• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τα κάνει όλα προσφέροντας διασκεδαστικό χαρακτήρα στην πόλη.

Τα κάνει όλα προσφέροντας διασκεδαστικό χαρακτήρα στην πόλη.

Στο δρόμο

 

Ανεβαίνοντας στη σέλα, όλα μοιάζουν γνώριμα ή μάλλον σχεδόν όλα. Μαζεμένες διαστάσεις χωρίς να υπολείπεται σε διαθέσιμους χώρους, ότι ακριβώς χρειάζεται ένα παπί για να είναι ευκίνητο στην πόλη και ταυτόχρονα άνετο για τον αναβάτη του. Η μανιβέλα που παραδοσιακά θα βρεις στα περισσότερα παπιά, εδώ απουσιάζει, ενώ στο τιμόνι στο αριστερό γκριπ, υπάρχει και δεύτερη μανέτα, αυτή του συμπλέκτη. Ξέχνα τα παραδοσιακά σασμάν με τις ταχύτητες όλες κάτω, εδώ έχουμε εξάρι κιβώτιο που λειτουργεί όπως στις μοτοσικλέτες, πρώτη κάτω και όλες οι άλλες πάνω. Από τα πρώτα μέτρα σε συνοδεύει μια συνολική αίσθηση στιβαρότητας, ένα δεμένο σύνολο που δείχνει ικανό να ανταποκριθεί σε δύσκολες απαιτήσεις. Το VF θα γλιστρήσει στην κίνηση, μέσα από κάθε πιθανό και απίθανο σημείο με απίστευτη ευκολία. Σίγουρα δεν έχει το παραδοσιακό άνοιξε – κλείσε του γκαζιού ενός ημιαυτόματου παπιού, αλλά ο ελαφρύς συμπλέκτης σε βοηθάει να ρολάρεις ξεκούραστα, χωρίς να κουράζονται τα δάχτυλα σου. Και όταν απεμπλακείς από τα εμπόδια και ανοίξεις τέρμα το γκάζι, το VF επιβεβαιώνει τη φήμη του, ως το γρηγορότερο παπί της αγοράς. Οι επιδόσεις είναι αντάξιες της χωρητικότητας του και προσεγγίζουν αυτές μεγαλύτερων κατασκευών. Οι 16,8 ολοζώντανοι ίπποι, που ξεπηδούν από τον πίσω τροχό, χαρίζουν γρήγορες επιταχύνσεις. 

Στο φανάρι το VF πετάγεται μπροστά, αφήνοντας πίσω scooter και μοτοσικλέτες έως 250 κυβικά να απορούν τι συνέβη. Ενδεικτικά, χρειάζεται μόλις 2,7 δευτερόλεπτα για τα πρώτα 50 χιλιόμετρα και 11,2 δευτερόλεπτα μέχρι τα 100, ενώ καλύπτει το 400άρι σε 17,6 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 126,5 πραγματικά χιλιόμετρα, με την ένδειξη του κοντέρ να υπερβαίνει τα 140. Το VF δεν τρομάζει και σε κάθε ευκαιρία θα υπενθυμίσει στον οδηγό του την σπορ πλευρά του. Διαβάζει κάθε σπιθαμή του οδοστρώματος, φιλτράρει αποτελεσματικά τις κακοτεχνίες και ακόμα και στις μεγαλύτερες λακκούβες, δεν κοπανάει ούτε τρίζει στο ελάχιστο. Μερίδιο ευθύνης σε αυτό, έχουν και τα φαρδιά ελαστικά. Οι αναρτήσεις συμπεριφέρονται υποδειγματικά, με το πίσω μονό αμορτισέρ να θυμίζει περισσότερο μοτοσικλέτα, παρά παπί. Το μπροστινό δεν βουτάει και το πίσω  αμορτισέρ δεν τερματίζει με δικάβαλο. Το μπροστινό φρένο υπολείπεται σε αίσθηση αλλά είναι προοδευτικό, ενώ το πίσω φρένο δείχνει μια μικρή πτώση απόδοσης στις συνεχόμενες επιβραδύνσεις. Σύμφωνα με τις μετρήσεις το VF χρειάζεται 55,6 μέτρα για να επιβραδύνει από τα 100 στα 0 χιλιόμετρα. Η ύπαρξη ABS παρέχει επιπλέον εμπιστοσύνη και προστασία στο απότομο τσαρούχωμα, ενώ παραμένει διακριτικό και παρεμβαίνει μόνο όταν χρειαστεί. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

SYM: CRUISYM a 300...η αναβάθμιση!