Αναμφίβολα το Django είναι μια ξεχωριστή πρόταση στα 125 κ.εκ. Με στιλ ρετρό και ξεχωριστό, πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, καλά φρένα και δυνατότητες εξατομίκευσης, μπορεί να κάνει πραγματικά ξεχωριστή την καθημερινότητά σας, χωρίς να θυσιάσει τη χρηστικότητα και την οικονομία. Η τιμή του είναι λίγο υψηλή για 125άρι, αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι απαγορευτική, ενώ υπάρχει και η έκδοση Heritage με ακόμη χαμηλότερη τιμή. Όπως και να έχει, το στιλ του συμπληρώνεται και από χειροπιαστά ποιοτικά χαρακτηριστικά ενώ απέναντι στα περισσότερα 125άρια scooter δείχνει σημαντικά πιο πολυτελές και ακριβό, κάτι που δείχνει ότι το στιλ δύσκολα μπορεί να το αποτιμήσει κανείς αλλά σίγουρα θα το προτιμήσει!
Τεχνικά Χαρακτηριστικά | |
Κινητήρας | 4T, 1Κ, Α/Ψ,2β |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 124,6 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) | 52,4x57,8 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 10/8.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 0,9/7.000 |
Τροφοδοσία | Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) | 8,5 |
Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.) | 3,3 |
Βάρος, γεμάτο (κιλά) | 131 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 105 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα | |
Τύπος | Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε | Τηλεσκοπικό πιρούνι, 40 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) | 75 |
Αναρτήσεις Π | Αμορτισέρ |
Διαδρομή (χλστ.) | 65 |
Φρένα Ε (χλστ.) | Δ, 200 χλστ., SBC |
Φρένα Π (χλστ.) | Δ, 200 χλστ., SBC |
Εξοπλισμός | |
ABS | _ |
Μίζα | Y |
Μανιβέλα | Y |
Στροφόμετρο | _ |
Κοντέρ | Y |
Ένδειξη θερμοκρασίας | _ |
Ένδειξη βενζίνης | Y |
Μερικός χιλιομετρητής | Y |
Φέρινγκ | _ |
Ρυθμιζόμενες μανέτες | _ |
Κεντρικό σταντ | Y |
Πλάγιο σταντ | Y |
Σχάρα | Y |
Κλειδαριά κράνους | _ |
Ρυθμιζόμενη εμπρόσθια ανάρτηση | _ |
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση | Υ |
Τροχοί-ελαστικά | |
Ελαστικό Ε | 120/70-12΄΄ |
Ελαστικό Π | 170/70-12΄΄ |
Διαστάσεις | |
Μήκος (χλστ.) | 1.925 |
Πλάτος -τιμόνι (χλστ.) | 710 |
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1.350 |
Ύψος σέλας (χλστ.) | 770 |
Παπί ή Scooter: Ποιο είναι πιο ιδανικό για Διανομή;
Zontes D350: Με κορυφαίο φρενάρισμα· από τα ισχυρότερα μεσαία scooter
Πόσο εύκολη είναι η μετάβαση από το αυτοκίνητο στη μοτοσυκλέτα;
Honda NC750X: Η μοναδική με αποθηκευτικό χώρο που δέχεται full face κράνος
ASUS CROSS X 125 – Ένα A-CROSS εντυπωσιακό παπί για όλες τις απαιτήσεις.
Γιατί τα δίκυκλα δεν έχουν πια μανιβέλα;
KTM 690 Enduro R 2026: Με νέο επανασχεδιασμένο κινητήρα και πλαίσιο
Test μάσκα Progrip Vision 3300: Προστασία, πρακτικότητα & χαμηλό βάρος
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr