Αυτό θα μπορούσε να είναι 8.950 ευρώ για το κόκκινο Scrambler Icon, 9.050 ευρώ για το κίτρινο Icon, ή 10.650 ευρώ για τις εκδόσεις Full Throttle, Urban Enduro, Classic. Σίγουρα δεν λες αυτές τις τιμές φθηνές, αλλά αν μιλάμε για το τίμημα της μοναδικότητας τότε πάμε πάσο. Επιπλέον, έχετε υπόψη σας πως τα 4 Scrambler αποτελούν τα φθηνότερα μοντέλα της Ducati σήμερα, μετά την κατάργηση των παλαιών μοντέλων Monster 696 & 796 και Hypermotard 796. Με λίγα λόγια, στο παραπάνω τίμημα κάνεις δική σου μια μοναδικής εμφάνισης, vintage ύφους, και λαχταριστών λεπτομερειών μοτοσικλέτα, με fun, παιχνιδιάρικο χαρακτήρα, άριστη για όλες -μα όλες- τις χρήσεις, και έτοιμη για ατελείωτη παραμετροποίηση -αν έτσι θέλετε. Και μην ξεχνάμε τις 3 γραμμές ρουχισμού και αξεσουάρ αναβάτη. Καλώς ήρθατε στο σύμπαν του Scrambler!
Ducati Scrambler Icon
|
|
Κινητήρας |
4T, L2 90ο, Α/Ψ,2Β/Κ |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
803 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
88x66 |
Συμπίεση (:1) |
11 |
Ισχύς (ίπποι/σ.αλ.) |
75/8.250 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
6,9/5.750 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός 50χλστ. |
Χωρητ. Ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) |
13,5/- |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
5,1 |
Βάρος (kg, κενό) |
170 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
214 (κόφτης) |
|
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
|
Τύπος |
Ατσάλινο χωροδικτύωμα |
Αναρτήσεις Ε |
Ανάποδο τηλεσκοπικό πιρούνι Kayaba 41χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) |
150 |
Αναρτήσεις Π |
Μονό Αμορτισέρ Kayaba, ΠΕ |
Διαδρομή |
150 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ, ακτινική δαγκάνα, 4Ε /330, ABS Bosch 9.1 MP AMS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ /245, 1E, ABS Bosch 9.1 MP AMS |
|
|
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
Ελαστικό Ε |
Pirelli MT 60 RS 110/80-18" |
Ελαστικό Π |
Pirelli MT 60 RS 180/55-17" |
|
|
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.100-2.165 |
Πλάτος (χλστ.) |
845 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.445 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
790 (770 χαμηλή σέλα) |
|
|
Εξοπλισμός |
|
|
|
ABS |
Υ |
Μίζα |
Y |
Μανιβέλα |
_ |
Στροφόμετρο |
Y |
Κοντέρ |
Y |
Ένδειξη θερμοκρασίας |
_ |
Ένδειξη βενζίνης |
_ |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Φέρινγκ |
_ |
Ρυθμιζόμενες μανέτες |
Υ |
Κεντρικό σταντ |
_ |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Σχάρα |
_ |
Ρυθμιζόμενη εμπρός ανάρτηση |
_ |
Ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση |
Υ |
VOGE SR3: Γιατί το θέλουν όλοι;
Triumph Scrambler 400X & Speed 400: Νοσταλγικά μοντέρνα
Bike Therapy: Επίσημος επισκευαστής Honda
Πάνω από 20.000 Vespas στο Piaggio World Days
Voge DS900X: Πολυπόθητη On-Off με κάτω από 10.000 ευρώ
Νέο μικρό scrambler και cafe racer από την Zongshen
Οδήγησε τα Moto Morini X-Cape 650 και Seiemmezzo 650
Παρουσίαση BS Battery: Μπαταρία Ιόντων Λιθίου BSLi-04 / BSLi-06
Best Moto by LS2: Οι καλύτεροι Dealers ανά εταιρεία
Πώς θα σας φαινόταν ένα ηλεκτρικό με απεριόριστη αυτονομία;
Γεωμετρία μοτοσυκλέτας: Μεταξόνιο, ίχνος και γωνία κάστερ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr