Πλούσιο το αφρώδες υλικό, θα καλύψει τον οδηγό στις πολύωρες διαδρομές. Το πίσω κομμάτι θα βολέψει συνεπιβάτες πιο μαζεμένων διαστάσεων.

Πλούσιο το αφρώδες υλικό, θα καλύψει τον οδηγό στις πολύωρες διαδρομές. Το πίσω κομμάτι θα βολέψει συνεπιβάτες πιο μαζεμένων διαστάσεων.

Η γνωστή μας από τα μεγαλύτερα μοντέλα έγχρωμη TFT οθόνη των 6,5 ιντσών βρήκε θέση και στα δύο νέα μεσαία μοντέλα. Στην περίπτωση αυτή έχουμε αναβαθμισμένες λειτουργίες connectivity ενώ συμπεριλαμβάνο

Η γνωστή μας από τα μεγαλύτερα μοντέλα έγχρωμη TFT οθόνη των 6,5 ιντσών βρήκε θέση και στα δύο νέα μεσαία μοντέλα. Στην περίπτωση αυτή έχουμε αναβαθμισμένες λειτουργίες connectivity ενώ συμπεριλαμβάνουν και την απεικόνιση με το κλισιόμετρο που έχουμε δει στο S 1000 RR.

Η γνωστή μας από τα μεγαλύτερα μοντέλα έγχρωμη TFT οθόνη των 6,5 ιντσών βρήκε θέση και στα δύο νέα μεσαία μοντέλα. Στην περίπτωση αυτή έχουμε αναβαθμισμένες λειτουργίες connectivity ενώ συμπεριλαμβάνο

Η γνωστή μας από τα μεγαλύτερα μοντέλα έγχρωμη TFT οθόνη των 6,5 ιντσών βρήκε θέση και στα δύο νέα μεσαία μοντέλα. Στην περίπτωση αυτή έχουμε αναβαθμισμένες λειτουργίες connectivity ενώ συμπεριλαμβάνουν και την απεικόνιση με το κλισιόμετρο που έχουμε δει στο S 1000 RR.

Η γνωστή μας από τα μεγαλύτερα μοντέλα έγχρωμη TFT οθόνη των 6,5 ιντσών βρήκε θέση και στα δύο νέα μεσαία μοντέλα. Στην περίπτωση αυτή έχουμε αναβαθμισμένες λειτουργίες connectivity ενώ συμπεριλαμβάνο

Η γνωστή μας από τα μεγαλύτερα μοντέλα έγχρωμη TFT οθόνη των 6,5 ιντσών βρήκε θέση και στα δύο νέα μεσαία μοντέλα. Στην περίπτωση αυτή έχουμε αναβαθμισμένες λειτουργίες connectivity ενώ συμπεριλαμβάνουν και την απεικόνιση με το κλισιόμετρο που έχουμε δει στο S 1000 RR.

Η ζελατίνα ρυθμίζεται πανεύκολα με το ένα χέρι μέσω εύχρηστου μοχλού και στην επάνω θέση καλύπτει επαρκώς τον αναβάτη ακόμα και πάνω από τα 160 χλμ./ώρα.

Η ζελατίνα ρυθμίζεται πανεύκολα με το ένα χέρι μέσω εύχρηστου μοχλού και στην επάνω θέση καλύπτει επαρκώς τον αναβάτη ακόμα και πάνω από τα 160 χλμ./ώρα.

Η ζελατίνα ρυθμίζεται πανεύκολα με το ένα χέρι μέσω εύχρηστου μοχλού και στην επάνω θέση καλύπτει επαρκώς τον αναβάτη ακόμα και πάνω από τα 160 χλμ./ώρα.

Η ζελατίνα ρυθμίζεται πανεύκολα με το ένα χέρι μέσω εύχρηστου μοχλού και στην επάνω θέση καλύπτει επαρκώς τον αναβάτη ακόμα και πάνω από τα 160 χλμ./ώρα.

  • Πλούσιο το αφρώδες υλικό, θα καλύψει τον οδηγό στις πολύωρες διαδρομές. Το πίσω κομμάτι θα βολέψει συνεπιβάτες πιο μαζεμένων διαστάσεων.
  • Η γνωστή μας από τα μεγαλύτερα μοντέλα έγχρωμη TFT οθόνη των 6,5 ιντσών βρήκε θέση και στα δύο νέα μεσαία μοντέλα. Στην περίπτωση αυτή έχουμε αναβαθμισμένες λειτουργίες connectivity ενώ συμπεριλαμβάνο
  • Η γνωστή μας από τα μεγαλύτερα μοντέλα έγχρωμη TFT οθόνη των 6,5 ιντσών βρήκε θέση και στα δύο νέα μεσαία μοντέλα. Στην περίπτωση αυτή έχουμε αναβαθμισμένες λειτουργίες connectivity ενώ συμπεριλαμβάνο
  • Η γνωστή μας από τα μεγαλύτερα μοντέλα έγχρωμη TFT οθόνη των 6,5 ιντσών βρήκε θέση και στα δύο νέα μεσαία μοντέλα. Στην περίπτωση αυτή έχουμε αναβαθμισμένες λειτουργίες connectivity ενώ συμπεριλαμβάνο
  • Η ζελατίνα ρυθμίζεται πανεύκολα με το ένα χέρι μέσω εύχρηστου μοχλού και στην επάνω θέση καλύπτει επαρκώς τον αναβάτη ακόμα και πάνω από τα 160 χλμ./ώρα.
  • Η ζελατίνα ρυθμίζεται πανεύκολα με το ένα χέρι μέσω εύχρηστου μοχλού και στην επάνω θέση καλύπτει επαρκώς τον αναβάτη ακόμα και πάνω από τα 160 χλμ./ώρα.

Aνεση – Εργονομία

Το εργονομικό τρίγωνο είναι εμπνευσμένο από το αντίστοιχο του GS ώστε να πετύχει μια όρθια, ξεκούραστη θέση οδήγησης αλλά στο τέλος της ημέρας ο αναβάτης θα νιώσει τον κορμό του να έχει μια ελαφριά κλίση προς τα εμπρός. Το ύψος της σέλας βρίσκεται στα 825 χιλιοστά κάτι που συνεπάγεται εύκολη πρόσβαση ακόμα και για μέτρια αναστήματα, ενώ και οι επιτόπιες μανούβρες δεν αποτελούν πρόβλημα αφού τα πόδια πατούν κάτω με αυτοπεποίθηση. Το αφράτο υλικό της θα κρατήσει τον οδηγό φρέσκο στην πολύωρη χρήση, όμως αν ο συνεπιβάτης είναι μεγαλόσωμος θα χρειαστούν παραχωρήσεις καθώς το κομμάτι που του αναλογεί είναι σχετικά μικρό σε μέγεθος. Το XR έρχεται με εξοπλισμό που συναντάμε σε ακριβότερες μοτοσυκλέτες μεγαλύτερων κατηγοριών.


Η γνωστή μας από τα μεγαλύτερα μοντέλα έγχρωμη TFT οθόνη των 6,5 ιντσών βρήκε θέση και στα δύο νέα μεσαία μοντέλα. Στην περίπτωση αυτή έχουμε αναβαθμισμένες λειτουργίες connectivity ενώ συμπεριλαμβάνουν και την απεικόνιση με το κλισιόμετρο που έχουμε δει στο S 1000 RR.

Η γνωστή μας από τα μεγαλύτερα μοντέλα έγχρωμη TFT οθόνη των 6,5 ιντσών βρήκε θέση και στα δύο νέα μεσαία μοντέλα. Στην περίπτωση αυτή έχουμε αναβαθμισμένες λειτουργίες connectivity ενώ συμπεριλαμβάνουν και την απεικόνιση με το κλισιόμετρο που έχουμε δει στο S 1000 RR.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Έχουμε και λέμε, ρυθμιζόμενες μανέτες φρένου και συμπλέκτη, εκκίνηση χωρίς κλειδί Keyless Ride,  πρίζα 12V για φόρτιση ηλεκτρικών συσκευών, ρυθμιζόμενη on the fly μέσω μοχλού ζελατίνα σε δύο θέσεις (πάνω-κάτω), cruise control  για ξεκούραστο τουρισμό, και έγχρωμη TFT οθόνη 6,5 ιντσών με δυνατότητα συνδεσιμότητας μέσω Bluetooth με smartphone. Ο τρόπος που λειτουργεί το connectivity της BMW αλλά και οι πληροφορίες που μεταφέρει στο κινητό σου, το κατατάσσουν  στα κορυφαία της αγοράς! Νέα προσθήκη συνιστά η λειτουργία Headlight Pro με Προσαρμοζόμενο Προβολέα. Τα φώτα έχουν ενεργητική λειτουργία και μέσω ενός αισθητήρα που βρίσκεται κάτω από τη σέλα, στρίβουν μόλις ανιχνεύσουν κλίση μεγαλύτερη των 10 μοιρών ώστε να φωτίσουν το εσωτερικό της στροφής. Μάλιστα, το σύστημα αυτό τοποθετείται για πρώτη φορά σε μοτοσικλέτα της BMW.

Η γνωστή μας από τα μεγαλύτερα μοντέλα έγχρωμη TFT οθόνη των 6,5 ιντσών βρήκε θέση και στα δύο νέα μεσαία μοντέλα. Στην περίπτωση αυτή έχουμε αναβαθμισμένες λειτουργίες connectivity ενώ συμπεριλαμβάνουν και την απεικόνιση με το κλισιόμετρο που έχουμε δει στο S 1000 RR.

Η γνωστή μας από τα μεγαλύτερα μοντέλα έγχρωμη TFT οθόνη των 6,5 ιντσών βρήκε θέση και στα δύο νέα μεσαία μοντέλα. Στην περίπτωση αυτή έχουμε αναβαθμισμένες λειτουργίες connectivity ενώ συμπεριλαμβάνουν και την απεικόνιση με το κλισιόμετρο που έχουμε δει στο S 1000 RR.