Ταξινομήσεις Μοτοσυκλετών Απριλίου 2025: Adventure το ανάγνωσμα με 1η τη Honda
|
Στην πρώτη θέση η Honda CB500X/NX500 με 90 ταξινομήσεις
Τη μισή δεκάδα καταλαμβάνουν μοτοσυκλέτες Adventure
Σταθερά αγαπητές οι Yamaha Tracer 9, όλες μαζί στη 2η θέση
Ξεπέρασε η CFMOTO 700MT την ομόσταυλή της 450MT
HONDA: Spring Offer Astrea Grand & Supra X με όφελος έως 160ε.
Στην πρώτη θέση η Honda CB500X/NX500 με 90 ταξινομήσεις
Η Honda κατέλαβε την κορυφή των ταξινομήσεων μοτοσυκλετών για τον Απρίλιο, με 90 μονάδες, τιμή που περιλαμβάνει το απερχόμενο μοντέλο CB500X και το νεότερο NX500, που είναι ουσιαστικά ο αντικαταστάτης του. Πρόκειται για ένα από τα πλέον καθιερωμένα μοντέλα της κατηγορίας μεσαίου κυβισμού, που συνδυάζει ευκολία στην καθημερινή χρήση με δυνατότητα ταξιδιού, πάντα με την αξιοπιστία του δικύλινδρου των 471 κ.εκ. Το χαμηλό βάρος, η καλή εργονομία και η ομοιογενής απόδοση την καθιστούν ελκυστική τόσο για αρχάριους όσο και για πιο έμπειρους αναβάτες. Η επιτυχία της οφείλεται στην ισορροπία μεταξύ επιδόσεων και ευχρηστίας, στοιχεία που την κατατάσσουν σταθερά στις πρώτες θέσεις πωλήσεων.
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ | ΜΟΝΤΕΛΟ | ΚΥΒΙΣΜΟΣ | ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ | |
HONDA | CB500X | 471 | 90 | |
VOGE | DS525X | 494 | 73 | |
CFMOTO | 700MT | 693 | 52 | |
YAMAHA | TRACER 9 GT | 890 | 44 | |
YAMAHA | TRACER 9 | 890 | 42 | |
HONDA | ADV750 | 745 | 34 | |
YAMAHA | MT-07 | 689 | 30 | |
CFMOTO | 450MT | 449 | 29 | |
QJMOTOR | SVT 650X | 645 | 28 | |
ΥΑΜΑΗΑ | ΜΤ-03 | 321 | 26 |
Τη μισή δεκάδα καταλαμβάνουν μοτοσυκλέτες Adventure
Η κατηγορία Adventure συνεχίζει να συγκεντρώνει μεγάλο αγοραστικό ενδιαφέρον, καθώς πέντε από τις δέκα μοτοσυκλέτες του Απριλίου ανήκουν σε αυτήν. Εκτός από την πρώτη CB500X, στη λίστα συναντάμε τις Voge DS525X (73 ταξινομήσεις), CFMOTO 700MT (52), CFMOTO 450MT (29) και QJMOTOR SVT 650 X (28). Η κυριαρχία των Adventure οφείλεται στη χρηστικότητά τους, καθώς προσφέρουν άνεση στην πόλη, δυνατότητα ταξιδιού, ακόμα και light εκτός δρόμου δυνατότητες. Οι τελευταίες γίνονται πολύ χρήσιμες, όταν χρειάζεται να διασχίσει κάποιος τους παραδοσιακά κακοτράχαλους ελληνικούς δρόμους, όπου οι λακούβες και οι κακοτεχνίες είναι καθημερινότητα. Η ψηλή θέση οδήγησης και οι άνετες αναρτήσεις ανταποκρίνονται στις ανάγκες των σύγχρονων αναβατών, ενώ ο εξοπλισμός και η σχεδίαση προσθέτουν πόντους στην ελκυστικότητά τους.
Σταθερά αγαπητές οι Yamaha Tracer 9, η QJMOTOR SVT650 στo top 10
Η Yamaha διατηρεί τη σταθερή της παρουσία στις κορυφαίες θέσεις με τις Tracer 9 και Tracer 9 GT, που αθροιστικά έφτασαν τις 86 ταξινομήσεις, καταλαμβάνοντας τη δεύτερη θέση. Διαθέτει τον αγαπητό τρικύλινδρο κινητήρα CP3 των 890 κ.εκ., προσφέροντας πολύ καλές επιδόσεις και τουριστικό χαρακτήρα, ενώ το μέγεθός της και τα χαρακτηριστικά της σε συνδυασμό με τη χαμηλή τιμή της, κάνει μια μεγάλη μερίδα αναβατών να σκέφτονται ότι παίρνουν «πολλή μοτοσυκλέτα» κι ότι τα χρήματά τους επενδύονται καλά. Η Tracer 9 GT εστιάζει περισσότερο στο ταξίδι, με εξοπλισμό όπως ημιενεργητικές αναρτήσεις και πλαϊνές βαλίτσες. Αντίστοιχα, η «απλή» Tracer 9 διατηρεί τα δυναμικά χαρακτηριστικά με ελαφρώς πιο προσιτή τιμή. Η δημοτικότητα του μοντέλου αναμένεται να αυξηθεί περισσότερο με την έλευση των καινούργιων μοντέλων. Στη δεκάδα παραμένει και η QJMOTOR SVT650X, ένα από τα λίγα πια μοντέλα με V2 κινητήρα και πολύ πλούσιο βασικό εξοπλισμό (που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων θερμαινόμενη σέλα και θερμαινόμενα γκριπ), το οποίο, αν και στην κατηγορία adventure, φαίνεται να παραμένει ο ακούραστος καθημερινός σύντροφος σε κάθε εποχή και κάθε περιβάλλον.
Ξεπέρασε η CFMOTO 700MT την ομόσταυλή της 450MT
Η CFMOTO επιβεβαιώνει την αυξανόμενη δυναμική της στην ελληνική αγορά, με δύο Adventure μοντέλα στη δεκάδα. Η 450MT κατέγραψε 29 ταξινομήσεις, κερδίζοντας κοινό με τον ρεαλιστικό εξοπλισμό και την off-road εμφάνιση, σε τιμή που τη φέρνει κοντά σε νεότερους αναβάτες και με κινητήρα μεσαίου κυβισμού, που δεν τρομάζει τους άπειρους και αρχάριους αναβάτες που θέλουν να κάνουν τα πρώτα βήματά τους και να ανέβουν κατηγορία. Παράλληλα, η 700MT με τον καινούργιο σχεδιασμό σημείωσε 52 ταξινομήσεις και προσελκύει χρήστες που αναζητούν περισσότερη δύναμη, μεγαλύτερο μέγεθος και αυξημένες touring δυνατότητες, με τον δικύλινδρο των 693 κ.εκ. να ανταποκρίνεται σε διάφορα είδη χρήσης. Η επιτυχία της CFMOTO οφείλεται στον συνδυασμό εξοπλισμού, κόστους και αξιόλογων επιδόσεων, κάτι που την καθιστά υπολογίσιμο ανταγωνιστή στις μεσαίου κυβισμού Adventure.