• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δυνατά φρένα και με αίσθηση, αποδίδουν καλά και στο χώμα, αφού –ορθώς- απουσιάζει το αρχικό «δάγκωμα».

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα: Με σαφείς εκτός δρόμου καταβολές

Το ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα συνοδεύει από την πρώτη του εμφάνιση το F 800 GS και πραγματικά δεν υπάρχει κανένας λόγος να αλλάξει. Άκαμπτο, στιβαρό και με μικρό βάρος, συντείνει επίσης στις compact εξωτερικές διαστάσεις της μοτοσικλέτας, αφού οι μηχανικοί της BMW, έχουν καταφέρει να εκμεταλλευτούν και την παραμικρή σπιθαμή διαθέσιμου χώρου εντός του ιστού του. 

Οι αναρτήσεις, όπως ήδη έχει αναφερθεί, είναι προσανατολισμένες και για  off – road χρήση, κάτι που μαρτυρούν οι διαδρομές τους, στα 230 και 215 χλστ. μπροστά και πίσω αντιστοίχως. Πρόκειται για ένα ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 45 χλστ. και για ένα μονό αμορτισέρ που εδράζεται χωρίς μοχλικό σε ψαλίδι αλουμινίου, με δυνατότητα υδραυλικής τηλε-ρύθμισης της προφόρτισης του ελατηρίου του. 

Η μοτοσικλέτα της δοκιμής έφερε στον εξοπλισμό της το σύστημα ESA, μέσω του οποίου ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τρια set-up ρυθμίσεων (comfort, normal και sport)  για τις αναρτήσεις, αλλάζοντας έτσι αυτόματα τις αποσβέσεις επαναφοράς σε πιρούνι και αμορτισέρ (και την προφόρτιση του ελατηρίου μόνο στο αμορτισέρ), προκειμένου να γίνεται ακόμα και εν κινήσει, δυνατή η προσαρμογή της μοτοσικλέτας στο στυλ οδήγησης του αναβάτη. 
Στα φρένα του F 800 GS, συναντάμε δύο πλευστούς δίσκους διαμέτρου 300 χλστ. μπροστά, με διπίστονες δαγκάνες και έναν δίσκο διαμέτρου 265 χλστ. πίσω, με δαγκάνα ενός εμβόλου. Το σύστημα πέδησης, ελέγχεται φυσικά από ABS, το οποίο λειτουργεί άψογα, επεμβαίνοντας όταν αυτό είναι απολύτως αναγκαίο. 

 

BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ