Οι iGet κινητήρες των 125 και 150 κυβικών είναι ισχυρότεροι και έχουν αρκετές αλλαγές στα... σωθικά τους. Λειτουργούν ομαλότατα και αθόρυβα.

    Κινητήρας

    O i-Get κινητήρας των 125 και 150 κυβικών ήταν ήδη ένας από τους πλέον εξελιγμένους στα scooter, ανεξαρτήτως κατηγορίας και τώρα η Piaggio κάνει το επόμενο βήμα. Οι κινητήρες είναι ανανεωμένοι στα σημεία και υπόσχονται μεγαλύτερη απόδοση και περαιτέρω μείωση του θορύβου λειτουργίας. Πιο αναλυτικά, η κυλινδροκεφαλή είναι εντελώς νέα και φέρει μεγαλύτερες βαλβίδες και αυλούς για ευκολότερη ροή των αερίων στο εσωτερικό της. Νέο είναι και το πιστόνι, με διαφορετικό σχήμα στην κορυφή του, ενώ το σώμα ψεκασμού, το μπεκ καυσίμου και το φιλτροκούτι είναι εντελώς νέα. Ο σιγαστήρας της εξάτμισης άλλαξε επίσης με τον νέο να παράγει ακόμα χαμηλότερα επίπεδα θορύβου. Τέλος, η μετάδοση CVT επαναρυθμίστηκε ώστε να εκμεταλλεύεται καλύτερα την πλήρη ισχύ του κινητήρα. 

    Η ισχύς των δύο μοτέρ έχει αυξηθεί: Για αυτό των 125 κυβικών, μιλάμε πλέον για 15 ίππους και  1,2 kgm ροπής, ενώ όσον αφορά τον κινητήρα των 150 κυβικών έχουμε 16,5 ίππους και 1,5 kgm ροπής. Η αύξηση της ισχύος επήλθε με την ανάλογη αύξηση των μέγιστων στροφών του κινητήρα κατά περίπου 1.000 στροφές ανά λεπτό -αυτός είναι και ο λόγος, που οι μηχανικοί της Piaggio τοποθέτησαν νέο πιστόνι. Και στις δύο περιπτώσεις, ο κινητήρας φέρει το σύστημα Start-Stop της Piaggio, ονόματι RISS. Το σύστημα χρησιμοποιεί ένα μοτέρ-γεννήτρια που καταργεί την μίζα και τα πηνία, επιτρέποντας το «σβήσιμο» του κινητήρα σε στάση και την άμεση εκκίνηση του μόνο με το άνοιγμα του γκαζιού. Κάπου εδώ, αξίζει να αναφέρουμε ότι η Piaggio ανακοινώνει πολύ χαμηλές τιμές κατανάλωσης: 2,41 λτ/100χλμ για τον κινητήρα των 125 κυβικών και 2,44/100 για αυτόν των 150 κ.εκ.. Αρκετά αισιόδοξες τιμές, τις οποίες μένει να επιβεβαιώσουμε και σε μια πλήρη δοκιμή στην Ελλάδα.

     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ