Έντονα τα γραφικά στα αυτοκόλλητα που υπογραμμίζουν τον προσανατολισμό του μοντέλου.

Έντονα τα γραφικά στα αυτοκόλλητα που υπογραμμίζουν τον προσανατολισμό του μοντέλου.

Το μυώδες παρουσιαστικό του GTR είναι σαφές ακόμη και αν το κοιτάτε από πίσω.

Το μυώδες παρουσιαστικό του GTR είναι σαφές ακόμη και αν το κοιτάτε από πίσω.

Εμπρός, το νέο παπί οφείλει να είναι μυώδες και επιβλητικό. Και τα καταφέρνει.

Εμπρός, το νέο παπί οφείλει να είναι μυώδες και επιβλητικό. Και τα καταφέρνει.

  • Έντονα τα γραφικά στα αυτοκόλλητα που υπογραμμίζουν τον προσανατολισμό του μοντέλου.
  • Το μυώδες παρουσιαστικό του GTR είναι σαφές ακόμη και αν το κοιτάτε από πίσω.
  • Εμπρός, το νέο παπί οφείλει να είναι μυώδες και επιβλητικό. Και τα καταφέρνει.

Εμφάνιση-ποιότητα

Εμφανισιακά, το GTR είναι αιχμηρό σαν ξυράφι και ξεχειλίζει δυναμισμό και «τσαμπουκά». Έλκει τους πιτσιρικάδες σαν μαγνήτης προκαλώντας φωνές και βλέμματα ενθουσιασμού, ενώ οι μεγαλύτεροι και ειδικά όσοι ξέρουν «περί τίνος πρόκειται», σίγουρα θα σε προσέξουν και θα ρωτήσουν κάτι για αυτό. Γωνίες και σφηνοειδή σχήματα κυριαρχούν στο μοντέλο, με τα αυτοκόλλητα γραφικών να κάνουν σαφή την ταυτότητά του και την σύνδεση με το αγωνιστικό τμήμα της Honda. Ο κινητήρας φαίνεται ξεκάθαρα μέσα από τα ανοίγματα του κοστουμιού, δίνοντας μια πρόγευση για το τι μπορεί να προσφέρει. 


Χαρακτηριστικό του GTR, η ποδιά που φιλοξενεί το πλαίσιο, βασική διαφορά από τα υπόλοιπα παπιά. Η δουλειά στον τομέα της ποιότητας είναι καλή. Η συναρμογή των πλαστικών είναι αρτιότατη, ενώ τα υλικά δεν υστερούν (αλλά και δεν ξεχωρίζουν συνάμα), από τα δεδομένα της κατηγορίας. Υψηλή είναι η ποιότητα της βαφής και το φινίρισμα, σημαντικό ατού αποτελεί η πλήρης έλλειψη τριγμών από το GTR κατά την λειτουργία του, ακόμη και στο χειρότερο οδόστρωμα. 

Το μυώδες παρουσιαστικό του GTR είναι σαφές ακόμη και αν το κοιτάτε από πίσω.

Το μυώδες παρουσιαστικό του GTR είναι σαφές ακόμη και αν το κοιτάτε από πίσω.

Kοινοποίησε το »

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Kοινοποίησε το »

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

  • toc

    SL !! Προφανώς και κάνεις λάθος !! Μπες λίγο στη σελίδα του ανταγωνιστή με τα 185cc και διάβασε καλύτερα τα χαρακτηριστικά με το ΑΒS και μην διαδίδεις λάθος πληροφορίες !!!

      2
  • SL^2

    Το ανταγωνιστικό παπί του Honda 150 έχει 185 κ. εκ μοτέρ αλλά δεν έχει 2καναλο ABS, που κατά την άποψή μου αποτελεί σοβαρό μειονέκτημα. Και απορώ γιατί δεν έχει. Δεν συμφωνώ με όσους δεν το θεωρούν απαραίτητο. Κάθε σύστημα ασφαλείας σήμερα δεν θα πρέπει να θεωρείται αξεσουάρ! Όπως επίσης κάθε μηχανάκι σήμερα κυβισμού >= 125 κ. εκ. θα πρέπει κατά την άποψή μου να διαθέτει 2καναλο ABS. Θα συμφωνήσω ότι η τιμή του παπιού Honda 150 είναι υπερβολικά υψηλή για παπί. Και επομένως δεν θεωρώ ότι θα έχει στη χώρα μας εμπορική επιτυχία. Ως προς την τιμή τόσο ο κατασκευαστής όσο και ο εισαγωγέας πρέπει να φροντίσουν ώστε η τιμή να μειωθεί αισθητά!

      11
  • ioannis ch.

    σταματηστε την αναφορα σε παπια οταν υπαρχει συμπλεκτης και σαυτη την τιμη υπαρχουν πολλες καλυτερες επιλογες μοτο

      3
  • ΣΛΑΪ

    Καλα ολα αυτα, ΑΛΛΑ! Η πρωτη επανασταση στα συμβατικα παπια ηρθε με το ΜΑΧ100, ασπαστο και αρκετο γκαζι 35 σχεδον χρονια πριν, συνεχιστηκε με το ΚΑΖΕ που εγραφε το 1998, 138 κοντερισια και ηταν επισης αξιοπιστο σε αντιθεση με σφαιρα διχρονο της εποχης που ομως σε εκανε να κανεις τον σταυρο σου σε αξιοπιστια. Που ηταν η χοντα τοσα χρονια; Τωρα που μπηκε υπαρχει ηδη ενας δυναμιτης με 18 αλογα και ΚΑΛΥΤΕΡΗ τιμη, ή ακομα και 250αρι με 3! χιλιαρικα και 27 αλογα και εμφανιση που τα σπαει! Ονοματα δεν λεμε και ο νοων νοειτω!!!!

      12