Ταξινομήσεις Παπιών Απριλίου 2025: «Κατάληψη» στο βάθρο από Daytona και SYM

Ταξινομήσεις Παπιών Απριλίου 2025: «Κατάληψη» στο βάθρο από Daytona και SYM

Τις τρεις πρώτες θέσεις καταλαμβάνουν εταιρείες της Γκοργκόλης Α.Ε.
H Daytona συνεχίζει και πιο κάτω στη δεκάδα με τα SPINTER και VELOS
«Γκάζωσε» και το Lifan, που μπήκε στο Top 10
Παπιά: η αθάνατη ελληνική κατηγορία λόγω κόστους και ευκολίας

Τις τρεις πρώτες θέσεις καταλαμβάνουν εταιρείες της Γκοργκόλης Α.Ε.

Η Daytona και η SYM, αμφότερες του ομίλου Γκοργκόλης Α.Ε., κυριάρχησαν στις ταξινομήσεις παπιών του Απριλίου, καταλαμβάνοντας τις τρεις πρώτες θέσεις με τα μοντέλα DY125RS, VF125 και VF185. To Daytona DY125RS σημείωσε 104 ταξινομήσεις και κατέλαβε την κορυφή, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή της παρουσία στην κατηγορία με ένα παπί προσανατολισμένο στην αστική αξιοπιστία και στο χαμηλό κόστος χρήσης. Η SYM ακολούθησε με δύο μοντέλα: το VF125 στις 68 μονάδες και το δυνατότερο και «συμπλεκτάτο» με 6άρι κιβώτιο VF185 με 62, δείχνοντας ότι η εταιρεία διαθέτει γκάμα που καλύπτει ευρεία χρήση, από την καθημερινή μετακίνηση έως τις μεγαλύτερες αποστάσεις. Η παρουσία των δύο εταιρειών στην κορυφή αντικατοπτρίζει τη στρατηγική τους στην ελληνική αγορά, με μοντέλα που συνδυάζουν προσιτή τιμή, επαρκή εξοπλισμό και αξιοπιστία, στοιχεία κρίσιμα στην κατηγορία των παπιών.
 

  ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΥΒΙΣΜΟΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ
  DAYTONA DY125RS 120 104
  SYM VF125 124 68
  SYM VF185 183 62
  HONDA SUPRA X125 125 59
  YAMAHA CRYPTON S 114 54
  HONDA ASTREA GRAND 109 34
  DAYTONA SPINTER125 120 32
  ASUS ASUS 125I 125 28
  DAYTONA VELOS R 125 120 28
  LIFAN INDUSTRY LF125-26C 125 26

H Daytona συνεχίζει και πιο κάτω στη δεκάδα με τα SPINTER και VELOS

Η Daytona δεν περιορίστηκε μόνο στην πρώτη θέση με το DY125RS, αλλά είχε συνολική παρουσία τριών μοντέλων στο Top 10. Το SPINTER125, με 32 ταξινομήσεις, και το VELOS R 125, με 28, ενίσχυσαν το αποτύπωμά της, αποδεικνύοντας την ευρεία αποδοχή των προϊόντων της. Το γεγονός ότι η Daytona διαθέτει τρία παπιά στη δεκάδα δείχνει πως έχει χτίσει μία ισχυρή σχέση εμπιστοσύνης με το κοινό, στηριζόμενη τόσο στην εμπορική τιμολογιακή πολιτική της όσο και στη διάθεση μοντέλων που απαντούν στις ανάγκες των καθημερινών χρηστών σε όλη την Ελλάδα.

«Γκάζωσε» και το Lifan, που μπήκε στο Top 10

Μία από τις αξιοσημείωτες παρουσίες στις ταξινομήσεις παπιών του Απριλίου είναι αυτή της Lifan, με το μοντέλο LF125 να καταγράφει 26 μονάδες και να εξασφαλίζει θέση στη δεκάδα. Η εταιρεία, αφού έχει χτίσει τη βάση της αξιοπιστίας με τους κινητήρες, κάνει σταδιακά αισθητή την παρουσία της και με ολοκληρωμένο μοντέλο στην ελληνική αγορά, προσφέροντάς το με ιδιαίτερα ανταγωνιστική τιμή και βασικό εξοπλισμό που απαντά στις ανάγκες του καθημερινού χρήστη. Το συγκεκριμένο μοντέλο, με χαρακτηριστικό του τις πολύ καλές αναρτήσεις, όπως είδαμε και στη δοκιμή μας, ακολουθεί κλασική σχεδιαστική φιλοσοφία και προορίζεται κυρίως για οικονομική μετακίνηση, με έμφαση στην αξιοπιστία και στη λειτουργική απλότητα. Η παρουσία του στην κατάταξη δείχνει ότι υπάρχει ενδιαφέρον από το κοινό και για νέους «παίκτες» που διεκδικούν μερίδιο με βάση το κόστος απόκτησης και την πρακτικότητα. Αν η πορεία συνεχιστεί, δεν αποκλείεται η Lifan να ανέβει στην κατάταξη της κατηγορίας.

Παπιά: η αθάνατη ελληνική κατηγορία λόγω κόστους και ευκολίας

Τα παπιά παραμένουν σταθερά μια από τις πιο δημοφιλείς επιλογές δίκυκλων στην Ελλάδα, όπως αποδεικνύεται και από τις ταξινομήσεις του Απριλίου. Παρά τον ανταγωνισμό από scooter και ηλεκτρικά, η κατηγορία αυτή διατηρεί τη δυναμική της χάρη στο πολύ χαμηλό κόστος απόκτησης και συντήρησης, τη μεγάλη αξιοπιστία και την εξαιρετική ευκολία στη χρήση. Τα παπιά συνεχίζουν να προτιμώνται σε επαγγελματικές χρήσεις, αγροτικές περιοχές αλλά και από καθημερινούς μετακινούμενους που αναζητούν την απλούστερη και οικονομικότερη μετακίνηση. Η χειροκίνητη μετάδοση, αλλά με την ευκολία της ανυπαρξίας συμπλέκτη, η δυνατότητα φόρτωσης, η υψηλή αυτονομία και η πρακτικά μηδενική φορολογική επιβάρυνση καθιστούν τα μοντέλα αυτά μια συμφέρουσα επιλογή, ειδικά σε περιβάλλοντα όπου η αντοχή και η πρακτικότητα υπερισχύουν της τεχνολογικής καινοτομίας. Το παπί διατηρεί έτσι τη θέση του ως «εργαλείο δουλειάς» αλλά και καθημερινότητας, μένοντας ζωντανό στον ελληνικό δρόμο.

Moto Traffic ΑΡΝΑΟΥΤΟΓΛΟΥ - ΣΙΑΦΑΚΑΣ: Εξουσιοδοτημένο Service SYM-DAYTONA

BEST BUY
PIAGGIO