Το δυνατό χαρτί της Ninja είναι ο δικύλινδρος κινητήρας 399 κυβικών ο οποίος της χαρίζει αξιοζήλευτες επιδόσεις.

    Κινητήρας

    Με 103 κυβικά περισσότερα από την προκάτοχό της Ninja 300, η νέα μοτοσυκλέτα φλερτάρει με τα όρια του διπλώματος Α2. Ο νέος δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας 399 κυβικών, χαρίζει αξιοζήλευτες επιδόσεις για την κατηγορία, αποδίδοντας 45 ίππους στις 10.000 σ.α.λ και 3,9 κιλά ροπής στις 8.000 σ.α.λ. με χαμηλή μέση κατανάλωση, η οποία στη διάρκεια της δοκιμής κυμάνθηκε στα 4,2 λίτρα/ 100 χλμ.

    Η σχεδίαση του κινητήρα ξεκίνησε από το μηδέν, με αποτέλεσμα να έχει μαζεμένες διαστάσεις που συγκρίνονται με της Ninja 250 παρά τον αυξημένο κυβισμό. Διαθέτει νέα εισαγωγή με ένα μεγαλύτερο φιλτροκούτι βελτιώνοντας την είσοδο του αέρα, καθώς και νέο σύστημα ψύξης με λιγότερες εξωτερικές σωληνώσεις που συμβάλλει στη μείωση του βάρους. 
    Τέλος, το κιβώτιο είναι 6 σχέσεων και η αριστερή μανέτα έχει ελαφριά αίσθηση, χάρη στην υποβοήθηση του νέου μονόδρομου συμπλέκτη.