Το Daytona Sprinter, στην έκδοση με καρμπυρατέρ.

Το Daytona Sprinter, στην έκδοση με καρμπυρατέρ.

Daytona Sprinter: Το παπί που αποδείχθηκε σκυλί!

Στην Ελλάδα, η λατρεία μας για τα παπιά δεν χρειάζεται συστάσεις. Ένα δίκυκλο συνυφασμένο με την εύκολη και οικονομική μετακίνηση, το παπί παραμένει τεράστιο ακόμα και σήμερα.

DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA

Πριν από σχεδόν 20 χρόνια, το σκηνικό στην αγορά ήταν αρκετά διαφορετικό: Οι μάρκες που προσέφεραν παπιά και τα προσφερόμενα μοντέλα, ήταν αρκετά περισσότερα από σήμερα. Περίπου στα μέσα της δεκαετίας του 2000, η Daytona Motors ήταν ήδη ένα ανερχόμενο όνομα στα δίκυκλα, προσφέροντας ποιοτικά αλλά και προσιτά μοντέλα. Όπως η ιστορία έδειξε, το Sprinter ήταν «καταλύτης» για την μετέπειτα απογείωση της μάρκας!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Οικονομικός, καθημερινός αθλητής!   

Sprinter σημαίνει δρομέας μικρών αποστάσεων και μεγάλης ταχύτητας, δηλαδή ένα κορμί γεμάτο ενέργεια και σπιρτάδα. Κάπως έτσι το μοντέλο έκανε το ντεμπούτο του, στα μέσα της δεκαετίας του 2000. Εξέχον χαρακτηριστικό του, η οικονομική τιμή απόκτησης του, ακόμα και σε εποχές που τα προβλήματα στα χρηματικά ήταν… άγνωστη λέξη, το βοήθησε να διεισδύσει και να εδραιωθεί στην καυτή κατηγορία των παπιών. Το όνομα του, υπονοούσε σπορ ταυτότητα και πράγματι, τα χαρακτηριστικά δυναμισμού του ήταν πολλά. Η πολύ αιχμηρή εμφάνιση του με συρρίκνωση της ποδιάς στην αναζήτηση της τέλειας εμφάνισης, το στροφόμετρο, το πίσω ψαλίδι με ενίσχυση, οι χυτοί τροχοί και τα δισκόφρενα εμπρός και πίσω, συνέθεταν ένα δελεαστικό σύνολο από την πρώτη στιγμή. Το μοντέλο ξεκίνησε να διατίθεται με καρμπυρατέρ, ενώ εξοπλίστηκε για πρώτη φορά με ψεκασμό το 2012 αποκτώντας παράλληλα ολοκαίνουργιο κινητήρα με μεγαλύτερη ισχύ και μικρότερη κατανάλωση καυσίμου.
 

Η λύση στην κρίση – Κλισέ, αλλά πραγματικότητα

Λίγα χρόνια μετά θα χτυπούσε η μεγάλη οικονομική κρίση στην Ελλάδα, αναγκάζοντας πολλούς να αναζητήσουν λύσεις για οικονομικές μετακινήσεις. Η αξιοπιστία έγινε παράγοντας πιο σημαντικός από ποτέ, ενώ η τιμή απόκτησης κυριολεκτικά έγινε ο πρώτος παράγοντας επιλογής οχήματος, μια τάση που παραμένει ακόμα και σήμερα. Το Sprinter άντεξε στις νέες συνθήκες καθώς η διάδοση του στην αγορά ήταν ολοένα και μεγαλύτερη, ενώ έπαιξε σημαντικό ρόλο στην καθιέρωση της μάρκας στην Ελληνική αγορά. Η τιμή του ουδέποτε ξεπέρασε τα 2.000 ευρώ και έτσι το Sprinter βρέθηκε σε πολλά γκαράζ, νέων αλλά και μεγαλύτερων αναβατών.
 

Αξιολογότατο στο δρόμο, άθραυστο μηχανολογικά

Το Sprinter διακρίθηκε από την πρώτη στιγμή, για την σταθερότητα του στο δρόμο και την πολύ ικανοποιητική ελαστικότητα του μοτέρ. Οι μηχανικοί της Daytona δεν προόριζαν το Sprinter για… κόντρες ισχύος, όμως ο 125άρης ήταν αρκούντως ζωηρός και ικανός να ωθήσει το μοντέλο σε ικανοποιητικές τελικές ταχύτητες στο επίπεδο των 100 χλμ/ώρα. Το σύνολο πλαισίου-αναρτήσεων, με την συμβολή και των χυτών τροχών αλουμινίου, έδειξαν ότι μπορούν να διαχειριστούν και με το παραπάνω, ακόμη και σβέλτη οδήγηση. Παράλληλα, οι δύο δίσκοι στα φρένα, έφερναν αποτελεσματική πέδηση. Το Sprinter προέταξε την οδηγική ομοιογένεια, ενώ σε βάθος χρόνου απέδειξε ότι ήταν σχεδόν «άθραυστο» σε μηχανολογικό επίπεδο. Έκανε χιλιάδες χιλιόμετρα σε delivery, πήγαινε-έλα σε δουλειά και όχι μόνο για χιλιάδες αναβάτες, ενώ (φυσικά) βελτιώθηκε από τους πιο ανήσυχους κρατώντας σε κάθε περίπτωση, την εμφανισιακή του ταυτότητα.
 

Συνεχίζει ακάθεκτο μετά από σχεδόν 20 χρόνια

Και σήμερα, το Daytona Sprinter διατίθεται στα 50 και 125 κυβικά, μένοντας σε μεγάλο βαθμό πιστό στην αρχική του μορφή και φιλοσοφία. Φυσικά, οι κινητήρες είναι πιο καθαροί από ποτέ, έχοντας συμμορφωθεί με τις τελευταίες προδιαγραφές ρύπων, ενώ αναβαθμίσεις δέχθηκαν και τα φρένα τα οποία έχουν πλέον σύστημα συνδυσμένης πέδησης CBS. 

Δίτροχος «ήρωας» της ελληνικής αγοράς!
-Ήρθε λίγο πριν την κρίση και «λύτρωσε» χιλιάδες ανθρώπους
-Είχε «σπορ διαθέσεις» και δεν το έκρυψε ποτέ
-Έχει κερδίσει την φήμη του «σκυλιού» χάρη στην αξιοπιστία του
-Παραπάνω από ικανοποιητικό στο δρόμο!
Εσείς γιατί πιστεύετε ότι πέτυχε τόσο πολύ το Sprinter; Είχατε ή έχετε ένα;