Πολύ καλή απόδοση, τόσο από το πιρούνι όσο και από τα φρένα.

    Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα: Νέες λύσεις

    Το νέο πλαίσιο είναι λεπτότερο και ελαφρύτερο από την  προηγούμενη γενιά και είναι κατασκευασμένο από διπλούς σωλήνες  μεγάλης διαμέτρου, προσφέροντας αυξημένη ακαμψία αλλά και μικρότερο βάρος, με αποτέλεσμα την καλύτερη συμπεριφορά. Σε αυτό συμβάλλουν τόσο το εμπρός  πιρούνι 41 χιλιοστών με 110 χιλ διαδρομή, όσο  και το οριζόντια τοποθετημένο με μοχλικό μονό αμορτισέρ, το οποίο διαθέτει 7 θέσεις προφόρτισης του ελατηρίου. Το σύστημα της πέδησης, αποτελείται από διπλούς δίσκους 260χιλ μπροστά με διπίστονες δαγκάνες και ένα μονό δίσκο 210χιλ με μονοπίστονη δαγκάνα στο πίσω μέρος, ενώ κάτω από το τιμόνι συναντάμε χειρόφρενο που μπορεί να αποδειχθεί χρήσιμο, όταν σταθμεύεις σε έδαφος με κλίση. 

    Η μονάδα ABS είναι της Nissin, και είναι  ελαφρύτερη κατά 750 γραμμάρια από την προηγούμενη γενιά. Μια ακόμα σημαντική αλλαγή, αφορά  τον νέο μπροστινό τροχό 15 ιντσών, που αντικαθιστά τον 14 ιντσών του απερχόμενου μοντέλου με σκοπό την μεγαλύτερη σταθερότητα. Ο πίσω τροχός παραμένει ίδιος, στις 13 ίντσες και μαζί με τον μπροστινό χρησιμοποιούν τα ελαστικά Scootsmart της Dunlop.

    SUZUKI: scooter κάνε το δικό σου .. εύκολα!