Ρετρό σχεδιασμός με αναλογικά όργανα.
Κινητήρας Euro5+ με 111 άλογα.
Μελέτη ήχου για πρώτη φορά στο σύστημα εξάτμισης.
Τροχοί 17 ιντσών με ανεστραμμένο πιρούνι και μοχλικό.
Η αναβίωση μίας μοτοσυκλέτας η οποία υπήρξε κάποτε η πιο ισχυρή τετρακύλινδρη παραγωγής και από πολλούς θεωρείται ως το μοντέλο που στοιχειοθέτησε τις βάσεις για την άνθηση των Superbikes στην Ιαπωνία την δεκαετία του 1980, σίγουρα δεν είναι απλή υπόθεση. Η Kawasaki όμως ήδη από το 2017 έφερε στο φως το Z900 RS, ένα μοντέλο φόρο τιμής στο θρυλικό Z1 του 1972. Για το 2025 λοιπόν συμμορφώνεται με τις Euro5+ προδιαγραφές, αποκτά μία πιο μελωδική εξάτμιση και έρχεται σε νέους χρωματισμούς κάνοντάς μας νοσταλγούς των 70s.
Θέλοντας να «γιορτάσει» ένα από τα πιο θρυλικά της μοντέλα, το Z1, η Kawasaki πήρε την εξαιρετική πλατφόρμα του γυμνού της Z900 και με στοχευμένες αλλαγές σε πλαίσιο, κινητήρα και φυσικά στην εμφάνιση, από το εργοστάσιο του Minato ξεπρόβαλλε το Z900 RS. Αυτή η σύγχρονη μοτοσυκλέτα κατάφερε με την εμφάνισή της και την αίσθηση που δίνει στον αναβάτη, να αποκρυσταλλώνει την αυθεντικότητα των κλασικών μοντέλων προηγούμενων δεκαετιών, με όπλο την απλότητα και την τοποθέτηση του κινητήρα στο επίκεντρο. Οι μηχανικοί της Kawasaki θέλοντας να ανυψώσουν την οδηγική εμπειρία του αναβάτη, μελέτησαν και βελτίωσαν τον ήχο της εξάτμισης, ενώ χωρίς να θυσιάσουν την ιπποδύναμη μείωσαν τις εκπομπές ρύπων ώστε να πληρούνται και οι Euro5+ προδιαγραφές.