Η παράξενη αυτή μοτοσικλέτα σχεδιάστηκε στην Βόρεια Αυστρία και δεν πρόκειται για concept bike με λιγοστές πιθανότητες να βγει στην παραγωγή. Είναι ήδη στην παραγωγή! Κυκλοφορεί! (πιθανότατα στους δρόμους της Αυστρίας προς το παρόν.) Πρωτοεμφανίστηκε στην έκθεση μοτοσικλέτας στο Linz φέτος τον Φεβρουάριο και διαθέτει εντυπωσιακές λεπτομέρειες.
Ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του είναι ο πίνακας οργάνων. Δεν υπάρχει πίνακας οργάνων! Οι ενδείξεις ταχύτητας, βενζίνης, συνθηκών οδήγησης και άλλα στοιχεία, εμφανίζονται… στους καθρέφτες! Οι δυο στρογγυλοί καθρέφτες διαθέτουν ενσωματωμένο πάνελ, 2,4 ιντσών, υψηλής ψηφιακής ανάλυσης που μπορεί κανείς να ελέγξει με μια ματιά.
Το Johammer διαθέτει δύο σετ μαρσπιέ: ένα για να παρέχει μια πιο όρθια θέση οδήγησης και άλλο ένα σετ που τοποθετείται πιο μακριά για cruising καταστάσεις. Τα πρόσθετα μαρσπιέ είναι πιο εύκολο να εφαρμοστούν, δεδομένου ότι η J1 δεν έχει χειριστήρια στα πόδια (εμπρός και πίσω φρένα, χειρίζονται από τις μανέτες, όπως στα scooter).
Το μπροστινό του διαθέτει διπλό πιρούνι με προοδευτικό έλεγχο ανάρτησης που εξισώνει τους κραδασμούς κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος ενώ πίσω έχει μονόμπρατσο αλουμινένιο πιρούνι με το ίδιο σύστημα ανάρτησης.
Ο ηλεκτρικός κινητήρας της μοτοσικλέτας είναι ενσωματωμένος στον πίσω τροχό μαζί με την, τεχνολογικά εξελιγμένη, μπαταρία των 12.7kWh που κατατάσσει το Johammer σε μια από τις πρώτες ηλεκτρικές μοτοσικλέτες που διαθέτει αυτονομία 200 χιλιομέτρων, παρέα με το S ZF11.4 της γνωστής Zero. Χαρακτηριστικό που θεωρείται πρωτοποριακό στο χώρο, αφού τα 200 χλμ. είναι ένα αξιοπρεπές εύρος αυτονομίας και για μια βενζινοκίνητη μοτοσικλέτα.
Οι μονάδες τις μπαταρίας έχουν αναπτυχθεί στις εγκαταστάσεις της Johammer και έχουν εγγυημένη διάρκεια ζωής τα 200.000 χιλιόμετρα ή τέσσερα χρόνια λειτουργίας χωρίς η χωρητικότητά της να πέσει κάτω από το 85%.
Φυσικά, όλη αυτή η τεχνολογία έχει και το κόστος της, το οποίο ξεκινάει από 18.790 ευρώ για το J1.150 (με 150χλμ. αυτονομία και μπαταρία 8.3kWh) και από 19.490 ευρώ το J1.200
Για περισσότερες πληροφορίες φωτογραφίες και τεχνικά, μπορείτε να επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα της Johammer.
Τα πιο γρήγορα 125άρια scooter με 16άρη τροχό
Lifan LF 125: Φρένα με CBS, κατανάλωση 2,3λτ/100χλμ και φαρδιά σέλα
Νέα υπερσύγχρονη μονάδα Service της Haritos Moto στη Δάφνη
BMW Motorrad 2026: Νέα χρώματα και μικρές βελτιώσεις για όλα τα μοντέλα
«Χάρτης Τροχαίων Συγκρούσεων»: Νέα εφαρμογή που δείχνει live τα τροχαία!
Triumph Originals: Οκτώ μοναδικές custom μοτοσυκλέτες διεκδικούν την κορυφή
Νέες κάμερες που κόβουν αυτόματα πρόστιμα σε 17 Δήμους της Αττικής!
Honda CB750 1969: Η μηχανή που γύρισε τον κόσμο ανάποδα
Test Μεταχειρισμένου: Yamaha MT-07 (2014-2018)
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025