LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Eicma 2025: Ducati Hypermotard V2

Διαβάστηκε από 1.099 αναγνώστες (05/11/2025)
Eicma 2025: Ducati Hypermotard V2
6 Φωτογραφίες »

Eicma 2025: Ducati Hypermotard V2

Φόρεσε τον ελαφρύτερο V2 της Ducati με 120 ίππους και 94ΝΜ ροπής.
13 κιλά ελαφρύτερο με ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Kayaba και φρένα Brembo.
Πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών με IMU 6 αξόνων και νέα TFT 5ΆΆ με γραφικά Panigale.
Έκδοση SP: Ρυθμιζόμενες Öhlins, ελαφρύτερες ζάντες και αναβαθμισμένα ηλεκτρονικά.

mototriti Team

Φόρεσε τον ελαφρύτερο V2 της Ducati με 120 ίππους και 94ΝΜ ροπής.

Με τον ελαφρύτερο δικύλινδρο 890κ.εκ. της Ducati που έχουμε πρόσφατα δει στα Panigale , Streetfighter και Monster επέλεξε η Ιταλική εταιρεία να εξοπλίσει το νέο Hypermotard. Μόλις 54,4 κιλά σε βάρος, δηλαδή 6,4 κιλά λιγότερο από το Testastretta 11° που αντικατέστησε, υιοθετεί το σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων για μέγιστη ισχύ και ροπή σε όλο το φάσμα στροφών.  Η απόδοση φτάνει τους 120 ίππους στις 11.000σ.α.λ. και τα 94ΝΜ μέγιστης ροπής, το 70% της οποίας είναι διαθέσιμο από τις 3.000σ.α.λ. Ο κινητήρας επωφελείται και τα μεγάλα διαστήματα service με τον έλεγχο βαλβίδων να ορίζεται στα 45.000χλμ. Ένα αμφίδρομο quickshifter μειώνει τον χρόνο αλλαγής στα ανεβοκατεβάσματα σχέσεων.

13 κιλά ελαφρύτερο με ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Kayaba και φρένα Brembo.

Το μονοκόκ πλαίσιο αλουμινίου έχει σχεδιαστεί ειδικά για το νέο Hypermotard με τον κινητήρα ως ενεργό μέρος του ώστε να προσφέρει υψηλή στρεπτική ακαμψία. Το αφαιρούμενο υποπλαίσιο είναι κατασκευασμένο από ατσάλι, όπως και στην πρώτη γενιά Hypermotard, ενώ το ψαλίδι είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Το αποτέλεσμα είναι μείωση 13 ολόκληρων κιλών σε σχέση με το 950. Οι αναρτήσεις φέρουν την υπογραφή της Kayaba και είναι πλήρως ρυθμιζόμενες, ενώ στο στάνταρ εξοπλισμό ανήκει και το stabilizer τιμονιού της Sachs. Στα φρένα συναντάμε την πασίγνωστη Brembo με δύο μπροστινούς δίσκους διαμέτρου 320 mm που συγκρατούνται από ακτινικά τοποθετημένες μονομπλόκ δαγκάνες M4.32, με το ABS να διαθέτει και Cornering λειτουργία. Οι ζάντες ελαφρού κράματος 17 ιντσών είναι εξοπλισμένες με ελαστικά Pirelli Diablo Rosso IV σε διαστάσεις 120/70 και 190/55.

Πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών με IMU 6 αξόνων και νέα TFT 5ΆΆ με γραφικά Panigale.

Την ηλεκτρονική διαχείριση όλων των συστημάτων αναλαμβάνει μια αδρανειακή μονάδα μέτρησης IMU 6 αξόνων, με το πακέτο των βοηθημάτων να περιλαμβάνει Cornering ABS 4 επιπέδων τα 2 εκ των οποίων είναι ειδικά για πίστα με λειτουργία Slide by Brake, Ducati Traction Control (DTC), Ducati Wheelie Control (DWC) και Engine Brake Control (EBC). Όλα τα συστήματα μπορούν να προσαρμοστούν ξεχωριστά μέσω των τεσσάρων προγραμμάτων οδήγησης Race, Sport, Road και Wet με την πλοήγηση στο μενού επιλογών να γίνεται μέσω μιας νέας  TFT οθόνης 5 ιντσών. Διαθέτει τρεις διαφορετικές λειτουργίες απεικόνισης Road, Road Pro και Track, με αυτόματη εναλλαγή ημέρας/νύχτας και γραφικά που προέρχονται από το Panigale V4.

Έκδοση SP: Ρυθμιζόμενες Öhlins, ελαφρύτερες ζάντες και αναβαθμισμένα ηλεκτρονικά.

Όπως και σε άλλα μοντέλα της Ducati, η έκδοση SP έρχεται με ακριβότερα καλούδια όπως πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση Öhlins με ανεστραμμένο πιρούνι NIX30 48mm και αμορτισέρ STX46, αμορτισέρ τιμονιού Sachs, σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου ελαφρύτερες κατά 1,56 κιλά σε σύγκριση με τις χυτές και ελαστικά Pirelli Diablo Rosso IV Corsa. Παράλληλα, διαθέτει δαγκάνες Brembo M50 με ακτινική τρόμπα φρένου PR16/21 μπροστά, ενώ τα ηλεκτρονικά είναι αναβαθμισμένα με Ducati Power Launch και Pit Limiter. Υπάρχει επίσης ειδική χρωματική παλέτα και διάφορες λεπτομέρειες από ανθρακονήματα.

AUTOAGORA