50 χρόνια πέρασαν από τότε που η πρώτη Vespa Primavera έκανε την εμφάνισή της και μέχρι σήμερα δεν έχει σταματήσει να εξελίσσεται και να βελτιώνεται.

50 χρόνια πέρασαν από τότε που η πρώτη Vespa Primavera έκανε την εμφάνισή της και μέχρι σήμερα δεν έχει σταματήσει να εξελίσσεται και να βελτιώνεται.

Vespa Primavera 125/150
Vespa Primavera 125/150
Vespa Primavera 125/150
Vespa Primavera 125/150
  • 50 χρόνια πέρασαν από τότε που η πρώτη Vespa Primavera έκανε την εμφάνισή της και μέχρι σήμερα δεν έχει σταματήσει να εξελίσσεται και να βελτιώνεται.
  • Vespa Primavera 125/150
  • Vespa Primavera 125/150
  • Vespa Primavera 125/150
  • Vespa Primavera 125/150

Vespa Primavera 125/150

Πάρε προσφορά για το συγκεκριμένο μοντέλο και κέρδισε ένα κράνος LS2 Vector Evo αξίας 219€. περισσότερα »

Η Primavera είναι άμεσα αναγνωρίσιμη και οι σχεδιαστές της Vespa έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά, αφού έχουν καταφέρει να διατηρήσουν την παραδοσιακή της εμφάνιση, αλλά την έχουν εκσυγχρονίσει πλήρως και έχουν προσθέσει άκρως μοντέρνες πινελιές, ώστε να συμβαδίζει με τα πρότυπα της εποχής. Οι καμπύλες κυριαρχούν σε όλο της το μήκος και παραμένει μοντέρνα και στιλάτη σε όποιο σημείο κι αν την κοιτάξεις.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία εξοπλισμού της Primavera είναι η ολοκαίνουργια έγχρωμη TFT οθόνη των 4,3 ιντσών η οποία εκτός από τις απαραίτητες πληροφορίες, όπως ταχύμετρο, μερικό – ολικό χιλιομετρητή, θερμοκρασία περιβάλλοντος, στάθμη βενζίνης και άλλα, δίνει τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ τριών τρόπων απεικόνισης των πληροφοριών και διαθέτει αισθητήρα φωτός, ώστε να ρυθμίζεται αυτόματα η φωτεινότητά της ανάλογα με τις συνθήκες. Ιδιαίτερη αναφορά αξίζει να γίνει στο Vespa Multimedia Platform (VMP), το οποίο επιτρέπει στον αναβάτη να συνδέσει το κινητό του τηλέφωνο με την οθόνη και να επεξεργάζεται τις κλήσεις του και πληροφορίες σχετικά με τη διαδρομή. Το VMP δίνει τη δυνατότητα διαχείρισης, των κλήσεων και της μουσικής ή να ενεργοποιήσει τις φωνητικές εντολές από τα κουμπιά στο τιμόνι της Vespa.

Το κινητήριο σύνολο με το οποίο εξοπλίζεται η Primavera αποδίδει 11 ίππους στις 8.000 σ.α.λ και 10,4 Nm ροπής στις 6.750 σ.α.λ. στην έκδοση των 125 κυβικών και 12,9 ίππους στις 7.750σαλ με μέγιστη ροπή 1,3kg-m στις 6.000σαλ. σε αυτή των 150 κυβικών. Πρόκειται για έναν σύγχρονο, 3-βάλβιδο κινητήρα της σειράς i-get με τροφοδοσία από ηλεκτρονικό ψεκασμό που συνεργάζεται με CVT κιβώτιο μεταβαλλόμενης σχέσης. Κάτω από τη σέλα χωράει ένα full face κράνος και περισσεύει χώρος για γάντια ή αδιάβροχα, ενώ υπάρχει και ένα μικρό ντουλαπάκι στην ποδιά με θύρα USB

Η Primavera έχει παραδοσιακά ατσάλινο σώμα με ενισχύσεις στα σημεία που δέχονται τη μεγαλύτερη καταπόνηση. Στο εμπρός μέρος έχουμε την κλασική διάταξη ανάρτησης με τον μονό υστερούντα βραχίονα στην αριστερή πλευρά, αφήνοντας από την άλλη σε κοινή θέα την όμορφη ζάντα. Στο πίσω μέρος έχουμε μονό αμορτισέρ που δίνει διαδρομή 70 χιλιοστά και δίνει τη δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης του ελατηρίου σε 4 θέσεις. Στον τομέα των φρένων έχουμε δίσκο 200 χιλιοστών εμπρός με μεταλλικά σωληνάκια, ενώ πίσω υπάρχει ταμπούρο 140 χιλιοστών. Το ABS ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό, αλλά ενεργεί μόνο στον εμπρός τροχό. Οι ζάντες της Primavera είναι 12 ιντσών με πέντε διπλά μπράτσα και φορούν ελαστικά διαστάσεων 110/70-12 και 120/70-12 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

Primavera 125: 3.820 ευρώ
Primavera 125 S: 4.200 ευρώ
Primavera 125 Touring: 4.100 ευρώ 
Primavera 150: 3.850 ευρώ
Primavera 150 S: 4.350 ευρώ
Primavera 150 Touring: 4.270 ευρώ