Η έκδοση XT του V-Strom φέρει ακόμη περισσότερα στοιχεία περιπέτειας έναντι τις απλής έκδοσης και παρουσιάζεται ακόμη πιο έτοιμη για ταξίδια. Η έκδοση της δοκιμής με τις εργοστασιακές βάσεις και το αλουμινένιο διβάλιτσο φέρει επίσης μια ελκυστική τιμή για τα έξτρα ποιοτικά αξεσουάρ που διαθέτει. Καλύτερα εξοπλισμένο και με ελαφρώς διευρυμένα όρια για κίνηση εκτός δρόμου, το V-Strom XT αποτελεί ένα σίγουρο στοίχημα για εκείνους που ψάχνουν τη μία-σε-όλα πρόταση της κατηγορίας.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά | |
Κινητήρας | 4T, V2, 90o, Y/Ψ, 8β |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 649 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) | 81x62,6 |
Συμπίεση (:1) | 11,2 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 68/8.800 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 6,1/6.400 |
Τροφοδοσία | Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) | 21 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) | 5,3 |
Βάρος, πλήρες (kg) | 215 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 206 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα | |
Τύπος | Αλουμινένιο δύο δοκών |
Αναρτήσεις Ε | Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι 43χλστ., ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) | 150 |
Αναρτήσεις Π | Μονό Αμορτισέρ με μοχλικό, ΠΕ, ΑΕ |
Διαδρομή | 150 |
Φρένα Ε (χλστ.) | 2Δ /310, 4πίστονες δαγκάνες, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) | Δ /260, μονοπίστονη δαγκάνα, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε | 110/80-19 |
Ελαστικό Π | 150/70-17 |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) | 2.290 |
Πλάτος (χλστ.) | 835 |
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1.560 |
Ύψος σέλας (χλστ.) | 835 |
Εξοπλισμός | |
ABS/Ρυθμ. | Υ/N |
Traction Control/Ρυθμ. | N/Ν |
Στροφόμετρο | Υ |
Immobiliser | Y |
Υπολογιστής ταξιδιού | Ν |
Μερικός χιλιομετρητής | Y |
Ένδειξη βενζίνης | Y |
Δείκτης θερμοκρασίας | Y |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος | Y |
Ζελατίνα/Ρυθμ. | Υ/Y |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ | Υ/Υ |
Πλάγιο σταντ | Y |
Κεντρικό σταντ | Ν |
Χειρολαβές/Σχάρα | Υ/Υ |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π | Y /Υ |
Τα 5 πιο ελαφριά δικύλινδρα γυμνά
Kymco Super Dink GT 125: Traction control και Bosch ABS στο νέο μοντέλο
Εσύ πόσα χρήματα δίνεις για το κράνος σου;
Yamaha XSR900: Το νεο-ρετρό επιδόσεων σε εντυπωσιακό χρωματισμό Ceramic Ivory
Test κράνος Nova Track Rider: Με Carbon κέλυφος & Alcantara επένδυση
Με 1 δισ. ευρώ κέρδη η Ducati «βάζει» την Panigale V4 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής
Suzuki: Νέοι χρωματισμοί για V-STROM 800 & Hayabusa
Royal Enfield Guerilla 450: Τα καλύτερα φρένα σε ρετρό scrambler
Η GSX-R θα επιστρέψει στους δρόμους όταν η Suzuki ξαναμπεί στους αγώνες;
Ελαστικά Dunlop Trailmax Raid 90/90-21 & 150/70-18
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr