LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Στο δρόμο

Διαβάστηκε από 2.239 αναγνώστες (30/09/2025)
Από την εκκίνηση του, ο μπάσος και έντονος ήχος του κινητήρα, σε προδιαθέτουν για τις εμπειρίες που θα ακολουθήσουν, με τον τετρακύλινδρο να αποτελεί ξεκάθαρα το ισχυρότερο σημείο του μοντέλου.
3 Φωτογραφίες »

Από την εκκίνηση του, ο μπάσος και έντονος ήχος του κινητήρα, σε προδιαθέτουν για τις εμπειρίες που θα ακολουθήσουν, με τον τετρακύλινδρο να αποτελεί ξεκάθαρα το ισχυρότερο σημείο του μοντέλου.

Το Z900 RS καραδοκεί στο γκαράζ ως το «παιχνίδι» σου, που θα σου προσφέρει στιγμές οδηγικού ενθουσιασμού και ξεγνοιασιάς, όταν η μέρα ή η εβδομάδα σου φτάνουν στο τέλος τους. Από την εκκίνηση του, ο μπάσος και έντονος ήχος του κινητήρα, σε προδιαθέτουν για τις εμπειρίες που θα ακολουθήσουν, με τον τετρακύλινδρο να αποτελεί ξεκάθαρα το ισχυρότερο σημείο του μοντέλου. Λίγα χιλιόμετρα μέσα στην πόλη αρκούν για να σε «συστήσουν» με τα ζωηρότατα άλογα του μοτέρ, που προσφέρουν αβίαστες επιταχύνσεις με ελάχιστο άνοιγμα του γκαζιού. Το Traction Control θα κληθεί σε λειτουργία αρκετές φορές, στην γνωστή κακή άσφαλτο των ελληνικών πόλεων και αξίζει να αναφέρουμε ότι η επέμβαση του είναι υποδειγματική, χωρίς να προκαλεί απότομες διακοπές ισχύος και νευρικότητα, ειδικότερα στις ρυθμίσεις 2 και 3. Στην ρύθμιση 1, το σύστημα επιτρέπει ελεγχόμενη ολίσθηση του πίσω τροχού προσφέροντας ευκαιρία για παιχνίδι, αλλά και δίνοντας μεγαλύτερο έλεγχο στον αναβάτη που πρέπει να έχει το νου του ως ένα σημείο, στο άνοιγμα του γκαζιού. Με την ομαλή λειτουργία του 4κύλινδρου μοτέρ και την υψηλή ποιότητα κύλισης, το Z900 RS τα καταφέρνει μια χαρά στην πόλη, ενώ οι αναρτήσεις είναι ρυθμισμένες πολύ καλά για αυτή την χρήση, απορροφώντας επιτυχώς ακόμα και μεγάλες κακοτεχνίες του οδοστρώματος. Όμως γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι το μοντέλο «ζητά» ανοικτό δρόμο, με ή χωρίς στροφές, για να σου δείξει τον καλύτερο εαυτό του…


Το Traction Control θα κληθεί σε λειτουργία αρκετές φορές, στην γνωστή κακή άσφαλτο των ελληνικών πόλεων και αξίζει να αναφέρουμε ότι η επέμβαση του είναι υποδειγματική, χωρίς να προκαλεί απότομες διακοπές ισχύος και νευρικότητα, ειδικότερα στις ρυθμίσεις 2 και 3.

Το Traction Control θα κληθεί σε λειτουργία αρκετές φορές, στην γνωστή κακή άσφαλτο των ελληνικών πόλεων και αξίζει να αναφέρουμε ότι η επέμβαση του είναι υποδειγματική, χωρίς να προκαλεί απότομες διακοπές ισχύος και νευρικότητα, ειδικότερα στις ρυθμίσεις 2 και 3.

Πράγματι, όταν η πόλη τελειώσει και ξεκινήσει ο επαρχιακός και η εθνική, το Z900 RS βρίσκεται στο στοιχείο του. Σε στριφτερά κομμάτια, το μοντέλο παρουσιάζει γραμμική συμπεριφορά στις αλλαγές της τροχιάς, μάλιστα με έμφαση προς την σταθερότητα στην γραμμή, ζητώντας κατά περίπτωση περισσότερη δύναμη στο τιμόνι. Γρήγορα κατανοείς τον τρόπο με τον οποίο το Ζ ανταποκρίνεται στις εντολές σου, χαράσσοντας την πορεία σου με αίσθηση ακρίβειας στις καμπές, χάρη στο στιβαρό πλαίσιο και το πολύ καλορυθμισμένο μπροστινό που προσφέρει άπλετη αίσθηση και πρόσφυση. Ο ισχυρός κινητήρας φέρνει αντίστοιχα εκρηκτικές εξόδους στο άνοιγμα του γκαζιού εκτοξεύοντας το Z στην επόμενη στροφή, ενώ τα φρένα είναι πολύ ισχυρά για ασφαλείς επιβραδύνσεις. Οι ικανότητες του μοντέλου είναι παραπάνω από αρκετές για τον «μέσο» αναβάτη και οι αρκετά πιο έμπειροι σίγουρα θα χρειαστεί να παίξουν με τις ρυθμίσεις του αμορτισέρ, μιας και το πίσω μέρος προειδοποιεί πρώτο για το όριο. Αυτοί οι αναβάτες θα απολαύσουν στο έπακρο και την απενεργοποίηση του Traction Control, που απελευθερώνει εντελώς τον κινητήρα και τον έλεγχο στην πρόσφυση του πίσω τροχού, ξεδιπλώνοντας δυνατότητες… για προχωρημένους!Αν η διάθεση σας προστάζει ταξίδι, το Z900 RS πετυχαίνει αρκετά καλό σκορ μιας και ο δυνατός του κινητήρας προσφέρει αβίαστα, υψηλές μέσες ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο. Αν βάλετε στην εξίσωση την πλήρη απουσία ανεμοκάλυψης και κάποιες στάσεις για ξεκούραση μετά από π.χ. 2 ώρες οδήγησης, το Z900 RS μπορεί να κάνει τουρισμό, καιροφυλακτώντας για την στιγμή που η διαδρομή θα σας εμπνεύσει να ανοίξετε το γκάζι για άλλη μια φορά…

Σε στριφτερά κομμάτια, το μοντέλο παρουσιάζει γραμμική συμπεριφορά στις αλλαγές της τροχιάς, μάλιστα με έμφαση προς την σταθερότητα στην γραμμή, ζητώντας κατά περίπτωση περισσότερη δύναμη στο τιμόνι.

Σε στριφτερά κομμάτια, το μοντέλο παρουσιάζει γραμμική συμπεριφορά στις αλλαγές της τροχιάς, μάλιστα με έμφαση προς την σταθερότητα στην γραμμή, ζητώντας κατά περίπτωση περισσότερη δύναμη στο τιμόνι.

Σελίδα 1Kawasaki Z900 RS - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
BEST BUY
moto