τα απαραίτητα. Θετική εργονομική λεπτομέρεια αποτελούν οι ρυθμιζόμενες μανέτες συμπλέκτη και φρένου, ενώ η θύρα USB κάτω από τη σέλα για φόρτιση ηλεκτρικών συσκευών, θα λύσει τα χέρια του αναβάτη.
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ