Η παράξενη αυτή μοτοσικλέτα σχεδιάστηκε στην Βόρεια Αυστρία και δεν πρόκειται για concept bike με λιγοστές πιθανότητες να βγει στην παραγωγή. Είναι ήδη στην παραγωγή! Κυκλοφορεί! (πιθανότατα στους δρόμους της Αυστρίας προς το παρόν.) Πρωτοεμφανίστηκε στην έκθεση μοτοσικλέτας στο Linz φέτος τον Φεβρουάριο και διαθέτει εντυπωσιακές λεπτομέρειες.
Ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του είναι ο πίνακας οργάνων. Δεν υπάρχει πίνακας οργάνων! Οι ενδείξεις ταχύτητας, βενζίνης, συνθηκών οδήγησης και άλλα στοιχεία, εμφανίζονται… στους καθρέφτες! Οι δυο στρογγυλοί καθρέφτες διαθέτουν ενσωματωμένο πάνελ, 2,4 ιντσών, υψηλής ψηφιακής ανάλυσης που μπορεί κανείς να ελέγξει με μια ματιά.
Το Johammer διαθέτει δύο σετ μαρσπιέ: ένα για να παρέχει μια πιο όρθια θέση οδήγησης και άλλο ένα σετ που τοποθετείται πιο μακριά για cruising καταστάσεις. Τα πρόσθετα μαρσπιέ είναι πιο εύκολο να εφαρμοστούν, δεδομένου ότι η J1 δεν έχει χειριστήρια στα πόδια (εμπρός και πίσω φρένα, χειρίζονται από τις μανέτες, όπως στα scooter).
Το μπροστινό του διαθέτει διπλό πιρούνι με προοδευτικό έλεγχο ανάρτησης που εξισώνει τους κραδασμούς κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος ενώ πίσω έχει μονόμπρατσο αλουμινένιο πιρούνι με το ίδιο σύστημα ανάρτησης.
Ο ηλεκτρικός κινητήρας της μοτοσικλέτας είναι ενσωματωμένος στον πίσω τροχό μαζί με την, τεχνολογικά εξελιγμένη, μπαταρία των 12.7kWh που κατατάσσει το Johammer σε μια από τις πρώτες ηλεκτρικές μοτοσικλέτες που διαθέτει αυτονομία 200 χιλιομέτρων, παρέα με το S ZF11.4 της γνωστής Zero. Χαρακτηριστικό που θεωρείται πρωτοποριακό στο χώρο, αφού τα 200 χλμ. είναι ένα αξιοπρεπές εύρος αυτονομίας και για μια βενζινοκίνητη μοτοσικλέτα.
Οι μονάδες τις μπαταρίας έχουν αναπτυχθεί στις εγκαταστάσεις της Johammer και έχουν εγγυημένη διάρκεια ζωής τα 200.000 χιλιόμετρα ή τέσσερα χρόνια λειτουργίας χωρίς η χωρητικότητά της να πέσει κάτω από το 85%.
Φυσικά, όλη αυτή η τεχνολογία έχει και το κόστος της, το οποίο ξεκινάει από 18.790 ευρώ για το J1.150 (με 150χλμ. αυτονομία και μπαταρία 8.3kWh) και από 19.490 ευρώ το J1.200
Για περισσότερες πληροφορίες φωτογραφίες και τεχνικά, μπορείτε να επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα της Johammer.
QJMotor MTX 300: Το νέο GT scooter των 25 ίππων έφτασε στην Ευρώπη
«Γιατί πρέπει να εξηγώ κάθε μέρα ότι η μηχανή δεν πέφτει μόνη της;»
BMW F450GS: Με χειροκίνητο ή ημι-αυτόματο κιβώτιο το μικρό GS του 2025
TAILG F52: Προσιτό ακόμα και χωρίς επιδότηση στα 1398 ευρώ!
Yamaha R1 (1998): Η μοτοσυκλέτα που άλλαξε για πάντα την έννοια της χιλιάρας
200άρια scooter με τη χαμηλότερη κατανάλωση
QJiang BQ: Νέο ηλεκτρικό scooter με εκκεντρικό σχεδιασμό!
BMW R 1300 GS 2026: Με νέο κόκκινο χρώμα και Adaptive Light Modes!
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr