Η πρώτη επαφή

    Η εμφάνισή της CB 500 X «χορταίνει» το μάτι. Πληθωρική και συγχρόνως κομψή με Adventure αέρα, παραπέμπει σε μοντέλο μεγαλύτερου κυβισμού.  Τα προστατευτικά κάγκελα, της προσθέτουν επιθετικότητα και στιβαρότητα (όχι ότι της έλειπαν αυτά τα χαρακτηριστικά), ενώ η ποιότητα της κυμαίνεται στα γνωστά υψηλά πρότυπα που μας έχει συνηθίσει η Honda, κάτι που αυτόματα την τοποθετεί στην κορυφή της κατηγορίας.  Η απουσία τριγμών καθ΄ όλη τη διάρκεια της εξαντλητικής δοκιμής απλώς επιβεβαίωσε τους παραπάνω ισχυρισμούς.



    Με το που καθίσεις στη φαρδιά και άνετη σέλα, σε πλημμυρίζει αυτή γνωστή αίσθηση my Honda. Αυτή η βεβαιότητα ότι η μοτοσυκλέτα έχει φτιαχτεί στα μέτρα κατά παραγγελία. Τα πάντα βρίσκονται στη θέση που πρέπει και εσύ απλώς κουμπώνεις πάνω της, αποτελώντας μέρος ενός αδιαίρετου συνόλου. Στο γύρισμα του διακόπτη, η ψηφιακή LCD οθόνη παίρνει ζωή. Ευανάγνωστη σε όλες τις συνθήκες και με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, διαθέτει δείκτη επιλεγμένης σχέσης και Shift Light για ένδειξη αλλαγής ταχυτήτων, το οποίο μπορεί να ρυθμιστεί ανά 250 στροφές μεταξύ 5.000 έως 8.750σ.α.λ.




    Με το πάτημα της μίζας, ακούς και νοιώθεις αυτό το απαλό  γουργουρητό. Η αίσθηση του μεταξιού! Πρώτη και οι τροχοί της CB 500 X αρχίζουν να κυλούν. Το σασμάν είναι σαφέστατο και η δύναμη ομοιόμορφα κατανεμημένη σε όλο το φάσμα των στροφών χωρίς ξεσπάσματα, στοιχεία που θα βοηθήσουν το νέο οδηγό. Μην ξεχνάμε ότι  η CB 500X σχεδιάστηκε ώστε να μπορεί να οδηγηθεί και από κατόχους Α2 διπλώματος.
     

    Στην νέα του εκδοχή, η ροπή βελτιώθηκε κατά 4%, στο φάσμα μεταξύ 3.000 -7.000 σ.α.λ. Η μέγιστη τιμή της ανέρχεται στα 4,4kg-m στις 7.000σ.α.λ με την ιπποδύναμη να φτάνει τους 47 ίππους στις 8.500σ.α.λ. Το εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων χρησιμοποιεί την ίδια δομή βραχίονα αλλαγής ταχυτήτων και τον ίδιο μηχανισμό γραναζιών, με αυτό του μεγάλου αδελφού RR. Ο συμπλέκτης ολίσθησης-υποβοήθησης ταχυτήτων επιτρέπει ελαφρύτερες αλλαγές ταχυτήτων και εξομαλύνει τα απότομα κατεβάσματα, αποτρέποντας το μπλοκάρισμα του πίσω τροχού.
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

    • Giannis

      Τιμουλα;;; Το πιο σημαντικό δεν μας λέτε! Κατ' αρχήν πολύ φτωχή σε εξοπλισμό. Ο κινητήρας της 500άρας της Voge μοιάζει ιδιαίτερα με αυτόν των τωρινών Honda CB 500 και η ποιότητα κατασκευής είναι πολύ υψηλή, σε βαθμό που σε κάνει να μπαίνεις σε σκέψεις για το αν αυτό που βλέπεις είναι σίγουρα φτιαγμένο στην Κίνα. Άσε που δεν συγκρίνεται σε εξοπλισμό... Για να βάλουμε ένα ακόμα στοιχείο στην κουβέντα, θα πρέπει να θυμίσουμε ότι η Ταϊλάνδη κατασκευάζει πλέον “ιαπωνική ποιότητα”, κάτι που έχουμε δει επανειλημμένα σε διάφορα Honda, Kawasaki, Triumph, Ducati. Αυτό το Honda όλο προσόντα πλέον δεν είναι αρκετό. Μπορείς με λιγότερα χρήματα να κάνεις εξ ίσου καλά τη δουλειά σου. Ειδικότερα στις δύσκολες εποχές, δε μπαίνει βαθιά το χέρι στη τσέπη.

        21