LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

EICMA 2025 - CFMOTO SR-RR V4 Prototype: Το πρώτο κινεζικό superbike των 210 ίππων

Διαβάστηκε από 1.371 αναγνώστες (05/11/2025)
EICMA 2025 - CFMOTO SR-RR V4 Prototype
6 Φωτογραφίες »

EICMA 2025 - CFMOTO SR-RR V4 Prototype

Από τα φώτα της EICMA στην αρένα του SBK.
Νέος V4 κινητήρας 997 κ.εκ. με 210 ίππους.
Ενεργή αεροδυναμική και προηγμένο πλαίσιο.
Ηλεκτρονικά, αναρτήσεις και ήχος τιτανίου.

mototriti Team

Από τα φώτα της EICMA στην αρένα του SBK

Στο εκθεσιακό περίπτερο της CFMOTO στην EICMA 2025, το κοινό παρακολουθεί ίσως το πιο φιλόδοξο βήμα της εταιρείας μέχρι σήμερα. Το SR-RR V4 Prototype αποκαλύπτεται ως μια superbike καθαρής αγωνιστικής φιλοσοφίας, έτοιμη να σταθεί απέναντι στα μεγάλα ονόματα της κατηγορίας. Δημιουργημένο σε συνεργασία με τη Modena 40, το project αντιπροσωπεύει τη νέα εποχή για την CFMOTO: μια εποχή όπου η κινεζική τεχνογνωσία συναντά την ευρωπαϊκή εμπειρία, με στόχο όχι να ακολουθήσει τον ανταγωνισμό – αλλά να τον απειλήσει ευθέως.
 

Νέος V4 κινητήρας 997 κ.εκ. με 210 ίππους

Στην καρδιά του SR-RR V4 Prototype βρίσκεται ένας ολοκαίνουργιος V4 κινητήρας 997 κ.εκ., ικανός να αποδώσει πάνω από 210 ίππους. Με σχέση κιλών ανά ίππο κάτω από 1 kg/hp, το βάρος του πρωτοτύπου δηλώνεται κάτω από 200 κιλά, τοποθετώντας το ανάμεσα στις πιο αποδοτικές superbike παγκοσμίως. Η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 300 km/h, ενώ η απόκριση και η ευστροφία του κινητήρα προέρχονται από χρόνια εξέλιξης στα αγωνιστικά προγράμματα της CFMOTO. Όλα δείχνουν ότι ο στόχος είναι ξεκάθαρος: είσοδος στην κατηγορία SBK.

Ενεργή αεροδυναμική και προηγμένο πλαίσιο

Το SR-RR V4 διαθέτει ενεργά πτερύγια (active winglets), τα οποία προσαρμόζουν τη γωνία τους ανάλογα με την ταχύτητα και τις συνθήκες οδήγησης. Η τεχνολογία αυτή εξασφαλίζει σταθερότητα στις ευθείες, πρόσφυση στις στροφές και μείωση της αεροδυναμικής αντίστασης – πρωτόγνωρα χαρακτηριστικά για κινεζική superbike παραγωγής. Το πλαίσιο τύπου front-frame αγκυρώνεται στους κυλίνδρους για αυξημένη ακαμψία και ιδανική κατανομή βάρους, ενώ η αισθητική, με αιχμηρές γραμμές και συμπαγείς αναλογίες, θυμίζει καθαρόαιμο αγωνιστικό πρωτότυπο.

Ηλεκτρονικά, αναρτήσεις και ήχος τιτανίου

Πίσω από το φουτουριστικό φέρινγκ, η CFMOTO εξοπλίζει το SR-RR με ενεργές αναρτήσεις που προσαρμόζονται αυτόματα στις συνθήκες, διατηρώντας απόλυτο έλεγχο σε κάθε ρυθμό οδήγησης. Το σύστημα εξάτμισης τιτανίου Akrapovic προσφέρει ελαφρύτερη κατασκευή και βαθύ, αγωνιστικό ήχο, ενώ η πλατφόρμα ηλεκτρονικών ενσωματώνει λειτουργίες διαχείρισης πρόσφυσης, γκαζιού και ανάρτησης σε πραγματικό χρόνο. Το SR-RR δεν είναι απλώς ένα ακόμη πρωτότυπο – είναι το τεχνολογικό μανιφέστο της CFMOTO, μια ξεκάθαρη δήλωση ότι οι Κινέζοι ήρθαν για να μείνουν και στο πιο σκληρό πεδίο: τις superbike των 200+ ίππων.
 

AUTOAGORA