KTM E-Duke: Το ηλεκτρικό naked της KTM πλησιάζει

Το KTM E-Duke βασίζεται αισθητικά στο 390 Duke
5 Φωτογραφίες »

Το KTM E-Duke βασίζεται αισθητικά στο 390 Duke

Εμφάνιση που θυμίζει 390 Duke με ηλεκτρικό χαρακτήρα
Στόχος τα 100+ km αυτονομίας και η μείωση του βάρους
TFT οθόνη , πίσω φρένο στο χέρι και onboard φόρτιση
Η παραγωγή αναμένεται να ξεκινήσει το 2026

KTM: 390 ENDURO R & SMC R Απέκτησε τα στο δίκτυο ΚΤΜ

Εμφάνιση που θυμίζει 390 Duke με ηλεκτρικό χαρακτήρα

Το KTM E-Duke βασίζεται αισθητικά στο 390 Duke, διατηρώντας το Trellis πλαίσιο, τις αναρτήσεις USD και το μονόμπρατσο ψαλίδι. Ωστόσο, υιοθετεί σχεδιαστικά στοιχεία που τονίζουν τη νέα ηλεκτρική του ταυτότητα: επανασχεδιασμένα πλαϊνά καπάκια, δυναμικός LED προβολέας split τύπου, 3D-printed σέλα και νέο υποπλαίσιο. Το τυπικό ρεζερβουάρ είναι κενό και ενδέχεται να χρησιμοποιείται για διοχέτευση αέρα προς την μπαταρία.

Στόχος τα 100+ km αυτονομίας και η μείωση του βάρους

Η KTM είχε ανακοινώσει πως το E-Duke θα χρησιμοποιεί ηλεκτροκινητήρα ισχύος 10kW (ονομαστική) και μπαταρία 5,5 kWh, με στόχο αυτονομία άνω των 100 χιλιομέτρων. Η μπαταρία και ο κινητήρας βρίσκονται στη θέση του θερμικού μοτέρ, ενώ η μετάδοση γίνεται με αλυσίδα για αντοχή και σταθερότητα. Αναμένεται το τελικό βάρος να είναι χαμηλότερο από τα 168 κιλά του 390 Duke (πράγμα που το περιμέναμε καθώς τα ηλεκτρικά έχουν λιγότερο βάρος λόγω του κινητήρα) ενισχύοντας τον σπορ χαρακτήρα.

TFT οθόνη , πίσω φρένο στο χέρι και onboard φόρτιση

Η πρωτότυπη έκδοση φέρει TFT οθόνη μικρότερης διαγωνίου, πιθανώς 4,3ΆΆ, παρόμοια με του Enduro R. Ξεχωρίζει επίσης η μανέτα φρένου για τον πίσω τροχό στο τιμόνι, όπως στο Freeride E-XC, ενώ υπάρχει ενσωματωμένο καλώδιο φόρτισης, υποδεικνύοντας onboard φορτιστή πράγμα που ανεβάζει την εργονομία ένα επίπεδο πιο πάνω. Το E-Duke πέρα από τα παραπάνω εξοπλίζεται και με slick ελαστικά επιδόσεων στην έκδοση του πρωτοτύπου.

Η παραγωγή αναμένεται να ξεκινήσει το 2026

Το KTM E-Duke αναμένεται να μπει σε μαζική παραγωγή μεταξύ 2026 και 2027 χωρίς να έχουμε κάποια επίσημη ενημέρωση σχετικά με την τιμή. Θα διατεθεί σε αγορές εντός και εκτός Ευρώπης, στοχεύοντας σε ένα πιο νεανικό και «ηλεκτρικά ευαισθητοποιημένο» κοινό, διατηρώντας το γνωστό σπορ πνεύμα της KTM. Με αυτή τη κίνηση βλέπουμε ότι υπάρχει ενδιαφέρον από την KTM να ασχοληθεί ενεργά με την ηλεκτροκίνηση.

KABRANIS
AUTOAGORA