Τιμή: 10.000 ευρώ
Το πρώτο χαρακτηριστικό του Aprilia Mana GT που το βοηθά να ξεχωρίσει από κάθε άλλη μοτοσικλέτα είναι το γεγονός ότι διαθέτει χώρο (ικανό να φιλοξενήσει ένα full face κράνος) στο σημείο που θα έπρεπε να βρίσκεται το ντεπόζιτο. Το δεύτερο είναι το γεγονός ότι μπορεί να κινηθεί με αυτόματη μετάδοση, με επιλογή σε τρία modes, χωρίς τη χρήση συμπλέκτη. Ο αναβάτης μπορεί στη λειτουργία Gear να αλλάζει κατ’ επιλογήν το βήμα της μετάδοσης, είτε με τον κλασικό τρόπο, από λεβιέ στο αριστερό πόδι, είτε από μπουτόν στο αριστερό γκριπ και φυσικά δίχως τη χρήση συμπλέκτη.
Στο δρόμο, το Mana καταφέρνει, δίχως να χάνει μέρος της φιλικής του συμπεριφοράς, να μπορεί να αντεπεξέλθει ικανοποιητικότατα και σε ιδιαίτερα γρήγορους ρυθμούς. Ο κινητήρας με τη βοήθεια του CVT χαρίζει στη μοτοσικλέτα ενθουσιώδεις ρεπρίζ (πλην της επιλογής Rain). Εντύπωση προκαλεί το πόσο καλοζυγισμένη είναι η μοτοσικλέτα, επιτρέποντας κλειστούς ελιγμούς, διατηρώντας και τα δύο πόδια στα μαρσπιέ. Το σύστημα πέδησης παρέχει καλή πληροφόρηση και, αν και δυνατό, διατηρεί γραμμική λειτουργία. Στο όριο η μοτοσικλέτα είναι προβλέψιμη φροντίζοντας να ενημερώσει τον οδηγό για την κατάσταση. Στην ασφυκτική κίνηση η αυτόματη μετάδοσή της είναι αναντικατάστατη γλιτώνοντας την επιπλέον κούραση από το συμπλέκτη και την επιλογή σχέσης.
Κινητήρας: 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 839
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 75/8.800
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 7,45/5.000
Βάρος (κιλά): Δ.Α.
Μεσαία προσιτά adventure με 19άρη τροχό εμπρός και τα καλύτερα φρένα
ΚΤΜ 390 Adventure R & X 2025 - Test
EICMA 2025 – SWM SC250X TWIN: Adventure Scooter με 27 ίππους και πίσω αμορτισέρ με μοχλικό
EICMA-2025 Benda: Τρία νέα cruiser με CVT, ηλεκτρονικό συμπλέκτη και V4 κινητήρα
EICMA 2025 – YADEA VELAX U: Εξοπλισμένο με ηλεκτροκινητήρα 4900W και 110χλμ αυτονομίας
Μπορούν οι Κινέζοι να πετύχουν ό,τι οι Ιάπωνες πριν δεκαετίες;
Aprilia Tuono 660 Factory: Με 105 ίππους , 181 κιλά συνολικό βάρος και αναρτήσεις Ohlins
Test Modeka Janika Lady: Τεχνικό μπουφάν 4 εποχών σε άκρως προσιτή τιμή
MV Agusta: Ο πεντακύλινδρος κινητήρας-βόμβα που έκλεψε την παράσταση στην EICMA
Δίσκοι Συμπλέκτη Σετ Suzuki DL 1000 V-Strom
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.