Ο Stefan Pierer, διευθύνων σύμβουλος των ΚΤΜ, Husqvarna και GasGas, μίλησε για το μέλλον των εταιρειών, και ανέφερε ότι τα ηλεκτρικά δεν είναι το μέλλον αλλά η χρήση εναλλακτικών καυσίμων.
Μίλησε για τα ηλεκτρικά και ήταν απόλυτος , όσον αφορά το μέλλον. Μόνο ίσως μικρές μοτοσυκλέτες ή scooter μπορεί να παραμείνουν στην αγορά. Οι μεγάλες ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες θα εξαφανιστούν. Αυτό γιατί οι κλασικοί χρόνιοι μοτοσυκλετιστές δεν τις προτιμούν. ¶ρα και ο όμιλος ΚΤΜ δεν στοχεύει στη δημιουργία κάποιας ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας.
Ο Pierer είναι σύμφωνος με το θέμα των συνθετικώνκαυσίμων για την αποφυγή ρύπων. Επαινεί το τεχνολογικό άνοιγμα των Γερμανών και Ιταλών υπουργών στο πρόσφατο παρελθόν. Συγκρίνει την υποτιθέμενη υψηλή τιμή ανά λίτρο με τη μέση χαμηλή χιλιομετρική απόσταση και θεωρεί ότι θα κυριαρχήσει έναντι των ηλεκτρικών το συνθετικό καύσιμο.
Η CFMOTO θα κατασκευάζει τους κινητήρες της ΚΤΜ
Οι ναυαρχίδες της εταιρείας(super Duke, 1290), θα συνεχίσουν να κατασκευάζονται από την αυστριακή φίρμα, αλλά οι μικρότερες μονοκύλινδρες και μη σειρές, θα φτιάχνονται από την CFMOTO. Πλάνο για υποκυβισμό των κινητήρων και νέο 390 και 890 στην επόμενη διετία επιβεβαίωσε ο CEO.
Αγνωστο μέλλον για Husqvarna, νέες μοτοσυκλέτες για GasGas
Το μέλλον για τη Husqvarna, είναι άγνωστο καθώς μόνο για το Norden 901 που θα παράγεται μαζί με τα ΚΤΜ μίλησε ο Stefan Pierer, ενώ ετοιμάζει με την πρόσφατη ενσωμάτωση στον όμιλο, την GasGas, νέα μοντέλα χωμάτινα και motard καθώς ο ανταγωνισμός σε αυτήν την κατηγορία είναι μεγάλος.
Δεν θέλει να ακούει για ηλεκτρικά ο Stefan Pierer
Τα εναλλακτικά καύσιμα είναι το μέλλον
Η CFMOTO θα κατασκευάζει τους κινητήρες της ΚΤΜ
Γιατί όλο και περισσότεροι αντιδρούν στα ηλεκτρικά;