Το ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών της KYB με τις χαρακτηριστικές μπότες δεν δέχεται ρυθμίσεις. Οι τετραπίστονες monoblock δαγκάνες της Brembo προσφέρουν δυνατά φρεναρίσματα.

    Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

    Το Speed Twin δομείται γύρω από το ίδιο σχεδόν ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, με αυτό που έχει χρησιμοποιηθεί και στην περίπτωση του Thruxton. Οι διαφοροποιήσεις έχουν κάνουν με το  νέο υποπλαίσιο και το νέο ανοδιωμένο ψαλίδι αλουμινίου. Στην ανάρτηση, μπροστά συναντάμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών της KYB με τις χαρακτηριστικές μπότες και πίσω διπλά αμορτισέρ της ίδιας εταιρίας. Θα μπορούσε κανείς να τις χαρακτηρίσει ως ¨συμβατικές¨λύσεις, από την στιγμή που το πιρούνι δεν δέχεται ρυθμίσεις και πίσω μπορείς να παίξεις μόνο με την προφόρτιση του ελατηρίου, όμως κάνουν περίφημα τη δουλειά τους, κρατώντας παράλληλα το κόστος σε χαμηλά επίπεδα. Ένα ζευγάρι δίσκων 305 χιλιοστών παρέα με τετραπίστονες monoblock δαγκάνες της Brembo μπροστά και ένα δίσκος 220 χιλιοστών με δαγκάνα δύο εμβόλων της Nissin πίσω, έχουν αναλάβει το δύσκολο έργο της επιβράδυνσης. To δικάναλο ABS είναι άκρως αποτελεσματικό, αλλά δεν μπορεί να απενεργοποιηθεί για όσους το επιθυμούν. Εκτός από τον κινητήρα, οι νέες 17αρες ζάντες αλουμινίου και μια ελαφρύτερη μπαταρία, συνεισφέρουν επίσης στην μείωση του συνολικού βάρους. Η ζυγαριά σταμάτησε στα 196 κιλά, 10 λιγότερα σε σχέση με το Thruxton. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ