Το Django είναι ένα ρετρό scooter μόνο σε σχεδίαση. Κάτω από το “πετσί” του κρύβεται ένα σύγχρονο και πολύ ευχάριστο δίκυκλο που θα καταφέρει να σας μετακινήσει με άνεση στους δρόμους της πόλης. Δίνει πολύ ελαφριά αίσθηση στον αναβάτη, ανεξάρτητα από το ύψος και τις διαστάσεις του τελευταίου, ενώ στο δρόμο δίνει και πολύ σίγουρο “πάτημα”. Μεγάλο ρόλο σε αυτό παίζουν τα φαρδιά ελαστικά εμπρός-πίσω, που είναι λίγο ασυνήθιστα για scooter με τροχούς 12 ιντσών. Ίσως όμως θα έπρεπε να τα δούμε να εξαπλώνονται στα scooter αυτής της κατηγορίας. Στο μποτιλιάρισμα δεν θα αντιμετωπίσετε κανένα πρόβλημα, καθώς το Django ελίσσεται με την χαρακτηριστική ευκολία των scooter με μικρούς τροχούς, ενώ απροβλημάτιστα θα περάσετε πάνω και από τς περισσότερες λακκούβες αφού οι αναρτήσεις, παρά τη μικρή ανακοινώσιμη διαδρομή τους τα καταφέρνουν πολύ καλά. Σε αυτό συμβάλλει και το πλαίσιο που είναι ελαφρώς ενδοτικό στην περιοχή του λαιμού, κάτι που όμως δεν επηρεάζει τη σταθερότητα του Django. Αυτό θα το διαπιστώσετε και στον αυτοκινητόδρομο, όπου το scooter της γαλλικής εταιρίας μπορεί να κρατήσει εύκολα ταχύτητες κοντά στα 100 χλμ./ώρα. Έτσι, αν και σχετικά αργά, θα σας μεταφέρει με ασφάλεια στο προορισμό σας και από τον αυτοκινητόδρομο με τη σέλα να φροντίζει για την άνεσή σας. Τέλος να πούμε ότι πολύ καλή δουλειά κάνει και η μικρή ζελατίνα. Όποια έκδοση του Django και αν διαλέξετε φροντίστε για την τοποθέτησή της, καθώς και αέρα απομακρύνει και προσθέτει πόντους στο στιλ του ρετρό Peugeot.
Yamaha Tricity 300 2025: Νέοι χρωματισμοί, Standing Assist και χειρόφρενο
Suzuki Meet the 8: Έρχεται νέο μοντέλο και μας ιντριγκάρει
Ενισχυμένη αμόλυβδη: Αξίζει ή όχι;
Test Jet κράνος Beon B-120: Μπορείς να το φοράς όλη μέρα!
Ηλεκτρική Honda Fireblade για Le Mans: Φοιτητική ομάδα από τη Γαλλία χτίζει ηλεκτρική superbike
Τροχαία: «Μηδενική ανοχή» στη μη χρήση κράνους – Καταιγίδα ελέγχων από σήμερα
Έφοδος στα Νότια Προάστια το ΣΚ : Πάνω από 1.000 έλεγχοι και 266 παραβάσεις
Ξεκίνησε η απεργία στα συνεργεία : «Φρένο» λόγω του Ψηφιακού Πελατολογίου
Suzuki V-Strom 800DE: Με κινητήρα που μασάει σίδερα και φρένα που γονατίζουν!
EK 520 SRX2/120L αλυσίδα κόκκινη
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr