Το F 800 GS δημιούργησε μια κατηγορία όταν παρουσιάστηκε, με κυβισμό ανάμεσα στα μεσαία και τα μεγάλα on-off αλλά και σοβαρές εκτός δρόμου δυνατότητες.
|
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
|
Κινητήρας |
4Τ 2Κ, Υ/Ψ 8Β |
|
Κυβισμός (κ.εκ.) |
798 |
|
Διάμετρος x Διαδρομή
(χλστ.) |
82Χ75,6 |
|
Συμπίεση (:1) |
12 |
|
Ισχύς (ίπποι/σαλ) |
85/7.500 |
|
Ροπή (kgm/σαλ) |
8,5/5.750 |
|
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
|
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
16 |
|
Βάρος, πλήρες (κιλά) |
214 |
|
Κατανάλωση (λίτρα
ανά 100 χλμ.) |
5, 4 |
|
Τελική ταχύτητα
(χμ/ώρα) |
210 |
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
Τύπος πλαισίου |
Ατσάλινο χωροδικτύωμα |
|
Αναρτήσεις Ε |
Ανεστραμμένο, 45 χλστ. (ESA) |
|
Διαδρομή (χλστ.) |
230 |
|
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ,(ESA), ΠΕ |
|
Διαδρομή (χλστ.) |
215 |
|
Φρένα Ε |
2Δ/300, 2πίστονες δαγκάνες, ABS |
|
Φρένα Π |
Δ/265, 1πίστονη δαγκάνα, ABS |
|
Τροχοί-ελαστικά |
|
|
Ελαστικό Ε |
90/90-21 |
|
Ελαστικό Π |
150/70-17 |
|
Διαστάσεις |
|
|
Μήκος (χλστ.) |
2.320 |
|
Πλάτος (χλστ.) |
945 |
|
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.578 |
|
Ύψος σέλας (χλστ.) |
895 (σέλα comfort) |
|
Εξοπλισμός |
|
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/Y |
|
Traction
control/Ρυθμ. |
Υ/Υ |
|
Στροφόμετρο |
Υ |
|
Immobiliser |
Υ |
|
Υπολογιστής ταξιδιού |
Υ |
|
Μερικός
χιλιομετρητής |
Υ |
|
Ένδειξη βενζίνης |
Υ |
|
Ένδειξη θερμοκρασίας |
Υ |
|
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Υ |
|
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Υ/Ο |
|
Ρυθμιζόμενες μανέτες
Δ/Α |
Ο/Ο |
|
Πλάγιο σταντ |
Υ |
|
Κεντρικό σταντ |
Υ |
|
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/Ο |
|
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
Υ/Υ |
Τα οικονομικότερα σε κατανάλωση σκούτερ μέχρι 200κ.εκ με 16άρη μπροστινό τροχό
QJMotor SQ 200 Top Box: Πρακτικότητα, άνεση και τεχνολογία με νέα μειωμένη τιμή
Test βαλίτσα αλουμινίου Rebel: 45 λίτρα σε ανθεκτική κατασκευή
Κακοκαιρία Byron: Τι ισχύει για την απουσία εργαζομένων – Τι λένε νομικοί και εργατολόγοι
Κακοκαιρία Byron: Κλειστοί δρόμοι και σοβαρά προβλήματα σε όλη την Αττική
Η Ευρώπη προς άρση των υποχρεωτικών τεχνικών ελέγχων στα δίτροχα
Ένταση στο υπουργείο Μεταφορών: Καρεκλοπόλεμος και χημικά μεταξύ οδηγών ταξί και ΕΛΑΣ
Ακινητοποιημένα φορτηγά και απεργία οδηγών: Ανοίγει νέο μέτωπο για τον Κηφισσό
CHIGEE AIO-5 LITE smart riding display
Test μεταχειρισμένου-Benelli TRK 502 (2020-2024)
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.