Αναμφίβολα το Django είναι μια ξεχωριστή πρόταση στα 125 κ.εκ. Με στιλ ρετρό και ξεχωριστό, πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, καλά φρένα και δυνατότητες εξατομίκευσης, μπορεί να κάνει πραγματικά ξεχωριστή την καθημερινότητά σας, χωρίς να θυσιάσει τη χρηστικότητα και την οικονομία. Η τιμή του είναι λίγο υψηλή για 125άρι, αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι απαγορευτική, ενώ υπάρχει και η έκδοση Heritage με ακόμη χαμηλότερη τιμή. Όπως και να έχει, το στιλ του συμπληρώνεται και από χειροπιαστά ποιοτικά χαρακτηριστικά ενώ απέναντι στα περισσότερα 125άρια scooter δείχνει σημαντικά πιο πολυτελές και ακριβό, κάτι που δείχνει ότι το στιλ δύσκολα μπορεί να το αποτιμήσει κανείς αλλά σίγουρα θα το προτιμήσει!
Τεχνικά Χαρακτηριστικά | |
Κινητήρας | 4T, 1Κ, Α/Ψ,2β |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 124,6 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) | 52,4x57,8 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 10/8.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 0,9/7.000 |
Τροφοδοσία | Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) | 8,5 |
Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) | 3,3 |
Βάρος, γεμάτο (κιλά) | 131 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 105 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα | |
Τύπος | Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε | Τηλεσκοπικό πιρούνι, 40 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) | 75 |
Αναρτήσεις Π | Αμορτισέρ |
Διαδρομή (χλστ.) | 65 |
Φρένα Ε (χλστ.) | Δ, 200 χλστ., SBC |
Φρένα Π (χλστ.) | Δ, 200 χλστ., SBC |
Εξοπλισμός | |
ABS | _ |
Μίζα | Y |
Μανιβέλα | Y |
Στροφόμετρο | _ |
Κοντέρ | Y |
Ένδειξη θερμοκρασίας | _ |
Ένδειξη βενζίνης | Y |
Μερικός χιλιομετρητής | Y |
Φέρινγκ | _ |
Ρυθμιζόμενες μανέτες | _ |
Κεντρικό σταντ | Y |
Πλάγιο σταντ | Y |
Σχάρα | Y |
Κλειδαριά κράνους | _ |
Ρυθμιζόμενη εμπρόσθια ανάρτηση | _ |
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση | Υ |
Τροχοί-ελαστικά | |
Ελαστικό Ε | 120/70-12΄΄ |
Ελαστικό Π | 170/70-12΄΄ |
Διαστάσεις | |
Μήκος (χλστ.) | 1.925 |
Πλάτος -τιμόνι (χλστ.) | 710 |
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1.350 |
Ύψος σέλας (χλστ.) | 770 |
Αν είχαμε περισσότερες πίστες θα σταματούσαν οι κόντρες στους δρόμους;
Μεσαία Adventure με 19 τροχό και την χαμηλότερη τιμή
Είναι επικίνδυνοι οι ηλικιωμένοι οδηγοί;
KTM RC 390: Ο φακός την «τσάκωσε» πιο επιθετική με καινούργια εξάτμιση και φαίρινγκ
Test LS2 Advant II: Προσεχώς Best Seller με την αξία του
Suzuki και Χούντρας πάνε την οδηγική ασφάλεια ένα βήμα πιο μπροστά
Ανακοινώθηκε η τιμή της Aprilia Tuareg Rally στην Ελλάδα
Τέρμα η βενζίνη χωρίς κράνος: Κι όμως δεν είναι αστείο!
Michelin Road W GT: Ελαστικά Υψηλής Απόδοσης για Honda Gold Wing 1800 από το Wheel City
Ξέχνα αμάξι και κίνηση με λιγότερα από 3000 ευρώ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr