Τα περιφερειακά δεν έχουν αλλάξει, με το σύστημα πέδησης να αποκτά 2 δίσκους 300χλστ με τετραπίστονες, ακτινικές, μονομπλόκ δαγκάνες εμπρός και έναν δίσκο 250χλστ πίσω με δαγκάνα μονού εμβόλου.
Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 41χλστ εμπρός με διαδρομή 120χλστ και ένα οριζόντια, παράκεντρα τοποθετημένο αμορτισέρ αερίου πίσω με Back-Link (μοχλικό).
Το ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα του Kawasaki Z900 RS είναι ίδιο με αυτό του απερχόμενου μοντέλου, χρησιμοποιώντας τον κινητήρα ως φέρον στοιχείο ενίσχυσης της ακαμψίας.