Honda NC750X: Η μοναδική με αποθηκευτικό χώρο που δέχεται full face κράνος

Honda NC 750 X
6 Φωτογραφίες »

Honda NC 750 X

23 λίτρα αποθηκευτικού χώρου για full face
Δικύλινδρος 745 κ.εκ. που αποδίδει 58 ίππους και 69 Nm ροπής
Νέος διπλός δίσκος 296mm μπροστά στα φρένα και δικάναλο ABS
Νέα TFT οθόνη 5 ιντσών και 4 riding modes στον βασικό εξοπλισμό

HONDA: Kαρακώστας Κλείσε τώρα Τest Ride σε όλα Best Sellers μοντέλα

HONDA: ADV350...Ελεύθερο πνεύμα, αστικό στυλ! Από 6.890ε!

23 λίτρα αποθηκευτικού χώρου για full face

Οι μοτοσυκλέτες που συνδυάζουν commuter χαρακτήρα με touring δυνατότητες, έχουν κερδίσει μεγάλη μερίδα του αγοραστικού κοινού, καθώς προσφέρουν πρακτικότητα και οικονομία στην πόλη, αλλά δεν λένε «όχι» σε ένα ταξίδι ή μια εξόρμηση εκτός αστικού ιστού. Σε αυτή τη κατηγορία ανήκει και το Honda NC750X που ξεχωρίζει ως μια από τις πιο ισορροπημένες και ολοκληρωμένες προτάσεις. Πρέπει να αναφερθεί πως πρόκειται για την μοναδική μοτοσυκλέτα της κατηγορίας, η οποία φέρει αποθηκευτικό ντουλάπι 23 λίτρων  στο «ρεζερβουάρ» που χωράει ένα full face κράνος. Συνεπώς, έχεις ένα ολοκληρωμένο, all-around δίκυκλο με όλες τις ανέσεις που βρίσκουμε συνήθως μόνο στα scooter.
 

Δικύλινδρος 745 κ.εκ. που αποδίδει 58 ίππους και 69 Nm ροπής

To Honda NC750X εξοπλίζεται με υδρόψυκτο, δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 745 κυβικών εκατοστών που αποδίδει 58 ίππους στις 6.750 σ.α.λ.  και 69 Nm ροπής στις 4.750 σ.α.λ. Δίνει έμφαση στη γραμμική απόδοση και η γεωμετρία του (με την κλίση προς τα εμπρός) επιτρέπει στην εταιρεία να τοποθετήσει το ρεζερβουάρ κάτω από τη σέλα, χαμηλώνοντας έτσι το κέντρο βάρους και ενισχύοντας την ισορροπία της μοτοσυκλέτας. Το ύψος της σέλας βρίσκεται στα 802 χιλιοστά – συνεπώς πατάς καλά και με τα δύο πόδια, ανεξαρτήτως αναστήματος. Εν συνεχεία, σύμφωνα με την εταιρεία, η μοτοσυκλέτα θα καταναλώσει μόλις 3,5 λίτρα / 100 χιλιόμετρα, ενώ με ένα γέμισμα θα διανύσει 400 χιλιόμετρα, μειώνοντας έτσι τις στάσεις ανεφοδιασμού, είτε σε αστική χρήση είτε σε ταξίδι.
 

Νέος διπλός δίσκος 296mm μπροστά στα φρένα και δικάναλο ABS

Το NC750X βασίζεται σε ένα σωληνωτό πλαίσιο τύπου διαμάντι από ατσάλι, σχεδιασμένο να προσφέρει σταθερότητα και ευκολία στο χειρισμό. Οι αναρτήσεις του είναι απόλυτα λειτουργικές – στο μπροστά μέρος βρίσκουμε ένα τηλεσκοπικό πιρούνι της Showa (Showa Dual Bending Valve) διαμέτρου 41 χιλιοστών χωρίς δυνατότητα ρύθμισης, με διαδρομή 120 χιλιοστά, ενώ πίσω έχει τοποθετηθεί μονό αμορτισέρ με σύστημα Pro-Link και προφόρτιση ελατηρίου. H σημαντικότερη αλλαγή για την έκδοση του 2025 είναι πως στα φρένα πλέον βλέπουμε, διπλό μπροστινό δίσκο 296 χιλιοστά με δύο δαγκάνες, αντικαθιστώντας τον προηγούμενο μονό δίσκο. Ο πίσω δίσκος παραμένει στα 240 χιλιοστά με μονοπίστονη δαγκάνα και το σύστημα πέδησης συνεχίζει να επιτηρείται από δικάναλο ABS.  
 

Νέα TFT οθόνη 5 ιντσών και 4 riding modes στον βασικό εξοπλισμό

Το μοντέλο της Honda δέχτηκε αναβαθμίσεις και στο βασικό του εξοπλισμό για το 2025 και συγκεκριμένα εφοδιάστηκε με TFT οθόνη 5 ιντσών η οποία παρέχει όλες τις απαιτούμενες ενδείξεις στον αναβάτη ευκρινώς και η οποία δίνει δυνατότητα συνδεσης μέσω της εφαρμογής Honda RoadSync, έτσι ώστε να μπορείς να πλοηγηθείς αλλά και να ελέγξεις τις κλήσεις και τα μηνύματα. Ο χειρισμός γίνεται μέσω ενός νέου joystick με φωτισμό στην αριστερή πλευρά του τιμονιού – εύχρηστο ακόμη και με γάντια. Επιπρόσθετα, διαθέτει τέσσερα riding modes (Sport, Standard, Rain, User) που ρυθμίζουν την απόκριση ride-by-wire του γκαζιού. Διατίθεται σε τέσσερα χρώματα: Earth Black, Earth Khaki, Fighting Red, Matt Pearl Glare White και η τιμή του διαμορφώνεται στα 9.000 ευρώ.