To ΒΜW C650 Sport χρειαζόταν άλλο όνομα, που να περιέχει πολλά «R» ή προσθέματα «Hyper» και «Super» και «Duper». Το «Sport» στο οποίο αρκέστηκε η BMW, είναι εξαιρετικά μετριοπαθές, δεδομένων των δυνατοτήτων του.
|
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
|
Κινητήρας |
4T, 2Κ, Y/Ψ, 8β |
|
Κυβισμός (κ.εκ.) |
647 |
|
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
79x66 |
|
Συμπίεση (:1) |
11,6 |
|
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
60/7.7500 |
|
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
6,4/6.000 |
|
Τροφοδοσία |
Ηλ.
Ψεκασμός |
|
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
15,5 |
|
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
5,7 |
|
Βάρος, πλήρες (kg) |
249 |
|
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
180+ |
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
Τύπος |
Aτσάλινο σωληνωτό |
|
Αναρτήσεις Ε |
Ανεστραμμένο, 40 χλστ. |
|
Διαδρομή (χλστ.) |
115 |
|
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ,
ΠΕ |
|
Διαδρομή |
115 |
|
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ/270,
4πίστονες δαγκάνες |
|
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ/270,
2πίστονη δαγκάνα |
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
|
Ελαστικό Ε |
120/70-15" |
|
Ελαστικό Π |
160/60-15" |
|
Διαστάσεις |
|
|
Μήκος (χλστ.) |
2.180 |
|
Πλάτος (χλστ.) |
877 |
|
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.591 |
|
Ύψος σέλας (χλστ.) |
800 |
|
Εξοπλισμός |
|
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ
/Ν |
|
Traction Control/Ρυθμ. |
Υ/Ν |
|
Στροφόμετρο |
Y |
|
Immobiliser |
Y |
|
Υπολογιστής ταξιδιού |
Υ |
|
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
|
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
|
Δείκτης θερμοκρασίας |
Y |
|
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Y |
|
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Υ/Υ |
|
Ρυθμιζόμενες μανέτες Δ/Α |
Υ/ Y |
|
Πλάγιο σταντ |
Y |
|
Κεντρικό σταντ |
Y |
|
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/Ν |
|
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Ν
/Υ |
EMOOV JSM1: GT ηλεκτρικό scooter με 110χλμ/ώρα τελική και αυτονομία 200 χλμ.
REPSOL λιπαντικό 10w40 Smarter Sport Semi synthetic MA2 4L
Πρέπει να εφαρμοστούν εισοδηματικά κριτήρια στα πρόστιμα της τροχαίας;
BMW C400 GT & C400 X: Με premium εξοπλισμό και τεχνολογία FlexCase
JD Stunts: Νέο παγκόσμιο ρεκόρ “highchair” wheelie με 204 χλμ/ώρα!
Ηλεκτροκίνηση ή υδρογόνο: Ποιο είναι το μέλλον στις μοτοσυκλέτες και τα scooter;
Piaggio Vespa GTS 310 Supersport - Test
QJMOTOR MTX 125 ABS / TCS: Με Top Box 33 λίτρων και κάμερα καταγραφής
Yamaha στο Japan Mobility Show 2025: Από AI που “μαθαίνει να οδηγεί” μέχρι υδρογονοκίνητα scooters!
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.
αναμεταξι BMW C650 k HONDA ADV 750 ποιο κ γιατι?
symphono apolita ene to scooter pu tha bali ena xamogelo sto prosopo sas !