• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Εύκολο το 797 στην οδήγηση του, σε βοηθά να πας γρήγορα σε δρόμους με στροφές τιμώντας την ιταλική καταγωγή του. Πολύ πιο καλά στημένο απ΄ όσο θα όφειλε να είναι μια μοτοσικλέτα της κατηγορίας που ανήκει!

Sporty

Εννοείται! Η Ducati παράγει cruiser (και καλά...) που μοιράζουν... “πόνο” ακόμα και μέσα στις πίστες, είναι δυνατόν ένα Monster να μην μπορεί; Προς αυτή την κατεύθυνση έχουμε λοιπόν τα εξής: Το πλαίσιο είναι γνωστό για ακαμψία του και συμπληρώνεται από USD πιρούνι της Kayaba διαμέτρου 43 χλστ. και διαδρομής 125 χλστ., ενώ το μόνο, έκκεντρης έδρασης (χωρίς μοχλικό) αμορτισέρ πίσω, κατασκευάζεται από την Sachs, ρυθμίζεται ως προς την προσφόρτιση του ελατηρίου και την απόσβεση επαναφοράς και έχει διαδρομή 150 χλστ.

Ο πιο εντυπωσιακός εκ των περιφερειακών τομέας όμως είναι τα φρένα. Τους δυο δίσκους διαμέτρου 320 χλστ. “δαγκώνουν” ακτινικής έδρασης monobloc δαγκάνες της brembo (M4.32) οι οποίες ενεργοποιούνται από ακτινική τρόμπα, ενώ πίσω έχει τοποθετηθεί δίσκος 245 χλστ., συνεργαζόμενος με μονοπίστονη δαγκάνα της brembo. 

Τον... υπερβάλλοντας ζήλο των φρένων, ελέγχει ένα 9.1 MP σύστημα ABS της Bosch το οποίο ανήκει στον stnadrad εξοπλισμό. Όπως μας είπε ο Product Manager του 797, Stefano Tarabusi, “...κοιτάχτε, πρωτίστως και πάνω απ΄όλα η φιλοσοφία μας είναι η εξής: μια μοτοσικλέτα πρέπει να φρενάρει και να φρενάρει καλά!”. Επίσης και να κρατάει καλά, θα συμπληρώσουμε εμείς, καθότι η επιλογή των εξαιρετικών Pirelli Diablo Rosso II ως ελαστικών πρώτης τοποθέτησης, δεν την περνάς “στο ντούκου” και αξίζει να σημειωθεί!  

 

DUCATI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ