• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το μπροστινό φρένο υπολείπεται σε αίσθηση αλλά παραμένει προοδευτικό και δυνατό. Απόλυτα διακριτικό και με σωστή λειτουργία το ABS.

To πίσω Monoshock αμορτισέρ παίζει μεγάλο ρόλο στην οδηγική συμπεριφορά του VF.

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

 

Το VF είναι δομημένο γύρω από ένα διπλό σωληνωτό πλαίσιο ατσάλινης κατασκευής. Σε συνδυασμό με το ενισχυμένο ψαλίδι, το παπί της SYM διαχειρίζεται με ευκολία τις δυνάμεις που του ασκούνται και παραμένει στιβαρό και άκαμπτο, ακόμα και κάτω από συνθήκες πίεσης. Η εν γένει σπορ φιλοσοφία αντικατοπτρίζεται και στην επιλογή του πακέτου των περιφερειακών. Το ζεύγος των αναρτήσεων περιλαμβάνει ένα τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 30 χιλιοστών με διαδρομή 80 χιλιοστών και ένα μονό πίσω αμορτισέρ με διαδρομή 30 χιλιοστά, το οποίο ενισχύει την σπορ συμπεριφορά του VF. Αξιόπιστες λύσεις και στον τομέα την πέδησης, με μια δαγκάνα διπλού εμβόλου να πρεσάρει τον κυματιστό 250άρι δίσκο του μπροστινού μέρους. Το σωληνάκι των φρένων, είναι αεροπορικού τύπου για ενισχυμένη πίεση στο κύκλωμα. Πίσω, έχουμε μονοπίστονη δαγκάνα με δίσκο διαμέτρου 200 χιλιοστών, επίσης τύπου μαργαρίτα. Οι κανονισμοί Euro 4 επιβάλλουν την ύπαρξη ABS και το VF εναρμονίζεται, φορώντας ένα μονοκάναλο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος. Οι τροχοί με τις πανέμορφες πεντάμπρατσες ζάντες 17 ιντσών παραπέμπουν σε μικρή μοτοσικλέτα και λόγω μεγέθους, 90/80 εμπρός και 120/70 πίσω, αλλά και λόγω tubeless ελαστικών, αντί της παραδοσιακής σαμπρέλας που συναντάμε συνήθως στα παπιά. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

SYM: CRUISYM a 300...η αναβάθμιση!