EICMA 2025 – Kove 625X 2026: Με 63 ίππους και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση

Η Kove 625X 2026 έκανε την ευρωπαϊκή της πρεμιέρα στην EICMA 2025, φέρνοντας μαζί της μια τεχνολογική καινοτομία που ξεχωρίζει: την ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη σε ύψος πίσω ανάρτηση.
Ευρωπαϊκή πρεμιέρα στην EICMA με προδιαγραφές Euro5+.
Δικύλινδρος κινητήρας 580,7 cc με 63 ίππους και δύο χαρτογραφήσεις.
Ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση και ανεστραμμένο πιρούνι.
Ρυθμιζόμενη ζελατίνα , κάγκελα και διαθεσιμότητα στα μέσα του 2026.
Ευρωπαϊκή πρεμιέρα στην EICMA με προδιαγραφές Euro5+

Η Kove 625X 2026 έκανε την ευρωπαϊκή της πρεμιέρα στην EICMA 2025, φέρνοντας μαζί της μια τεχνολογική καινοτομία που ξεχωρίζει: την ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη σε ύψος πίσω ανάρτηση. Το νέο μοντέλο είχε πρωτοεμφανιστεί στην Κίνα τον Ιούνιο, όμως η έκδοση που παρουσιάστηκε στο Μιλάνο πληροί πλέον όλες τις προδιαγραφές Euro5+ και είναι έτοιμη για την ευρωπαϊκή αγορά. Πρόκειται για ένα μεσαίου κυβισμού adventure-tourer, που φιλοδοξεί να προσφέρει τη χρυσή τομή μεταξύ επιδόσεων, τεχνολογίας και προσαρμοστικότητας, με δυνατότητες που σπάνια συναντώνται στην κατηγορία.
Δικύλινδρος κινητήρας 580,7 cc με 63 ίππους και δύο χαρτογραφήσεις
Στην καρδιά της Kove 625X βρίσκεται μια υπερκυβισμένη εκδοχή του γνωστού δικύλινδρου σε σειρά που γνωρίσαμε στα Maverick 500 και 510X. Με χωρητικότητα 580,7 cc, απόδοση 63 ίππων στις 9.000 σ.α.λ. και ροπή 57 Nm στις 6.500 σ.α.λ., η μοτοσυκλέτα ξεπερνά τα όρια της κατηγορίας A2, προσφέροντας πλούσιες μεσαίες και ζωηρή επιτάχυνση. Ο χρονισμός στις 270° με αντικραδασμικό άξονα, οι δύο επικεφαλής εκκεντροφόροι και το 6τάχυτο κιβώτιο προσδίδουν πολιτισμένη λειτουργία και ακρίβεια στις αλλαγές. Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε δύο προγράμματα οδήγησης, Sport και Eco, προσαρμόζοντας τη συμπεριφορά του κινητήρα είτε για δυναμική απόδοση είτε για οικονομία καυσίμου.

Ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση και ανεστραμμένο πιρούνι
Το πλαίσιο της 625X είναι περιμετρικό από σωληνωτό ατσάλι με αλουμινένιο ψαλίδι και αφαιρούμενο υποπλαίσιο. Μπροστά υπάρχει ανεστραμμένο πιρούνι και πίσω κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ, με διαδρομές 195 mm και απόσταση από το έδαφος 200 mm, προσφέροντας σταθερότητα σε χωμάτινες ή ασφάλτινες διαδρομές.
Η μεγάλη καινοτομία βρίσκεται στην ηλεκτρονική ρύθμιση ύψους της πίσω ανάρτησης, που επιτρέπει προσαρμογή της σέλας από 795 έως 820 mm. Με το σύστημα αυτό, η Kove δίνει τη δυνατότητα προσαρμογής στο σωματότυπο του αναβάτη, το φορτίο ή το τερέν. Οι τροχοί είναι ακτινωτοί, με διαστάσεις 19 ίντσες εμπρός και 17 πίσω, ενώ τα ελαστικά 110/90-19 και 150/70-17 εξασφαλίζουν πρόσφυση σε κάθε είδους δρόμο. Το μεταξόνιο φτάνει τα 1.470 mm, ενώ το βάρος σε λειτουργία ανέρχεται σε 219 κιλά, τιμή ισορροπημένη για την κατηγορία.
Ρυθμιζόμενη ζελατίνα , κάγκελα και διαθεσιμότητα στα μέσα του 2026

Η Kove 625X διακρίνεται για τον πλήρη εξοπλισμό της, που στοχεύει σε πραγματικές συνθήκες ταξιδιού. Ο φωτισμός είναι Full LED με πρόσθετους προβολείς ομίχλης, οι προστατευτικές χούφτες ενισχύουν την ασφάλεια, ενώ θερμαινόμενα γκριπ και σέλα προσθέτουν άνεση τις κρύες μέρες. Η ζελατίνα είναι ρυθμιζόμενη, το πιρούνι διαθέτει πλήρεις ρυθμίσεις, και τα προστατευτικά κάγκελα αυξάνουν την αντοχή σε πιθανή πτώση. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από τρεις δίσκους Taisco, δύο εμπρός και έναν πίσω, προσφέροντας ισχυρό και προοδευτικό φρενάρισμα. Μια ακόμη καινοτομία είναι η ενσωματωμένη εμπρόσθια κάμερα, που μπορεί να λειτουργήσει ως dashcam, καταγράφοντας τη διαδρομή ή παρέχοντας επιπλέον ασφάλεια στο ταξίδι. Η Kove 625X 2026 αναμένεται στην ευρωπαϊκή αγορά μέσα στο 2026, εκπροσωπώντας τη νέα γενιά adventure μοτοσυκλετών με έμφαση στην προσαρμοστικότητα και την τεχνολογία.

.jpg)
