• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Νέα MV Agusta Turismo Veloce 2021

Νέα MV Agusta Turismo Veloce 2021

Νέα MV Agusta Turismo Veloce 2021

MV Agusta Turismo Veloce RC SCS 2021

MV Agusta Turismo Veloce Lusso SCS 2021

MV Agusta Turismo Veloce Rosso 2021

Νέα MV Agusta Turismo Veloce 2021

 

Ανανεώσεις στα πλαίσια του Euro 5 και όχι μόνο, λαμβάνει η sport touring μοτοσυκλέτα της MV Agusta για το 2021 – Δείτε όλα όσα θέλετε να ξέρετε.

Η MV Agusta παρουσίασε την ανανεωμένη γκάμα Turismo Veloce για το 2021. Οι επεμβάσεις ανανέωσης του μοντέλου επηρεάζει φυσικά όλα τα Turismo Veloce μοντέλα: Lusso, Lusso SCS, RC SCS και Rosso. Ας δούμε αναλυτικά.
 
Ο κινητήρας έχει πολυάριθμες αλλαγές. Αρχικά, μέσω νέων εισαγωγών, αποδίδει καλύτερα στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, με την ισχύ να κορυφώνεται στους 110 ίππους. Η εταιρεία δηλώνει ότι η ροπή στην περιοχή 3.000-6.000 στροφών έχε αυξηθεί κατά 12% σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Νέες είναι οι σχέσεις του κιβωτίου για μικρότερες στροφές του κινητήρα σε συνθήκες ταξιδιού. Επίσης, ο κινητήρας λαμβάνει όλες τις αλλαγές που έγιναν και στις Brutale/Dragster/Superveloce, που φτάνουν μέχρι και την ανανέωση των κουζινέτων στροφαλοφόρου, μπιελών και αντικραδασμικού άξονα, όλα για μείωση των τριβών. Εννοείται ότι το μοντέλο εναρμονίζεται πλέον με τις προδιαγραφές Euro 5.
 
Στα ηλεκτρονικά, το Turismo Veloce αποκτά πλέον IMU 6 αξόνων από την e-Novia, που παρέχει πληροφορίες κλίσης και κινητικής κατάστασης στα Cornering ABS και Traction Control. To μοντέλο χρησιμοποιεί μια οθόνη TFT για τις ενδείξεις, με δυνατότητα συνδεσιμότητας με κινητό τηλέφωνο και πλοήγησης «στροφή-σε-στροφή», ενώ τα μοντέλα θα φέρουν δορυφορικό tracker στο βασικό εξοπλισμό, για την παρακολούθηση του στίγματος της σε οποιοδήποτε σημείο και την διευκόλυνση εντοπισμού της σε περίπτωση κλοπής.


 
Όλα τα μοντέλα της σειράς Turismo Veloce (εκτός από την βασική έκδοση Rosso) θα φέρουν ημιενεργητικές αναρτήσεις από την Sachs με νέες ρυθμίσεις, ενώ η σέλα βρίσκεται 20 χιλιοστά χαμηλότερα και φέρει περισσότερο αφρώδες για αύξηση της άνεσης. Στην βελτίωση της τελευταίας συμβάλλει και η ψηλότερη ζελατίνα. Το μοντέλο έχει την δυνατότητα να φιλοξενήσει πλαϊνές βαλίτσες (βασικός εξοπλισμός στις εκδόσεις SCS).
 


Οι εκδόσεις SCS, εξοπλίζονται με τον αυτόματο συμπλέκτη της Rekluse,
που καταργεί την ανάγκη για την χρήση της μανέτας του συμπλέκτη. Η έκδοση RC SCS θα γίνει διαθέσιμη με διαφορετικά γραφικά, αλλά μόνο σε 1.500 κομμάτια παγκοσμίως.  Τέλος, η πιο προσιτή έκδοση Rosso φέρει όλες τις αλλαγές που αναφέραμε μέχρι τώρα, αλλά χρησιμοποιεί συμβατικές αναρτήσεις και δεν εξοπλίζετια με κεντρικό στάντ, θερμαινόμενα γκριπ και τον δορυφορικό tracker.