Τα περιφερειακά δεν έχουν αλλάξει, με το σύστημα πέδησης να αποκτά 2 δίσκους 300χλστ με τετραπίστονες, ακτινικές, μονομπλόκ δαγκάνες εμπρός και έναν δίσκο 250χλστ πίσω με δαγκάνα μονού εμβόλου.
Το ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα του Kawasaki Z900 RS είναι ίδιο με αυτό του απερχόμενου μοντέλου, χρησιμοποιώντας τον κινητήρα ως φέρον στοιχείο ενίσχυσης της ακαμψίας. Διαθέτει ενισχύσεις σε κάποια σημεία αλλά και διαφορετικό υποπλαίσιο σε σχέση με το Z900, ενώ με ένα μακρύτερο κατά 20χλστ ψαλίδι, το μεταξόνιο φτάνει στα 1.470χλστ δίνοντας στο RS μία πιο «στιβαρή» και smooth αίσθηση στην οδήγηση. Τα περιφερειακά δεν έχουν αλλάξει, με το σύστημα πέδησης να αποκτά 2 δίσκους 300χλστ με τετραπίστονες, ακτινικές, μονομπλόκ δαγκάνες εμπρός και έναν δίσκο 250χλστ πίσω με δαγκάνα μονού εμβόλου. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 41χλστ εμπρός με διαδρομή 120χλστ και ένα οριζόντια, παράκεντρα τοποθετημένο αμορτισέρ αερίου πίσω με Back-Link (μοχλικό), ρυθμιζόμενο ως προς την απόσβεση επαναφοράς και προφόρτιση, με διαδρομή 140χλστ. Οι τροχοί 17 ιντσών φυσικά, έχουν ως ελαστικά πρώτης τοποθέτησης τα Dunlop Sportmax Roadster 2 και το βάρος της μοτοσυκλέτας πλήρης υγρών είναι στα 215 κιλά.
Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 41χλστ εμπρός με διαδρομή 120χλστ και ένα οριζόντια, παράκεντρα τοποθετημένο αμορτισέρ αερίου πίσω με Back-Link (μοχλικό).