LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Κινητήρας

Διαβάστηκε από 2.254 αναγνώστες (30/09/2025)
Δανεισμένος από το γυμνό Z900 με κυβισμό 948cc, 2 επικεφαλής εκκεντροφόρους και 16 βαλβίδες, παραμένει ίδιος με τις τροποποιήσεις που απαιτούνται για τις Euro5+ προδιαγραφές να είναι ελάχιστες.
2 Φωτογραφίες »

Δανεισμένος από το γυμνό Z900 με κυβισμό 948cc, 2 επικεφαλής εκκεντροφόρους και 16 βαλβίδες, παραμένει ίδιος με τις τροποποιήσεις που απαιτούνται για τις Euro5+ προδιαγραφές να είναι ελάχιστες.

Απαλός σαν βούτυρο στην λειτουργία του και με την ροπή στο προσκήνιο, ο τετρακύλινδρος εν σειρά κινητήρας του Kawasaki Z900 RS, μετουσιώνει το Neo-Retro κίνημα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Δανεισμένος από το γυμνό Z900 με κυβισμό 948cc, 2 επικεφαλής εκκεντροφόρους και 16 βαλβίδες, παραμένει ίδιος με τις τροποποιήσεις που απαιτούνται για τις Euro5+ προδιαγραφές να είναι ελάχιστες. Αποδίδει 111 άλογα στις 8.500σαλ και 98Nm ροπής στις 6.500σαλ, με τον στρόφαλό του να είναι ελαφρώς πιο βαρύς σε σχέση με αυτόν του Z900, ώστε να τονώνεται η απόδοση της ροπής στις χαμηλές στροφές. Παράλληλα, η σχέση συμπίεσής του είναι στο 10,8:1 έναντι του 11,8:1, δίνοντας προτεραιότητα στην αξιοπιστία με μία πιο ήπια και "πολιτισμένη" λειτουργία. Αυτό που όμως κάνει το μοντέλο του 2025 να ξεχωρίζει είναι το σύστημα της εξάτμισης, για το οποίο πραγματοποίησε για πρώτη φορά η Kawasaki μελέτη ήχου, ώστε η μελωδία που φτάνει στα αυτιά του αναβάτη να είναι πιο απολαυστική από ποτέ. Η μετάδοση της ισχύος γίνεται μέσω ενός κιβωτίου 6 σχέσεων με συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης, το οποίο διαθέτει φυσικά το Positive Neutral Finder, ένα σύστημα σήμα-κατατεθέν της πράσινης εταιρείας, που σου επιτρέπει να βρίσκεις πάντα την νεκρά από την 1η όταν βρίσκεσαι σε στάση. Κατά την διάρκεια της δοκιμής μας, η κατανάλωσή του κυμάνθηκε στα 6,3λ/100χλμ σε μικτές συνθήκες, ενώ στο ταξίδι έκαψε 5,7λ/100χλμ. Σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ 17 λίτρων δηλαδή, η αυτονομία του είναι γύρω στα 270-300 χιλιόμετρα, ενώ εδώ να αναφέρουμε ότι με οικονομική οδήγηση αυτή μπορεί να ξεπεράσει τα 320, αφού η κατανάλωσή του μπορεί να πέσει σε «χαμηλά 5άρια».


Αυτό που όμως κάνει το μοντέλο του 2025 να ξεχωρίζει είναι το σύστημα της εξάτμισης, για το οποίο πραγματοποίησε για πρώτη φορά η Kawasaki μελέτη ήχου, ώστε η μελωδία που φτάνει στα αυτιά του αναβάτη να είναι πιο απολαυστική από ποτέ.

Αυτό που όμως κάνει το μοντέλο του 2025 να ξεχωρίζει είναι το σύστημα της εξάτμισης, για το οποίο πραγματοποίησε για πρώτη φορά η Kawasaki μελέτη ήχου, ώστε η μελωδία που φτάνει στα αυτιά του αναβάτη να είναι πιο απολαυστική από ποτέ.

Σελίδα 1Kawasaki Z900 RS - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
BEST BUY
moto