Το Yamaha MT-03 πέφτει με τα μούτρα σε μια κατηγορία που έχει πάρει φωτιά τα τελευταία χρόνια και απαρτίζεται από πολλά αξιόλογα μοντέλα. Ωστόσο δεν έχει κάτι να φοβηθεί αφού όλα τα συστατικά της επιτυχίας φαίνεται πως δίνουν το “παρών”: δυνατό, ελαστικό και οικονομικό μοτέρ, στιβαρό πλαίσιο, άνετες, αναρτήσεις, ξεκούραστη θέση οδήγησης, πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και φυσικά σχεδίαση που παραπέμπει στα υπόλοιπα πετυχυμένα μοντέλα της σειράς MT. Με την τιμή του να βρίσκεται στα πλαίσια της κατηγορίας και το ABS να αποτελεί κομμάτι του βασικού του εξοπλισμού το “03” δείχνει να αποτελεί ιδανική λύση για εκείνον πιο ψάχνει μια όμορφη μικρή μοτοσικλέτα μικρού-μεσαίου κυβισμού με την οποία μπορεί να τα κάνει σχεδόν όλα. Εσείς θα πείτε όχι;
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 2Κ, Y/Ψ, 8β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
321 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
68x44,1 |
Συμπίεση (:1) |
11,2 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
41,5/10.750 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
3 /9.000 |
Τροφοδοσία |
Ηλ.
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
14 |
Βάρος (kg) |
168 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο
σωληνωτό, τύπου διαμάντι |
Αναρτήσεις Ε |
Συμβατικό, 41 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) |
130 |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ,
ΠΕ |
Διαδρομή |
125 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ
/298, 2Ε, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ
/220, 1Ε, ABS
|
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
Ελαστικό Ε |
110/70-17" |
Ελαστικό Π |
140/70-17" |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.090 |
Πλάτος (χλστ.) |
745 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.380 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
780 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/Ν |
Traction Control/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Στροφόμετρο |
Y |
Immobiliser |
Ν |
Υπολογιστής ταξιδιού |
Ν |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Δείκτης θερμοκρασίας |
Y |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Ν |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
N/Ν |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ |
Ν/Y |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Κεντρικό σταντ |
N |
Χειρολαβές/Σχάρα |
N/N |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Ν/Υ |
BMW R 1300 RT: Grand Touring με προδιαγραφές μέλλοντος
TRIUMPH TRIDENT TRIPLE TRIBUTE: Ο θρύλος Slippery Sam επιστρέφει
Έχει πλέον νόημα να βάλεις συναγερμό;
BMW R1300RS: «Κλασική» Sport Touring με κινητήρα 1300 κ.εκ. και κιβώτιο ASA
Μέθυσε, οδήγησε Harley χωρίς παντελόνι και ―δικαίως― το πλήρωσε
Morbidelli: Η μάρκα για την οποία έφτιαχνε ανταλλακτικά η Ferrari
Βάση κινητού Interphone SMCRAB 24 Pro
Μπαλακλάβα full face AGVpro Coolmax
Ελαστικά Pirelli Angel Scooter 100/80-16 & 120/80-16
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr