Το μόνο σίγουρο είναι πως βγαίνοντας για μία βόλτα με το Z900 RS, θα νιώσεις τις ίριδες μοτοσυκλετιστών στον δρόμο να σε στοχεύουν... ή μάλλον όχι "σε", γιατί τα μάτια τους θα σκανάρουν την μοτοσυκλέτα.
Το μόνο σίγουρο είναι πως βγαίνοντας για μία βόλτα με το Z900 RS, θα νιώσεις τις ίριδες μοτοσυκλετιστών στον δρόμο να σε στοχεύουν... ή μάλλον όχι "σε", γιατί τα μάτια τους θα σκανάρουν την μοτοσυκλέτα. Την θέση των αιχμηρών γωνιών και της επιθετικότητας του Z900, καταλαμβάνουν οι καμπύλες και τα επιχρωμιωμένα μέρη στο RS. Ο κύκλος κυριαρχεί, τόσο στον εμπρός LED προβολέα όσο και στους καθρέπτες αλλά και τα απολαυστικά, αναλογικά όργανα. Το καμπυλωτό ρεζερβουάρ, το οποίο διατρέχει μία χρυσή ρίγα στον χρωματισμό Ino Red που δοκιμάσαμε, συναντούν τα πλαστικά πλευρικά καπάκια και μαζί με την ουρά στο κλασικό σχήμα τύπου Ducktail που ανυψώνεται ελαφρώς στο τελείωμα, συνθέτουν ένα σύνολο retro μέχρι το «μέταλλο». Η μονοκόμματη επίπεδη σέλα ακολουθεί την ίδια φιλοσοφία, όντας «φουσκωτή» και με κάθετες ως προς την μοτοσυκλέτα διαγραμμίσεις, ενώ μία γρήγορη ματιά στα περιφερειακά και το πίσω σύστημα με μοχλικό θα μαρτυρήσει πως αντικρίζεις μία σύγχρονη μοτοσυκλέτα. Οι επιχρωμιωμένες λεπτομέρειες στο περίγραμμα του προβολέα, των οργάνων και των τροχών κάνουν κι αυτές το «κομμάτι τους» στην τόνωση της Vintage αισθητικής, ενώ το ίδιο θα μπορούσε να έχει γίνει και με τους καθρέπτες. Επειδή λοιπόν η προσοχή στη λεπτομέρεια είναι που κάνει την διαφορά, οι μηχανικοί της Kawasaki έδωσαν στο Z900 RS διαφορετικά καπάκια κινητήρα και πλαϊνά που αποκτούν ψευτο-ψύκτρες, νέα καλύμματα ψυγείου αλλά και ένα εντελώς διαφορετικό σύστημα εξάτμισης από τον λαιμό μέχρι το χρωμιωμένο τελικό, με κομψό και μίνιμαλ σχήμα. Αδιαμφισβήτητα υψηλή η ποιότητα κατασκευής του μοντέλου, από τους διακόπτες μέχρι και την τελευταία βίδα. Η συναρμογή και το φινίρισμα των πλαστικών είναι εξαιρετική, αφού απόντες ήταν τριγμοί κατά την διάρκεια της δοκιμής, με το μεταλλικό ρεζερβουάρ να προσθέτει μία Premium νότα.