Mega Τεστ ελαστικών μοτοσυκλέτας σε ζωντανή μετάδοση

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα! Μετράμε και συγκρίνουμε 6 Best Seller ελαστικά και σας μεταδίδουμε live τα αποτελέσματα 18 και 19 Απριλίου. Ποιο είναι το καλύτερο ελαστικό στην ελληνική αγορά;

Σας καλούμε  να δούμε μαζί σε ζωντανή μετάδοση, τι καταφέρνουν τα Best Seller ελαστικά της ελληνικής αγοράς στις απαιτητικές δοκιμασίες του MotoΤρίτη, σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα. Την Πέμπτη 18 Απρίλιου ζωντάνα θα μετρήσουμε σε περιβάλλον δρόμου (σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο) και την Παρασκευή 19 Απριλίου στην πίστα των Μεγάρων θα βρούμε τα όρια πρόσφυσης του κάθε ελαστικού ..
 
Ποια λάστιχα, ανταποκρίνονται καλύτερα όταν πιεστούν; 
Αυτό θα δούμε στην πράξη και σε απευθείας σύνδεση από το πεδίο των δοκιμών του MotoΤρίτη, αλλά και την πίστα των Μεγάρων, την ερχόμενη Πέμπτη και Παρασκευή 18 και 19 Απριλίου!

Επιλέγουμε τα δημοφιλέστερα ελαστικά δρόμου των μεγαλύτερων εταιριών και τα δοκιμάζουμε σε απαιτητικές συνθήκες.  
 
Χρησιμοποιώντας την ίδια μοτοσικλέτα, πιέζουμε το κάθε ελαστικό σε στεγνό και βρεγμένο, σε δρόμο και πίστα και σας φέρνουμε τα αποτελέσματα στο πιάτο..

Θα δείτε LIVE:
- πως γίνεται το φρενάρισμα "πανικού" 
- πόσα μέτρα θέλει για να σταματήσει στο βρεγμένο κάθε λάστιχο (μέσα από τις οθόνες των ειδικών οργάνων που χρησιμοποιούμε).
 
Θα δείτε LIVE με πόσα χιλιόμετρα μπορεί η μοτοσικλέτα να ολοκληρώσει με ασφάλεια την δοκιμασία στο βρεγμένο!!, για κάθε λάστιχο.
Και βέβαια, υπάρχει μεγάλη αγωνία να δούμε την απάντηση στο μεγάλο ερώτημα:
Ποια είναι η διαφορά σε στεγνό και βρεγμένο;

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα θα παρακολουθήσετε Live όλη τη διαδικασία του Mega Test ελαστικών, μόνο στο MotoΤρίτη, από τη σελίδα μας στο Facebook και από το mototriti.gr!

Το πρώτο live είναι προγραμματισμένο για την Πέμπτη 18/04 στις 14:00 το μεσημέρι 

Τα ελαστικά που θα πάρουν μέρος στο mega test, αλφαβητικά, είναι τα εξής:
  • Bridgestone : Batlax T31
    Continental : Conti Road attack 3
    Dunlop : Roadsmart III
    Michelin : Road 5
    Metzeler : Roadtec 01
    Pirelli : Angel GT II
ΓιΆ αυτό λοιπόν, Μείνετε συντονισμένοι ! Για ότι νεότερο, θα σας ειδοποιήσουμε
 
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • Παναγιωτης

    σκεφτομαι να βαλω στο tdm 900 a , το michelin road 5 αλλα επειδη στην μπροστινη 18αρα ζαντα μου παιρνει μονο το Gt μοντελο, ενω στην πισω την απλη εκδοση του ελαστικου, το σκεφτομαι. πιστευετε οτι θα ηταν σωστοτερο να ειναι ιδια ως εκδοσεις?

      1
  • Παναγιώτης

    Το μισο τεστ ηταν αρκετα χρησιμο αν και σε συνεργασια με την Τροχαια και καποιο Δημο εκτος Αθηνων θα μπορουσαν να δημιουργηθουν συνθηκες δοκιμων και εκτος του ελεγχομενου χωρου ο οποιος κακα τα ψεμματα προσφερει ιδιαιτερα αισιοδοξα σε σχεση με τα πραγματικα αποτελεσματα. Το τεστ στην πιστα, κατα τη γνωμη μου παντα, ειναι ανουσιο μιας και τα ελαστικα της δοκιμης δεν προοριζονται για τη χρηση αυτη... Παρολα αυτά ειναι σημαντικο να πραγματοποιουνται συχνοτερα τετοιου ειδους δοκιμες και μιας και εγινε η αρχη συγχαρητηρια και σαν οδηγοι, ευχαριστουμε!

      2
  • angelos

    Αυτή η άσφαλτος στην οποία κάνατε τα τεστ, ούτε στα όνειρα μας σε σχέση με την Ελληνική πραγματικότητα.Τώρα που θα βρίσκατε δρόμο δημόσιο για τεστ..?? Αυτό αφορά εσάς εφόσον θέλετε να το κάνετε.Η χώρα μας απαιτεί ελαστικά ειδικά τους κρύους μήνες που να θερμαίνονται όσο πιο γρήγορα γίνεται διότι,αν δείτε τα στατιστικά ατυχημάτων,τροχαίων κ.λ.π.σύμφωνα με την ΕΛΠΑ πάνω από 90/100 γίνονται εντός αστικών περιοχών πράγμα που σημαίνει ότι βγαίνεις από το γκαράζ και πριν προλάβει να ζεσταθεί το ελαστικό τραβάς το φρενάρισμα πανικού και είτε δε σου φθάνουν τα μέτρα,είτε πέφτεις αν τσιμπήσεις άτσαλα το μπροστινό..!!Ποιο λοιπόν είναι αυτό το ελαστικό που ανεβάζει πιο γρήγορα θερμοκρασία..?? Εσείς είπατε ότι κάνατε τα τεστ με κρύα ελαστικά..??Μήπως θα έπρεπε να μας πείτε και ποιο έρχεται πιο γρήγορα στην καλύτερη κατάσταση..?? Επίσης μήπως θα έπρεπε να διαχωρίσετε τις κατηγορίες..??Να γράψετε δηλαδή για την πιο δημοφιλή κατηγορία αυτή την εποχή λόγω πωλήσεων για τα on-off..?? Πάντως συγχαρητήρια για την προσπάθεια σας. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ...

      8
    • Mototriti

      Απάντηση: Αγαπητέ Αγγελε, στην επριγραφή της δοκιμής και της σύγκρισης υπάρχουν απαντήσεις σε όλα ανεξαιρέτως τα κρίσιμα ερωτήματα που έχεις θέσει, ειδικά στο θέμα των συνθηκών μέτρησης , γιατί επιλέξαμε τα ελαστικά που επιλέξαμε και τι αποσκοπούσαμε από την δοκιμή μας. Διάβασε μας πάλι... Όσο για τις υπόλοιπες κατηγορίες ελαστικών, μείνε συντονισμένος διότι έρχονται και περισσότερα...

        4
  • ALEXANDROS

    Μετά από 26 χρόνια οδήγησης με μότο, μπορώ να πω με σιγουριά 100%. ¨Άλλο πίστα άλλο πραγματικές συνθήκες. Παρακαλώ επαναλάβετε το τεστ σε πραγματικές συνθήκες. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

      9
    • Mototriti

      Απάντηση: Οι δοκιμές φρεναρίσματος έγιναν σε πραγματικές συνθήκες, απλά σε ελεγχόμενο περιβάλλον για προφανέστατους λόγους. (Αλήθεια, θα ήταν δεοντολογικό να δοκιμάσουμε φρένα πανικού σε δημόσιο δρόμο, άραγε;) Αν διαβάσετε καλά την ανάλυση της κάθε δοκιμής θα καταλάβετε ακριβώς με ποια λογική επιλέξαμε την κάθε δοκιμασία για το κάθε ελαστικό. Σκεφτείτε ότι το φρενάρισμα, πραγματοποιήθηκε σε άσφαλτο "δρόμου" και όχι πίστας, με ΚΡΥΑ ελαστικά, έτσι ώστε να έχουμε όχι απλά εικόνα πραγματικών συνθηκών, αλλά και την χειρότερη δυνατή εκδοχή για το φρενάρισμα. Και εμείς ευχαριστούμε. :)

        11
  • Βαγγέλης

    Αυτό το τεστ είναι σίγουρα το καλύτερο που έχει γίνει για ελαστικά μοτοσυκλέτας στην Ελλάδα. ¨Εδωσε πολύ χρήσιμα αποτελέσματα αλλά υπάρχει ένας τομέας που πρέπει να δοκιμαστεί και να σχολιαστεί απο εσάς κάποια στιγμή σε αυτά τα τεστ. Πέρα απο τις απόλυτες επιδόσεις σε περιβάλλον πίστας και καποιες μεμονωμένες δοκιμές σε ελεγχόμενο περιβάλλον πρέπει ένα λάστιχο με το που βγάινεις κρύο απο το σπίτι να κάνεις 4-5 χλμ ειδικά στους σαπουνόδρομους στην Αθήνα να μπορεί να δουλέψει και να συ δίνει εμπιστοσύνη. Αυτά τα λάστιχα που δοκιμάζετε εδώ κάνουν για αυτή τη δουλειά ή να τα προτιμήσουμε μόνο για ταξίδια. Εγω προσωπικά έχω ένα Tiger 1050 Και φοράω επάνω τα Dunlop Roadsmart 3 αλλά πήρα με την μηχανή με αυτά επάνω ήδη 2 ετών αν και με πολύ πελμα αλλά δεν ε΄χω σίγουρη άποψη. Δε ένα ψιλόβροχο γλύστραγε αρκετά στους βρώμικους δρόμους της Αθήνας αλλά σε ταξίδι και επαρχιακούς είναι πολύ καλό. Και σε καθημερινό στεγό δεν μπορώ να πω πως είναι κακό αλλά δεν δίνει αυτή την άμεση εμπιστοσύνη που μου είχαν δώσει π.χ. τα Pilot Road 4 σε παλαιότερη μηχανή. Τέτοια σχόλια μας ενδιαφέρουν επιπλέον πέρα απο την απόλυτη απόδοση.

      5
  • Γιαννης

    καλο θα ηταν να βαλετε και αλλα ελαστικα οπως Bridgestone A40-A41, Metzeller Next tourance,Michelin Anakee κ.λ.π

      9
    • Mototriti

      Απάντηση: Καταλαβαίνουμε την ανάγκη σας κάθε φορά όμως συγκρίνουμε 1 κατηγορία ελαστικών, πολύ σύντομα θα έρθει και το επόμενο test ελαστικών σε νέα κατηγορία

        11
  • BBB

    Ωραίο άρθρο, μπράβο, αλλά λείπουν τα: Dunlop sportsmart (όπως είπε ο φίλος αναγνώστης νωρίτερα) Dunlop GP Racer Continental ContiRaceAttack Metzeler M5, M7 (δε θυμάμαι που έχει φτάσει η metzeler στα Μ) Pirelli Diablo

      7
    • Mototriti

      Απάντηση: Αγαπητέ ΒΒΒ, τα κριτήρια επιλογής των συγκεκριμένων ελαστικών του συγκριτικού τα αναγράφουμε σαφώς, μέσα στο κείμενό μας.

        1
  • Χρήστος

    Αρχικά μπράβο για την δοκιμή! Πολύ χρήσιμη, αν και βλέπω σχετικά ίδια αποτελέσματα . Βέβαια μια δοκιμή στην σπορ κατηγορία ελαστικών (Παράδειγμα Dunlop sportsmart κ.α.) θα ήταν ποιο χρησιμη για τους ελληνικούς δρόμους. Καθώς οι περισσότεροι δρόμοι γλιστράνε σαν σαπούνι ειδικά μέσα στην πόλη. Το λάστιχο στην μοτοσυκλέτα είναι το Α & Ω για την ασφάλεια μας και δεν πρέπει να κάνουμε οικονομία εκεί. Δεν έχω κρατήσει πότε λάστιχο πάνω από 3 χρόνια και συνήθως το αλλάζω κάθε 2 χρόνια ανεξάρτητα των χιλιομέτρων που θα κάνω. Επίσης δεν χρησιμοποιώ ποτέ touring. Θεωρώ ότι τα ελαστικά της δοκιμής ( touring) είναι για ευρωπαϊκούς δρόμους τύπου Γερμανίας , Αγγλίας κ.α.)

      39